Perşembe, Nisan 16, 2009

Hani büklüm büklüm..

Çok fazla özletmeden sizlere yeni Fethiye fotoğrafları sunuyorum.. Geçtiğimiz haftasonu yazdıklarımın da ötesinde yoğun geçti. Cumartesi akşamı yemeğe gittik,daha aşağılarda yemekle ilgili fotoğraflar göreceksiniz.Pazar günü rekor kırdık,sabah çıktığımız eve ancak gece girebildik.

Pazardan beri de günlerim yoğun geçiyor..Döndüm döneli işleri rayına oturtamadım da.Bazı sabahlar erken gidip deniz kenarına Ares'i yürütüyoruz. Hem de sabah sabah günü nasıl geçireceğimizi planlıyoruz bizde konuşurken.Bu yürüyüş tempolu ya da hızlı çekim birşey değil tabii ki.. Sonra direk işe gidiyoruz mesela.Bugün de işten çıkıp,dershaneden gelen Çağıl'ı alıp eve gittik.Çağıl gelmek istemediğinden biz sahile indik Ares ve Uzunbeyle.

Bu fotoğraflar sabahki yürüyüşten, bir kaç gündür sıra beklediler, bir türlü sıra gelmedi bunları yazmaya.. Karşıda Şovalye Adası .

Burası da sabah ya da akşam kısa yürüyüşlerimizi yaptığımız Şat. Uzun yürüyüşleri sahilin diğer ucu olan Koca Çalışta ama kumsalda yapıyoruz.

Bu fotoğraflarda Fethiyede şehir içindeki yolları çektim.Pazar günü yaptığımız kısa gezinti dönüşü..Burası iki ana caddeye paralel aradaki bir cadde.Genelde büroya giderken bu yolu kullanıyoruz. Yolların etrafı böyle 2-3 katlı bahçeli evlerden oluşuyor genelde..

Burası da yoldan aynı caddenin daha öndeki kısımları..

Burası Orman İşletmenin önü.Bizim ana caddelerimizden birisi..Atatürk Caddesi.. Daha ileride bir kavşak var Ovacık Köprüsü mevkii..Ovacık (Ölüdeniz ) için ilk sapabileceğiniz kavşak. Migros açıldığından beri Migros kavşağı da diyoruz.Benim işyerim işte bu yolun sonundaki ilk kavşakta.Ölüdeniz yoluna sapınca benim büromun önünden geçmiş oluyorsunuz..Bazen yürüyerek gidiyorum bu kanal yanındaki caddeden, çok sıcakta ve yağmur hariç yürümeye çalışıyorum..Zen' e giderim genelde yürüyerek ve Dolguda bir yere gideceksem yürürüm..

Burası Antik Tiyatro.Likyalılardan kalma. Yukarıdaki beton yol,Aşıklar Yolu.Hani Fethiyenin genel fotoğraflarını çektiğim yer.

Burası Karagözler mahallesi.1. ve 2. Karagözler deniyor bu deniz manzaralı evlerin olduğu semte. Manzara çok güzel ama evler kışın rutubetli olabiliyor.Güneş tepelerin ardına erken geçiyor. Orada çok güzel iki katlı deprem evleri var.Burdaki büyük depremden sonra yapılan çok sağlam bahçeli evler.. Eski ama güzel :)

Burası 2. Karagözler. Atapark otelin önü.

Şovalye Adası ,Samanlık koylarından işte bu kadar yakın.

Samanlık koyları arka arkaya sıralanmış koylar.Çoğu şu an işletiliyor,ücretle giriyorsunuz. Pazar günü işte bu koyların olduğu yolda yürüdük biraz.Herkes deniz kenarındaydı,havalar düzelince pazar günü buraları yoğun oluyor.Denize giren yoktu ama.

Şovalye Adası..

Aşağıda koy, karşıda Koca Çalış.

Çağıl ve Ares.. Çağıl ona Bakırköyden bir rocker dükkanından aldığım Bart karikatürlü giysisiyle.. Herşeyi değil ama bazı şeyleri iyi yakalıyorum.Genelde bu tarz aldığım ürünleri seviyor.. Birde Sünger Bob koleksiyonu yapıyorum ona,bulduğum her şeyi alıyorum :) Geçenlerde çılgın taraftar şapkalarından aldım..Bayıldı, burda bulamamıştım aslında..Annemde öyle şeyleri aramak için çok meşgul.Şansım yaver gitti ve burda buldum.
Bu koylarda " köşk" denilen ayaklı ahşap gölgeli yerler var.Oraları minderle döşüyorlar.Ailece gidip isterseniz deniz keyfi, isterseniz mangal keyfi, isterseniz her ikisini de yapıp günü geçiriyorsunuz.Resme dikkatli bakarsanız sıra sıra köşkler dizili kumsalda. Bu plajlara girmek ücretli..Koyların hepsinin adı var ama ben bilmiyorum daha :)
Letonya tatil köyü..

Fethiye

Samanlık Koylarından Fethiye görüntüsü..

Fethiye görüntülerine devam.. Fethiye Körfezinde koyların ne kadar büklüm büklüm olduğunu farkediyorsunuz değil mi..? Hepsi karşılıklı birbirine bakıyor..

2. Karagözler Mahallesi..

1. Karagözler Mahallesi..

Genel görüntü ,yine 1. Karagözlerden..

Burası da koyların yolu..Sağda gördüğünüz üzere..

Şimdi de bahçeye geçiyoruz..

Geçen gün anlatırken Fil Kulağı demişim,daha da bulup düzeltemedim..Gala,fil kulağı değil.. çiçek açtı bu sefer..

Gala Çiçeği ..

Burası Hisarönündeki 2. el pazarı..Her ayın ikinci pazarı, yazın da devam edecek..

Mavi Kuşlardan Hanife, kendi masasında sattı bunlardan..O her 2. el pazara çıkıyor,bu konularda da bayağı yetenekli,çok hoş ürünleri oluyor genelde..

Cumartesi akşam ki Çalış Karnavalı Bahar Balosu resimleri..
Organizasyonu Pera düzenledi yine.. Yani tüm süslemeleri ve dekorasyonu o yaptı..Aries Hotelde çok güzel bir havada geçti gecemiz..Yardım gecesi ve İngiliz ağırlıklı olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Türkler azınlıktaydı :)

Komite Başkanımız ve eşi.. Peter ve Chrisy..

Ares cumartesi günü balkon keyfinde..

İki duyurum var bu hafta ..
1. si İzmirlilere..Ben olsaydım orda giderdim.
Birlikte Sarap Yapmayi Ogreniyoruz!
Sarap evde yapilabilen bir ickidir. Yani onu market raflarından almak disinda kendimiz de rahatlikla,keyif alarak ve kendi mutfagimiz ya da bahcemizde üretebiliriz.Cumartesi aksami bir maniniz yoksa sarap yapim atölyesine davetlisiniz.
Yer: Izmir Sosyal Ekoloji ve Karsilikli Yardimlasma Dernegi
Adres: Kibris Sehitleri Caddesi 1483 Sokak (Doğa Cafe'nin Sokagi)No:10 Alsancak/Izmir
Tarih: 18 Nisan 2009, Cumartesi Saat: 18.30
2. si herkese..
LİKYA'NIN MACERALARI BAŞLIYOR..
23-24 MAYIS 2009 – FETHİYE
Dolu dolu maceraya hazır mısın?
Likya Dağcılık tarafından düzenlenen LİKYA'NIN MACERALARI YARIŞI'na davetlisiniz. Daha fazla bilgi ve kayıt formu için

3. duyuru günün son saatlerinde geliyor.. Fethiye Çevresindekilere.. (23.33.)

19 Nisan pazar huzur vadisi yürüyüşü var saat 9:00 hareket her zamanki yerde (kaymakalık binası bahçesi)