Çarşamba, Haziran 28, 2006

Bu akşam Uzunbeyin İstanbuldan hem lise arkadaşı hem de mahalle arkadaşı Ş. Amerikadan geliyor..Amerikaya gitmeden sık sık görüşürdük ..Zamanla benim de iyi arkadaşım oldu kendisi..Uzun zamandır görüşmediğimiz için herkes çok özledi..Süslendim püslendim onları bekliyorum şimdi..Dalamandan almaya gittikleri için biraz uçağında gecikmesiyle bu saatlere kaldık.Kayaköy Sarnıç a yemeğe gideceğiz şimdi..Sanırım ilk defa buralara geliyor..Sonra da onu askere Burdur a götüreceğiz..Yani asker yemeği bu yemek..Aklıma Uzunbeyin asker yemeği geldi..Çağıl bira içip sarhoş olmuştu o gece Annemlerde..Uzun bir zaman bira içmeyi yasaklamıştık sonra..Çünkü o zaman daha 4 -5 yaşlarındaydı..Bir koltuktan diğerine kendini atıp durdu bütün gece..Anladım ki babasının gitmesinden efkarlanıp içmişti ..
Bu hafta sonu Karataş plajına gittik..Çağıl gelmedi..Kitaplarımızı ve gazetelerimizi yayıla yayıla okuyarak, kah uyuyarak kah güneşlenerek geçirdik günümüzü ..bayağı da dinlendik :)
Salı günü festivalin ardından komite toplantısı yaparak bu seneki festivali değerlendirdik..Atatürk resmi altında hatıra komite ve festival resmi çektirdik..Seneye ilk gün konseri Onur Akın ı getirmeye karar verdik :) Kendisi hem Fethiyeli hem de sevilen , bizim tarzımıza uyan bir sanatçı..Gelecek sene için neler yapabiliriz şöyle bir üstünden geçtik..
Yarın ve pazara kadar yoğunum yine..Yeni işi oturtmaya çalışıyoruz..Genelde bürodayım her zamankinin tam tersi..İçeride durmaya alışık olmadığımdan sıkılıyorum bazen..Oturmaktan ve iş yapmaktan tabii..İşsizlikten değil :))
Annemler ve Burcu gelişlerini bir hafta ertelediler..Sanırım 9-10 temmuz gibi burada olacaklar ..
Bir hafta daha nasıl sabredeceğiz bilmiyorum..Hepsini çok özledik..
Resim: Frida Kahlo (filmini seyretmediyseniz tavsiye ediyorum..Hırsın ve yeteneğin hikayesi..)

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

Canım Benim resime bayıldım. Frida Kahlo... İzlediğim film canlandı gözlerimde . müzik de tam üstüne geldi. Yazıları okumadan resmin seyrine daldığımı frkettim :D

Bu arada ben istifamı verdim. Yarın İnsan Kaynakları ile görüşmem olacak. Ne zaman çıkacağım tam belli değil. Ama çıktıktan sonra sanırım Ekincik Koyuna doğru bir yolculuk yapacağım :)))

Bu arada haftaya Burcu Mutfak camı B.cekmecede olacakmış. Sahilde çaylarımızı yudumlayıp sohbet edeceğiz insallah :))

Biliyorum post ile alakasız bir yorum oldu. Bu sefer böyle yazayım dedim...

Herşey gönlünce olsun....

Sevgiler

Çok kötüsün..Hem çekmece de hem de kardeşimle bensiz buluşuyorsun..Ne diyeyim ben sana..Yorumun için sağol..fethiyeden sevgiler :))

ibeking dedi ki...

kayaköyde benim içinde bolca yemek yiyin..mangala mı gideceksiniz?

İbeking aslında orası kendin pişir kendin ye tarzı bir yer senin de tahmin ettiğin gibi kebapçı denilen lokantalar var ama tandır ya da ızgara yiyebiliyorsun. Bizim gittiğimiz yer şarapevi..Önceden rezervasyonla yemek yenen bir yer.Üst katı gelecek ay antikaların sergileneceği müze olarak açılacak eski bir rum evi..

zeyno dedi ki...

Sayılı gün çabuk geçer denir Asortik. Az kalmış sabret azıcık daha...

Zeyno,Burcu 2 seneden sonra ilk defa evime gelebilecek..Hem okul hem de Atahanın küçük olmasından dolayı gelemiyordu..Babam da uzun zamandır ilk defa geliyor..Annemle de beraber olduğumuz zaman ancak dinlenebiliyoruz..Her gün denize gideriz diye seviniyoruz..
Ne garip ki bunları hiç yüzünü görmediğim bir arkadaşıma zevkle anlatıyorum :))