Perşembe, Temmuz 23, 2020

Hayatımı hiç nokta konulmadan yazılmış bir çocuk romanı olarak yeniden kurmak istiyorum *


 Buraya gelirken bir amacım Ateşi almaksa diğeri de plak koleksiyonumu götürmekti. İstanbul’da bahçede yaz geceleri yeni pikabımla #plakgeceleri yapmayı düşündüğümü şimdiden arkadaşlarımla paylaştım. Bu gece özlediğim gibi bir bakayım diye düşünerek açtım  ki hatırladığımdan daha çok plağım var 😃 Ve hepsi benim için çok kıymetli..#bavul babaannemden 😍 #33lükplak #45likplak #müzeyyensenar #esinengin #ruhisu #ajdapekkan #modernfolküçlüsü #pinkfloyd #queen #whitneyhouston #billyhaley #gönülakkor #barymanilow #dixielandjazz #johnwilliams #elvispresley #joanbaez #raycharles #glenmillerorchestra  şu an ilk aklıma gelenler.. #pikap #plak 
*başlık: Didem Madak 

















4 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Selam ne güzel hatıralar. Bizde de büyük plaklar var. İğnesi bozuk. Şarkılarda ne çok anı biriktirmişiz.Onlar, şarkılar ile büyürken bir yandan da hayat büyüttü bizleri. Büyürken yaşam geçti
Sevgiler.

buraneros dedi ki...

Romanın başlangıcını çok sevdim, yeni sayfaları heyecanlandırıyor.

Bir de iyi ki de plaklar vardı bu dünyada, diyorum:)

yeliz dedi ki...

Off nasıl değerli bir hazineyesahipsin:) dinlerken keyfin bol olsun

sessiz balik dedi ki...

Senin bu heyecanla önüne bakarken arkandan sana eşlik edecek eski tatlar taşımana bayılıyorum. Bazen bir takı kıyafet bazen müzik bazen çok eski bir dost :)