Çarşamba, Mayıs 21, 2008

çalış karnavalı.. car boot sell - tatil

Bu hafta her günümüz sıcak geçmeye başladı.Korkarım sıcaklar bastıracak.Oysa bu zamanlarda hava genelde çok ısınır ve sezon tam anlamıyla başlardı.Bu sene serinlik devam ediyor ama bir türlü başlasın da istemiyoruz...

Ben mesela sıcaklar bastırınca yürüyüp, denize girmek istiyorum aslında..Daha başlamadı ,giremem derken bugün komşum olan bir beyi ben bahçede çiçeklerle uğraşırken denizden gelmiş gördüm.Öyle canım deniz istedi ki anlatamam...

Karnaval için sponsor arıyoruz..Ana sponsor..Bu hafta görüşmeler bunlarla ilgili..

Yine bu hafta Fethiye Kültür Merkezinde sergi var gitmek isteyenlere..Elsanatları sergisi..Gelecek haftada Ressamlar Derneği sergi açacak.

Pazartesi ve salı Çağıl bizimleydi..Yazları bizle büroya geldiğinden alışığız ona ve yazın bizim IT departmanı sorumlusu olur kendileri :))

Evin bazı kısımlarını elden geçiriyorum..2. el satışlara ve derneğe gidecek eşyalar, biblolar ve giysiler çıkarıp bir çeşit bahar temizliği yapmaya çalışıyorum yavaş yavaş..
Bir gardrobum var ki içinde 3 beden kıyafet -abartmadan yazıyorum- belki de 4 kadına yetecek giysi var..Bunu yardıma gelen abla da söyledi, tastiklenmiştir yani tarafından..Bunu böbürlenmek için söylemiyorum.Kötü bir şey bu, siz yapmayın diye söylüyorum..Hepsi yeni değil ama içinde çok kaliteli parçalar olduğundan kıyamıyorum ve burada kıyafet bulmak dünyanın en zor işlerinden..Hem kalite hem de beden açısından.Yalnız hayvan gibi abartmıyorum yine bir dolap almıştım ve dedim ki kendime ilk taşındığımda içine giren girdi girmeyeni vereceğim..Nerdeeeeeeeeeee..Ne verebildim ne de düzgün tutabildim..Şimdi sıra işte bu gardroba geldi artık.Bu gece çıkıp iyice elden geçirip bütün eski kıyafetleri tek tek kontrol edeceğim.Sanki zayıflasam eski kıyafetlerimi giymem ki ben kimi kandırıyorum acaba..-Kesinlikle kendimi:))

Dün gece merdiven altını ve ayakkabılara şöyle bir baktım..Daha vestiyer yaptıramadım.İstiyorum ki eli yüzü düzgün ve tüm ihtiyaçlarımı gideren bir şey olsun...Yani ayakkabılarımı koyacak sıra sıra rafları olsun.. Şapka rafı olsun, palto için askısı olsun, kapaklı olsun gözükmesin, aynası olsun ama bağımsız altında da telefon için rafı olsun ama ben oraya araba ve motor anahtarları için bir cam kase koyayım..Birde bir kaç açık rafı olsun içine sepet alıp ,bir kaç marka torba,ayakkabı çantamı ve terlikleri koyayım..
Son car boot sell fotoğraflarını bu yazıya koyuyorum..Arık gelecek ayın yedisinde karnavalımız var ve kılçadırın orada da son bir el sanatları sergisi var..Gündüz 4 ten sonra karnaval yürüyüşü,törenler ve akşama da konser..
Bu resimlerden car boot sell den aldıklarım önce, sonra da pazar resimleri var.En üstteki tospayı bana arkadaşlarım hediye verdi :) Böyle hediye diye sık sık yazıyorum arkadaşlar ,sanmayın ki bütün gün beleş gezen, beleş yiyip içen biriyim..Sadece herkese zamanında bir iyiliğim olduğundan bir yere gittiğimde bu insanlar bana hediye vermeye çalışır..Genelde almam..Bu aldıklarım kendilerine hayır desemde zorla bana hediye ettikleri eşyalar.. Ya da hatırını kıramadıklarım :)
Bir o kadar da kabul etmediklerim var..Kimseye borçlu kalmaktan hoşlanmam da...Yukarıda ki kitap ve oyuncaklar Atahan'a alındı :))

Bunları kendime aldım.Kaktüs saksıları..Kiremit rengi olanlar gerçek seramik..Alman malı..Tanesi 1 ytl. Vazo 3 ytl,küçük vazolar 3 ytl,ayakkabıların teki 2.5 ytl.

Sen yaz bloğuna Aysetun'a gideceğim yaşgünü hediyemi almaya diye , sonra hediyeler sana gelsin car boot sell'e :)) Evet bu gördüğünüz t'shırtlar 3 renk ve büyük beden hepsi Aysetundan hediye.. Pazartesi hemen kahverengini giydim, süper yakıştı bana :)) Teşekkür ediyorum canım..Aysetun :)) Ben sensiz buralarda ne yapacağım bilmem..Evet, Aysetun'un kendi gibi şeker bir kızı var Merve, bu sene OSS ye girdiğinden nereyi kazanırsa oraya gidecekler.. Merve Ankara'yı kazanırsa Ankaraya ya da nereyi kazanırsa oraya gitmek istiyorum.Çünkü onlara burada çok alıştım.Biz buraya yeni taşındığımızdan beri onlarla çok sık görüşüyoruz..Burada ki en iyi arkadaşım olduğundan gitmelerini hiç istemesem de Mervenin bir yeri kazanmasını çok istiyorum aslında.. İronik duygular içindeyim :P
Bu hafta en güzel standlardan biri buydu bence..En çok buranın resmini çektim sanırım..Tamamen sipariş çalışıyorlar..Elimde sadece cep numaraları olduğundan ona ulaşmak için bana mail atmanız lazım :))

Ahşap raflar, saksılar, bahçe dekorasyon malzemeleri..

Aşağıdakilerde İngilizlerin meşhur BBQ sosları..Adlarını unuttum :) ben yemediğimden pek öğrenmeye de hevesli olmadım zaten..Ben Türk usulu çok pişmiş et ve içki seviyorum bir tek :)

Çalış Karnaval grubunun masası..






Bu masada ki dostlar da yeni tanıdıklarımdan..Sağolsunlar ,kahvaltı etmedik alamam dediğim halde yanımıza 2 tabak kısır ve patlamış mısır sıkıştırıp illa yediren komşu teyzeler kıvamındaydılar :)

Kaya pazarı her haftaymış,başlarda sakin geçecek ama daha sonra oturacaktır..

Pazar günü Çalışa yürüyerek gidip geldiğimizi yazmışmıydım :))

Pazartesi de Uzunbeyle ve Çağılla kahvaltı faslı yaptık Maliyenin orada..Oğlumla nerdeyse 3 koca gün ilaç gibi geldi .Özlemişim :) Salı günü denize gittiler Dilaracan' la..

Uzun süredir uzun yazı yazamıyorum, vaktim olmuyordu..Bugün görüşmeler iyi gitti..Kendime biraz zaman ayırdım ve sabahta bahçeye..Blogları da okuyamıyorum tabii, ilk fırsatta herkesin bloğuna bakacağım ve onlara da bahar temizliği yapacağım.Bir sürü yeni blog buldum onları ekleyeceğim..Yazmayanları çıkaracağım.

Bu hafta manikür -pedikür olayını da halletmek gerek..Havalar ısında ve ilk defa geçen sene yeni aldığım biri beyaz biri kahve sandaletlerimle yaza hazırım :))

Not: Tatil için ayrıca yazı yazamadım ama daha önceden yazdığım yazılarda bir sürü adres verdim.. Onları tavsiye ediyorum.EN AZINDAN NAZ,KAPRİS VE BENİ ARKADAŞIM YOLLADI DİYE İSTEDİĞİNİZİ YAPARLAR ..YAPMAZLARSA BENİ ARAYIN :))

Gelecek yazı tatil yazısı olacak. . söz :)

8 yorum:

sihirli eller dedi ki...

ayyyy çok keyifli bir pazar sizin stantınız çok eğlenceli o kurbalıya bayıldım.
ben bu gün mersine gidiyorum gece acaba denize giremeyecekmiyim:(((
kremlerimi sürüp güneşlenmekmi olacak yoksa yine:((((

hislerim ve ben dedi ki...

valla güzel şeyler yapıyorsunuz helal olsun.sıcaklar bastırdı ki sorma şu 1 haftadır fenalık geçiriyorum sandım allahtan dükkanda klima var ama oda çarpıyor işte.tatil yazılarını bekliyoruz
bu arada ekliyorum seni listeme

Aysetun dedi ki...

Sevgili arkadaşım,ne demişler "sen hediyeye gitmezsen hediye sana gelir":))).Beğendiğine çok sevindim.
Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim Asortiğim. Buradan ayrılırsak bir tek senin güzel dostluğunu özleyeceğim.Hayat neler gösterir bilmiyorum ama biliyorum ki ne zaman ihtiyacımız olsa birbirimizin yanında olacağız. Ve bu güven çok güzel bir duygu. Sevgilerimle canım Asortiğim.

sessiz balik dedi ki...

oğulcuğunla beraber vakit geçirmekten aldığın keyfi onu özlediğini okuyunca çok duygulandım asortikcim

ayrıca vestiyer yaptırırsan lütfen resmini çekip burdan paylaş çünkü aynı dertten müzdarip biri olarak her türlü yardıma ihtiyacım var

giyemediğin daralan kıyafetleri de alabilirim , evlendikten sonra çok kilo aldım , 38-40 beden olan ben artık 44leri dar buluyorum ve zor buluyorum giyinmekten vazgeçip üstüme olan bir iki şeyle üniforma misali dolaşıyorum

pinarbk dedi ki...

Yaza girerken birsürü iş, kışa girerken birsürü iş:(((

Evdeki en iyi depolama çözümü duvardan duvara dolap, dolapların içine IKEA kutuları. Yoksa dünyanın eşyası birikiyor zamanla ve herşey birbirine giriyor. Geçenlerde ben de ayrıntılı bir temizlik yapıp birsürü eşya çıkardım, işyerindeki arkadaşlarımla birlikte eski eşyalarımızı biriktirdik, birbaşka arkadaşımızın çalıştığı bir vakfa teslim ettik. Dolabı bekleyen, işime yaramayan eşyaların başkalarını mutlu edeceğini bilmek güzel...

hayal dedi ki...

Asortikcim selam, biz FEthiyeye tatile gelmeyi dusunuyoruz da, Gerci yazmissin ama, bebisle rahat edebilecegimiz nereyi onerebilirsin? bir de denize yurume mesafesi olursa, boyle butik otel tarzi biryerler var mi bildigin? Coook sevinirim, mail adresini bulamadim, benimki zkubat@yahoo.com, cok tesekkurler, sevgiler..

Asortik Krep dedi ki...

Sihirli Eller, sanırım denizdesin,çok sıcak bu aralar çünkü..

Hislerim ve Ben, ekle canım..Bende ekleyeceğim en kısa zamanda :)

Aysetun, bende..seni çok özleyeceğim.

Sessiz Balık, vestiyerim merdiven alına sığacak şekilde ve basamak basamak olacak :) Resimlerim yaptırınca..Kıyafet konusunda pek yardımcı olamayacağım sanırım..Benimkiler daha büyük diyelim :) geçelim..Yazmak istemiyorum çünkü.44 bende yok yani.

Pınarbk, en iyisini yapmışsın..Bende bugün iki çanta bıraktım derneğe..

Hayalcim, son yazım senin ve bir kişi daha istemişti tatil yazısı onun için :)
mail adresim profilimde var,görmedin sanırım..
asortikkrep@gmail.com

Asortik Krep dedi ki...

Yanlış yazmışım..asortikkrep1@gmail.com olacak..