Pazartesi, Mayıs 07, 2012

Gözlerin bu gece çok uzaktan geçen bir gemi *

Fırtına gibi bir haftaydı ama ben bahçe yazacağım :) Bugün 6 mayıs, bahçede güller coşmuş, biz çim ektik bir kısmına.Etrafta bahçe yazıları görünce bende coştum.Güllerin ve bahçenin resimlerini koydum ama anlatacaklarım farklı.Nereden başlasam...?
Evde bahar temizliği devam ediyor.
Bir gün günde,ertesi gün sabah etkinlikte, ondan sonraki gün evde gün yapıyor olamam değil mi..? Oldu :)) Geçen hafta Zülfü Livaneli fahri hemşerimiz oldu :)) kitap imza ve sohbeti kaçıramazdım değil mi..? Kaçırmadım  :)) Kitapları imzalatan 2. kişi olarak yerel gazetede haber olunca Uzunbey aradı ertesi gün, gazetede çıkan resimlerimden haberi olmuş, sen hem gezmeye hem de etkinliğe nasıl yetiştin diye soruyor bana :)) Dolayısıyla çarşamba gecesi Anfi tiyatroda hemşerilik beratı alan Livaneli  gecesindeydik hem de tiyatronun en üst katına bir karış topuklu ayakkabılarla çıkarak.Perşembe sabahı erkenden kalkıp evimi süpürdüm ve saat 10.00 da Livaneli sohbeti ve imza gününe gittim.Öğlen gelip arkadaşları aldım ve Ölüdenize Ümit Hanıma gittik. Akşam alışveriş yapıp eve döndüm,yürüyüşe gittik Uzunbeyle, ertesi gün misafir ağırladım.Cumartesi günü de Kadın Kollarının cumartesi kahvaltısı için Ölüdeniz e gittik.Bu sefer Ölüdenizde toplandık, güzel bir kahvaltıydı.Gelecek ay  teknede olacağız kısmetse.

Bu sene yeni ektiklerimiz dahil bütün güller açtı.Mayıs gülleri ortalığı pembeye ve kokuya boğdu da diyebiliriz.Biz her sene bir atraksiyon yapmaya meraklıyız ya bu seneki atraksiyonumuzda karavan olayı.Kışın   burada tayinle gelen birinden yeni yapılmış Ankara  işi küçük bir karavan aldık.-Türkiyede karavanlar ya ankara ya da adapazarında yapılıyor. Hiç kullanılmamış, bu yaz onu Koca Çalışa koyacağız,yani bu zamana kadar evin önünde tuttuk, bu hafta onu sezon sonuna kadar durması için kampa koyacağız.4 yataklı,çekmeli karavan.Yazın  haftasonları orada kalacağız.Belki hafta arasıda gideriz belli olmaz.Bu yaz resimler deniz kenarından olacak.

Yeni aldıklarımızdan bazıları kokulu pembe ama Uzunbey unutup onları yol tarafına dikmiş, balkonda oturunca değilde  sitedeki yoldan yürürken mis gibi kokuyorlar.
Kırmızılar
Ceylan sardunyalar
Pembeler
Beyazlar,

benim balkon kaktüs ve sukulent doldu

pembe sardunyalar
sarı güller,

gazanya

sakız sardunya
Balkonun önüne çim ektik, (bahçeye çim ekilmeden önceki hali.)Çimler çıkıyor,büyüsün birde öyle resmini koyacağım.Balkonun önünde solda erguvan ağacı,(erguvan ama bizim istanbul tarzı değil,burada öyle diyorlar,görüntüsü bu,çok sevdiğim ağaçlardan)  beyaz gül,beyaz yasemin, pembe gül ve sağ tarafta bambular arkasında da begonvil var.

kırmızı yılbaşı çiçeğim açmak üzere...

Ares

Annem, otobüsle arkadaşlarıyla Avrupa gezisinde,Çağıl aradı, hafta arası Eskişehire gidecekmiş, beni de götür diyesim geldi :)) Biliyorsunuz bir türlü Eskişehir Gezisine gidememiştik partiyle,herkesin aklı orada kaldı.
Güzel bir hafta başlıyor :)  sergilerle ilgili sözüm aklımda yazacağım,çünkü hem radyoları hem de Hulda yı görmenizi istiyorum.

*Başlık hemşerimiz  Livaneli 'den :)