Pazartesi, Aralık 10, 2012

Umulmadık bir gün olabilir bugün.. Bir çay söyle yağmurların kokusunda.*


Dün yılbaşı pazarı- xmas market vardı Çalış Plajında. O kadar güzel standlar vardı ki hepsini koymak adına link veriyorum.Bu seçtiklerim size yön göstermesi açısından elinizin altında olsun dedim :)
Aslında önce cumartesi Antalya gezisini yazmaktı niyetim ama yılbaşı hediyeleri için ne kadar erken yayımlarsam daha iyi olur diye düşündüm. Buyrun Çalış Karnavalı Yılbaşı pazarına...

-Çok yağmur yağdı ama çok da kalabalıktı.Yağmur olmasa sanırım gelen sayısı rekor kırılan bir etkinlik olurdu.

 etaminler
 Taş boyamalar


 örgü
dikiş...

 keçeler..
 Noel Baba..


Xmas pazar- Yılbaşı Pazarı  Geri kalanlar linkte. :))  

(Linki yeniledim,artık ulaşabilirsiniz.)

*C.Süreya.

4 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

Seni izlerken... takip ederken.. yüzümde daima tatlı bir tebessüm oluşmakta.. Sanki gerçekten yanındaymışım gibi.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

keşke orda olsaydım, kesin kedili taşlardan birkaç tane almıştım.
sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Gülsen Hocam, özledim ben de sizi...

Yüreğimin İklimi, burada olsalar ben alırdım sana ama Dalyan'dan geliyorlar.Gidersem alırım.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

sağol almış kadar oldun:))
sevgiler