Perşembe, Haziran 27, 2013

Daha son sözü söylemedi hayat, Belki yarınlar, mutlu sonlar var. *

Bir avukattan tavsiyeler.. :))
Yazmak istiyorum ama bir kaç gün daha işlerimi toparlamaya ihtiyacım var, olayları an be an  izleyip  gündemi takip ediyorum, facebooktan paylaşıyorum. Kaktüslerime geri döndüm :) Balkonda bol bol onlarla zaman geçirmeye çalışıyorum. Havuza girdim ama daha denize zaman yaratamadım.Bizde sezon başladı ve yazacak çok şey var ama keyif yok.Bu sene başka bir sene! 
Vişne likörü yaptım.Canım asma yaprağında sardalya istedi.
Güzel bir festival geçirdik sayılabilir,aklımız Taksim ve Ankara'daydı. Edip Akbayram son gece Ölüdeniz'i salladı,   Ben Füruzan ile iki gün boyunca imza günü ve söyleşi + Yörük Müzesinde kahvaltı + Kayaköy'de yemek + Keçi Kitabevinde söyleşi yaparak geçirdim. 

Birde bu var..

*Başlık: Nazım Hikmet

4 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Bu anlaşmalara bayıldım. Kiraz sözleşmesi tam bana göre.

Keş anne

Succuland dedi ki...

Sevgili Asortik Krepçim, şu ara keyfimiz yok, sıkıntılı bir dönemdeyiz. her nekadar ağzımızın tadı acı da olsa kendi üretiminiz olan vişne likörünün tadına bakmak cazip geldi. Ev üretimi vişne likörü çocukluğumdan bir izdüşüm. Edip Akbayram konseri de fena değilmiş hani izlemek isterdim. Bizim buraya da Levent Kırca gelmiş ama geç öğrendim gidemedim. Sağlık olsun.
Sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Komşum Oğlak Kızı, geldin mi buralara..? :) Eve kahve içmeye bekliyorum.

Succuland, (isminizi kullanabiliyormuyduk hatırlayamadım :))
vişne likörünün tadına bakmaya mı geliyorsunuz yoksa bize,çok sevinirim.... :))

Blogger Bolat dedi ki...

Anlaşma güzelmiş :)) ne günlere kaldık yahu!