Pazar, Eylül 02, 2018

Düş kuruyorsa bir insan çaresizliğindendir.



Bu aralar İstanbuldayım.En güzel bayram, ailenle beraber olduğun bayramdır yazıp bırakmışım. Uzun süredir yazıp yazmama konusunda karar veremedim.Yazsam olmuyor, yazmasan kendimi iyi hissetmiyorum.Önce başka bir blog mu açsam diye düşündüm. Burcu yaz abla diye beni sıkıştırıyor. Ben dolandırmadan laf söylediğimden usulüyle nasıl yazılır bilemiyorum ama bir yerden başlamak lazım. Zamanla taşlar oturacaktır eminim.
Çekmece sahili
Önce haberler ; yaklaşık bir sene kadar İstanbul ikametindeyim. Annemlerden uzak olmak istemediğimden onlarla yaşamaya başladım.Açıkçası onlar da başka eve izin vermediler.. Fethiye' deki evi bırakmadım. Şimdilik 2. ev olarak kullanılacak. Yazık-kışlık misali... Tekrar memleketine dönmek güzel bir şey.İstanbul seni özlemişim. Dostlarımız ve arkadaşlarımız beni çok güzel karşıladılar. 


Bu arada tabii ki sosyal hayatım aynı renkte ve ahenkte sürmeli. -Buna inanıyorum-

Büyükçekmece Belediyesinin 2. Kitap Günlerine katıldım dün.
 Belediye Başkanımız Hasan Akgün ve onur konuğu Emre Kongar, -fotoğraf çeken- Suat Suna ve yazar Sacide Bocan'la birlikte açılış yapıldı.Bugün tekrar gidip kitap almayı düşünüyorum.

Bu da Trakya'dan bir etkinlik.

Büyükçekmece sahili...

4 yorum:

Beyaz Yakalı dedi ki...

Yazmalısınız, yazmak huzur verir rahatlatır insanı.

Şiir gibi dedi ki...

Harika fotolar için Teşekkürler yeni bir yazı için bekleyişteyiz.

bizede bekleriz.



Şiirler ve güzel sözler

Adsız dedi ki...

Tekrar yazmaya karar vermenize sevindim..Insallah hayatinizda taslar yerine oturur. Huzur ve mutluluk dileklerimle.. Irmak

Demli Hayat dedi ki...

Her şey yoluna girer umarım. Böyle durumlarda insan zamanın hızlı akmasını istiyor.