Pazartesi, Haziran 29, 2015

Kahvenden bir yudum bile almamışsın ; korktun mu beni kırk yıl sevmekten? ‪*

"Uzun zaman yazmayınca insan zannediyor ki yazamayacak.Oysa sular seller gibi yazasım var.Hem de nerelerden girip nerelerden çıkasım. Nereden başlasam nasıl anlatsam? Değişmeye karar verdim.İnsan bile isteye değişir mi..? Bilmiyorum, göreceğiz. Bazı köprülerden çok sular aktı, çok şey yaşadım. Biraz arkadaşlık , biraz iş biraz da sevgi adına. Her şeyden ortaya karışık duygular içindeyim. Kafam da karışık, ben daha dinlenemedim aslında" diye başlamıştım dün gece. -Cuma gecesi-Devam edememişim.
Şu an ki duygularımla bir yazı yazayım..Yazamam ki :)  "Bunu da cumartesi akşamı yazmışım."
Ben size pazar akşamı-pazartesi sabahı yazısı yazayım en iyisi  :))
Annemle babam buradaydı, yaklaşık üç hafta olacak.Bu sefer ne anladım? Hiç bir şey.Çünkü hemen her gün işe gittim. Seçim komitesi yoğunluğundan kendi işimi savsaklayınca annemler burada olduğunda mecburen işe gittim. Bu yüzden hiç anlamadım nasıl geçti zaman.
İlk günler sevdiklerim yokken yani.. Onun parkettiği yerlere, yoldan geçen arabalara  bile bakıp hasta oluyorum ben.Bu yüzden eve girmem gittiklerinde.Uzak işte ya.. Ha deyince buluşamıyoruz.
Kötüyüm bu aralar, sevdiklerim yanımda olsun istiyorum.Konuşup ,dertleşme ihtiyacım var. Böyle gönderiyorum, belki sonra eklerim.
*Başlık: Küçük İskender

Pazartesi, Haziran 15, 2015

kırk yılda bir gibisin *

Hala bir denizkenarında oturamadık. Dalgalar çarpmadı ayaklarımıza. Rüzgar vurmadı yüzümüze. Çok Üzücü birşey bu.
*şiir sokakta

Perşembe, Haziran 11, 2015

Ne Güzel Şey Hatırlamak Seni Bunca Kalabalık ve Yorgunlukta.. *

 Eski bir yazımdan aldım. (29 aralık 2010) Bir dönem çektiğim fotoğrafların en sevdiklerimden seçmeler.
Zaman çabuk mu geçiyor ? 

*Başlık : Nazım Hikmet

Pazartesi, Haziran 01, 2015

Özlemekten yorulur mu insan? Yoruluyor işte ,söyleyemeyince...*

Bu gece uzun zamandır ilk defa kalbim ağrıdı. Nedenini bilmiyorum.
Resim : Benden, Bedri Rahmi Koyu. Tekne turundan.
*Başlık : İlhan Berk.

Pazar, Mayıs 31, 2015

Uçmak İçin kuş olmak gerekmiyor, küçük sevinçler olsun yeter.*

Daha önce yazdığım son yazı ve şarkı özel bir zaman içindi, kendi kendime çok üzgün ya da savunmasız olduğumda daha çok oturup yazdığımı farkedeli kendime goy goy yapıyorum- sanıyorum.Bu yazıda öyle ortaya  karışık gelsin günlük.En hüzünlüsünden ve yalnızlığımdan.Burayı özgür bir platform olarak kullansak da ailelerimiz de buradan takip ediyor bizi..Bu yüzden olabildiğince açık ama bir o kadar da saklı :) Hala çocukluk yaşadığımız şeyler gibi..Gizli saklı dondurma yiyip,kıkırdamak bir gece yarısı gülme krizine yakalanıp.Ya da içki içme denilen gece kafayı çekip gelmek gibi eve. Bugün içmeden sarhoşum ben.Lüks kimine göre, bana bedava.Böyle durdurak bilmeden yazı yazmayı seviyorum ben. Duygularım yoğun olduğunda daha çok yazdığımı farkedeli üj bej sene oluyor. Ismarlama ortalardan bir yazı işte sana günlük,şifreleri de var işte, çözebilene...Çocukluğumdan beri severim ipuclarını.. Bu gece özel aslında.Uzun zamandır ilk defa yazı yazabildiğimden, uzun zamandır ilk defa böyle hissettiğimden. Şerefine yani.

Benim yazılarım uzun olur aslında, ama ben uzun yazınca çok uzun olduğundan kısa kesiyorum.Ne güzel bir Türkçe bu değil mi..? Yani Türkçe'nin bu güzel ,dolaylı ve uzun cümlelerini çok seviyorum. Ben dili yapışıyor işte böyle günlük yazınca. Bugün uzun zamandır yazdığımı- on senedir- aslında yazılarımı beğenmediğimi ama onlara bir dönemi anlattığı için kıyamadığımı da buraya yazmak istedim.Bu yüzden arşivim açık.Bu yüzden bu kadar rahat anlatıyorum,hiç yazı silmedim ben.-Allah silmek zorunda bırakmasın :)

Şöyle bir bakıp geçmişe eski yazıları okumak istedim ama yapamadım,Artı ve eksileriyle benim onlar.

Son yoğun bir haftaya giriyoruz, bu noktada geceleri tv açmadığımı, her saatte haber dinlediğimi ve önümüzdeki hafta için heyecanlandığımı paylaşmam gerek. Bu arada yaptığımız en iyi iş 4. sıra milletvekili adayımızı paraşütle Babadağ'dan atlatmak oldu unutamayacağım.Birde iyi arkadaşlar edindim kendime.Güzel heyecanlar bunlar, sevince  de  her şey güzel zaten...
haber

Not: Yazıyı yazarken uyuyakaldığımı ve internet bağlantı sorunu yaşadığımı özellikle belirtmek isterim ki neden geç yazılan bir yazı olduğu ortaya çıksın :)

*başlık: Cemal Süreya.


  Her şey gönlünce olsun günlük.. En azından senin...


Perşembe, Mayıs 14, 2015

Özledim de.

Seçim komitesindeyim,diğer görevlerim yetmedi, seviyorum ya illa dibini çıkaracağım.Çalışmayı seviyorum,öğrenmeyi, politika konuşmayı, yaşamayı,hayatı... Bu yüzden 7 haziran'a kadar doluyum.Eve misafir almamaya çalışıyorum.Sabah -akşam aklım işte, partide ,akşam olunca da diğer işleri bilgisayardan gece yapıyorum.Çalışmak güzel.. Gündemi takip etmeyi bırakmayın, böyle şeyler okuyup dinleniyorum birde.
Görüşmek üzere... :)
Sigara hiç içmedim ama şarkı enfes... Şarkı 

Pazartesi, Mayıs 11, 2015

Sevmek, ne uzun kelime...*

 
Dün doğum günümdü, facebook sayfamın duvarını yıkan eş,dost,arkadaş ve akrabalarım iyi ki varlar :) 
Hayat, sende beni sev ve koru, kendine de iyi bak :) 
Dört dörtlük bir seneye adım atıyorum...Umarım güzel geçer...