Pazartesi, Ekim 19, 2009

Bırakma Ellerimi, Bırakma Yalnız Beni..

Haftasonunu hasta ama ayakta geçirdim. Çarşambadan sonra yavaş yavaş ağırlaşan soğuk algınlığımla ilaç almama rağmen yatmadığım için geçmeyen hastalığım, geceleri salon
da ve eve gelip yemekten sonra sızarak, gündüz dışarıda şeklinde geçti. Yani daha tam olarak geçmedi ama benim yarın önemli işlerim var.. Evde kalmam mümkün değil. Annem bu duruma kızsada ona da açıkladım.
Bu aralar psikolojime uygun ve internette dolanan bir şarkıyla bu gecelik veda ediyorum. En yakın zamanda görüşmek üzere...
Not: Likya Dağcılık Klübü Duyurusu:
Önümüzdeki haftasonu 24-25 Ekimde Dağcılık Yaz Temel Eğitim kampı yapacak.Kamp, cumartesi günü başlayacak, 1 gece çadır konaklamalı olacak ve pazar günü sona erecek. Kamp yeri Kargı çayı kenarındaki kamp alanında. Kamp süresince TDF kurul üyesi ve eğitemeni Murat Salim Şeren tarafından temel dağcılık ve kaya tırmanışı eğitimi verilecek. Yeni başlayanlar için kaçırılmayacak bir fırsat. Kamp daha önce eğitim almış arkadaşlara da açık. Lütfen eğitimlere katılın ve çevrenizde dağcılığa ilgi duyanları haberdar edin. Eğitim için gerekli teknik malzemeler kulübümüz tarafından sağlanıyor. Ayrıca kamp malzemesi (çadır, uyku tulumu, mat) eksik olanlar kulüpten alabilir.

7 yorum:

Sardunya dedi ki...

Geçmiş olsun. En kısa sürede çivi gibi ol. Sevgiler

meltem dedi ki...

geçmiş olsun

B.B.B. dedi ki...

Geçmiş ola...

burcu dedi ki...

geçmiş olsun...koşuşturmalar ararsında taze meyvelerden vitamin almayı unutma :))
sevgiyle kal iyi haftalar diliyorum :))

Çınar dedi ki...

Geçmiş olsun,

Sevgiler

CaDı dedi ki...

Çok geçmiş olsun Asortik, öpüyoruumm..

http://www.etsy.com/view_transaction.php?transaction_id=18843346 (burada üstten, sağdan, soldan her türlü fotosu var ayakkabının:) )

beste dedi ki...

gecmis olsun sana burdan sehriyeli tavuk suyuna corba yolluyorum:)