Salı, Nisan 15, 2008

Geçtiğimiz hafta pazartesi daha cumartesiden Punto Amca ile mailleşmiştik. Fethiye'yi ziyarete geleceklerini ve bana uğramak istediğini belirtti..Öyle çok sevindim ki ve telefon numaramı bildirerek onları beklediğimi yazdım maile..

Pazartesi Uzunbey için aynı zamanda dr.randevusu almıştık ama sabahtan yol aldıklarını düşünürsek saat 16.00 daki randevuya kadar görüşebileceğimizi düşünmüştüm..Düşündüğüm gibi olmadı ve Punto amca akşamüstü eşiyle beni ziyarete geleceğini telefonda söyleyince ondan özür dileyerek ertesi sabah kahveye beklediğimi söyledim.

Biz o gün Uzunbey'in uzun zamandır dudağının kenarında onu rahatsız eden "ben" i için hastaneye gittik ve küçük bir lokal anesteziyle akşamüstü işlemi gerçekleştirdik.Eve gittiğimde evde iki tane estetikli :) erkek ile yüzyüze geldim.Biri sabahleyin İstanbuldan dönen lazer tedavili oğluş, diğeri uzun kökleri yüzünden bayağı kanlı bir küçük " ben " operasyonu geçiren Uzunbey.

Oğluş cumadan beri tedavili olduğundan yarası kabuk bağlamıştı ama Uzunbey'in dudağı o gece çok şişti ve ağrıdı..Bütün gece acil bir durum oluşur da onu duymayabilirim diye tavşan uykusu uyudum.Bu yüzden ertesi gün dudağı oldukça şişen ve şu anda bile daha dikişleri alınmamış Uzunbeyle işe gittiğimizde Punto Amca ve yine onun kadar işinde tecrübeli, bilgili ve mütevazi eşi ile (adını yazmasam sanırım iyi olur) onların beni büroda karşılamasıyla tanıştık.Diyebilirim ki İstanbul'dan akrabalarım gelmiş gibi oldum :) Kahvemizi içtik,biraz sohbet ettik ve doğal olarak gezmeye gitmek istediklerini belirttiler..

Aklım onlarda kalacağından hiç değilse Amintas Kaya Mezarına kadar eşlik etmeyi teklif ettim.200 basamakla yukarı çıkıp resim çektik.Gerçekten insan hem bizden yaşça büyük olduklarından ama fiziken bu büyüklük belli olmayacak şekilde olduğundan samimi arkadaşlarımla olduğum kadar mutlu ama bir o kadar da kelimelere dikkat ederek :)) sohbet etmeye başladık.Hem gezdik biraz hem de sohbet etmeye çalıştık.Hava da bir güzeldi ki şanslarına anlatamam.Zaten onlar gelmeden yağmur yağdı, onlar gitti yine yağmur yağdı.

Önce Amintas ,daha sonra da bir kaç manzaralı yerden Fethiye resimleri çektik, birbirimizi çektik ve ben onları çektim :)) İstemeyerekte olsa onları kaldıkları yere bırakarak ayrılmak zorunda kaldım ama inanın ki aklım bütün gün onlarda kaldı.Eğer Uzunbey 'in dudağı şiş olmasa mutlaka akşamda ziyaret eder mutlaka gezdikleri yerler hakkında daha çok bilgi sahibi olmayı isterdim.Hatta konuşabileceğimiz o kadar çok konu olabileceğini anlamamıza rağmen konular yarım kalmasın diye genelde kısıtlı konularda kaldık diyebilirim..

Çok güzeldi, çok mutlu oldum ve her Akdenize indiklerinde yollarını gözlüyor olacağım.


Amintas kaya mezarından Fethiye manzarası..

Amintas Kaya mezarı..

Küçük samanlık koyları..Letonya 'dan önce.

Yine aynı bölge..

2.Karagözler Manzarası..

Akdeniz Turkuaz Kıyılar


Ismarlasam bu güzel ve eşsiz hediyem gelmezdi :)) Bebek badem ezmesi.. Punto Amca ve eşi bana getirmiş :)) Süperdi!! :)


Bu resmin konuyla alakası yok..Çocukluğumu hatırlatan bir başka hediye aldım geçtiğimiz hafta..Biz çocukken Demirköy'de çok yerdik elma şekeri..Sonra uzun zaman görmedim, neden sonra marketlerde yapmaya başladılar da bizim çocuklarımız da gördü.

Resimler, onlarla beraberken çektiğim resimler,tabii ki biz resimlerde yokuz.

8 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Ah Asortik resimlere baktıkça belki bir gün bende Fethiye de yaşayabilirim demeden edemiyorum :)

pinarbk dedi ki...

Yine çok güzel kareler paylaşmışsın bizimle. Şimdi oralarda olmak vardı...

Punto dedi ki...

Sevgili Asortik Krep;
Punto Amca, sizleri dilinden düşürmüyor, daima övgü ve sevgi ile bahsediyordu. Ben de sizleri tanıdıkça ne kadar haklı olduğunu anladım. Birlikte geçirdiğimiz güzel vakit için ben de teşekkür ederim. İnşallah yeniden görüşürüz.
Punto Amcanın eşi

Evet sevgili Asortik Krep; Eşimin duygularına ben de katılıyorum ve tekrar görüşmek üzere diyorum.

pınar dedi ki...

eşine ve oğluna geçmiş olsun asortik.
harika resimler için de teşekkürler. içim açıldı baktıkça.

uykucu dedi ki...

evin erkelerine geçmiş olsun demek estetik yaptırdılar ha:)fotolara bende bayıldım ahh ah özledim yine ...

etki alanı dedi ki...

Baylara geçmiş olsun diyorum asortik krep,

Punto bey'in ne kadar hoş sohbet olduğunu biliyorum.Ve tanıştığım için (Ayşem'in tükkanında)çok şanslı görüyorum kendimi.Bir derya ve deniz bilgileriyle ve doyulmaz sohbetleriyle bizi büyülemişti..Umarım bir gün eşiyle de tanışma fırsatı bulurum..Çocuklarımın tanımasını istediğim bir aile..

Sevgili asortik krep,
sana danışmam gereken bir konu var..msn adresime mail çekebilir misin?
ermantulay-zf4@hotmail.com
Sevgiler

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Deniz görüntüleri çok hoş, çok özledim yazı....

Asortik Krep dedi ki...

Mücevher kutusu, neden olmasın ki :))

Pnarbk, resim çekmeyi ve bloğa koymayı çok seviyorum..

Sevgili Punto Amca ve çok sevgili Eşi :) sizleri tanıdığıma çok memnunum..

Pınar, eşimin dikişlerini bugün aldırdık oğluşumda iyi, çok teşekkürler..

Figen, evet en az benim kadar asortik bir ailem var :P

Etki alanı, yazdım canım :)) ama bugün ancak nete girebildim..

Böğürtlengözün annesi, bende :))