Cumartesi, Mart 10, 2018

İnsanın sessizliği sözcüklerinden daha yakındır gerçeğe *


Gecenin şarkısı: https://youtu.be/I7tg5xXrR9Y

Belli bir müddet alışkanlık yapması için kısa aralıklarla yazacağım. Elimden  geldiğince yazarak  içimi temizlemek istiyorum. İçimi, dışımı, kafamı toparlamak. Bu ara ben mi çok takıyorum hayat mı bana takıyor anlamış değilim. Masallardaki günlerce yürüyen ama arkasına baktığında bir arpa boyu yol gitmiş masal kahramanları gibiyim. Etrafa baktığımda kumdan kaleler ve don kişot'un saldırıya geçmiş şövalyeler görmesi gibi yaşamaya alışamadım.
      Hayat bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor ama dilini çözemiyorum.
* Başlık: Halil Cibran
Yer : Karataş Plajı - Fethiye

2 yorum:

Sevgidoji dedi ki...

güzel paylaşımlarınız için teşekkürler
https://sevgidoji.blogspot.com.tr

Hero of Darkroom dedi ki...

Cok tanidik geldin bana; kanim isindi heralde. Sarkiya zaten ezelden bitiyordum; basliga da bittim. Türkce klavyem yok ama türkce duygular uyandirdin bende. Ilhamla kal krepcim