Pazartesi, Ocak 30, 2006

Burcu' nun Battaniyesi


Burcu' nun battaniyesi nihayet bizde..Çağıl sağolsun resmi bloğa ayarladı.Balkon benim balkonum..İçerisi karanlık oluyor diye Annemin gideceği gün resmi balkonda çektim.Battaniyeye bayıldım..Her gece şömine karşısında sarılıp oturuyorum.Zaten dizüstü battaniyelerimiz vardı ama bu tek kişilik büyük bir battaniye.Ben ikiye katladım çekerken ..Arkada Atatürk çiçeği görülüyor..Çok severim..İstanbul' da salon çiçekleri olan bu çiçekler burada bahçede ağaç oluyor.Bunları ben diktim.Kış soğuk geçince donuyorlar sadece.Onun için çok büyük değil.
Dün eşimle buranın eski uygarlıklarından birinin şehirlerinden birini daha gezdik..Biz boş kalınca tarihi yerlere gidiyoruz ki yazın gidemediğimiz yerleri görelim..Aslında yazın pazarları çalışmıyoruz ama deniz ağır basıyor.Hem de çok sıcak olunca dağ bayır gezilmiyor..Dün gezdiğimiz kalıntılara bayıldım..Her şehirde bir amfitiyatro var..Hatta dünkünde 2 taneydi..Şimdi yaşadığımız yerde sadece konferans salonu diyebileceğim bir yapı var ama tiyatro için sahnesi çok dar.Konser ve bale içinde problem oluyor..Nasıl imrenerek baktım onlara anlatamam.Burada en çok özlediğim şeylerden biri de tiyatro..Aslında bu anlattığım salon yeni yapıldı ama çok yönlü düşünülmediği için sadece konferanslarda ve gösterilerde işe yarıyor..Şöyle adam gibi bir oyun için perde bile yok!
Yarın bana Sunthıng geliyor..Büyük Turkuaz Kıyılar buluşması olmayacak bile olsa şimdilik tanışacağız..Aslında biz telefonda çok görüştük ama hiç karşılaşmadık..Ben aşağı yukarı nasıl biri olduğunu tahmin ediyorum..O kesin beni bir yerlerde görmüştür çünkü annesi beni tanıyor :) Neyse yarın ki buluşmamız şimdilik benim büromda..Sonra Biyonikkedinin peşindeyim :))

9 yorum:

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

güle güle kullan. ısındıkça beni hatırla. emeklerime değmiş:O)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

abla, resmi senden izin almadan kendi bloguma da koydum. Çok geç olmuştu ben yazıyı yazarken arayamadım. Özür dilerim. Çağıl da çok güzel anlatmış yazıya resmin nasıl koyulacağını. Dayanamadım.Sen de çok güzel çekmişsin resmi. Balkonunda oturuyor olmayı istedi canım. Güneşte mayışa mayışa. Seninle oturup çay- kahve içip konuşmayı özledim.

kedi dedi ki...

Ben işeğitimi dersimde bu battaniyenin aynından ve tığ ile örüleninden yaptırıyorum.Çok nostaljik dimi?Sana kendimle ilgili tüm sırları yazdım ama mail bile iplemiyo merakımızı.
buarada Çağıl'a S:O:S verdim.Şimdi ekranımda duran uzun yazımı bloga koyamıyorum."sayfa görüntülenemiyo"diyo hep.Başka ne yapabilirim?Kim Çağıl'a erken ulaşırsa bi yazsın bana.Bloğuma girersen öfkemi görebilirsin.

Asortik Krep dedi ki...

Burcu benim ve ailemizin resmi hariç izin almana gerek yok..gerçekten emeklerine değmiş:)
Biyonikkedi, ne yazık ki Çağıl 12.00 de yattı..Yarın ilgilenir sanırım:)

Adsız dedi ki...

ANNEMLE GÖRÜŞTÜK DÜN AKŞAM. BU AKŞAM DA UĞRAYACAĞIM. GÖNDERDİKLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ÇAĞIL'IN DURUMUNU SORDUM EH İŞTE DEDİ BEN DE TAHMİN ETTİM VE ÜZÜLDÜM. ÇOK AZ ZAMANI KALDI.BİR AN ÖNCE KENDİSİNİ TOPARLASIN.BEN BU TATİL İÇİN KENDİ ÖĞRENCİLERİME HER GÜN EN AZ TÜRKÇEDEN 40 MAT VE FEN DEN 30 AR SOSYALDEN DE 20 SORU ÇÖZECEK ŞEKİLDE ÖDEVLER VERDİM. YAPANLAR HATTA İKİ KATINA ÇIKANLAR VAR. MİLLET BÖYLE HAZIRLANIYOR SINAVA. UNUTMASIN Kİ BAŞARININ GERÇEK ÖLÇÜTÜ NELERE SAHİP OLDUĞUN DEĞİL NELERDEN VAZGEÇEBİLDİĞİNLE İLGİLİDİR.

kedi dedi ki...

Asortigim sır küpüm.Hazır bugün suntıng de geliyor ya.Saat 15.00 da MSN de yazışsak diyorum.Şu an saat 12.35.Ne dersiiiin?Benim MSN hep açık olacak.Hadi cevabını bekliyorum.

Sunthing Special dedi ki...

Annişin aynısıyım işte Krep Hanımcığım, çok değişik bişey beklemeyin :)Gerçi halama da benzetiyo bazıları, onu da biliyosunuz işte...Aslında bi kere markete girerken annem "Bak Krep Hanım çıkıo" dedi ama acaip telaşlı bi ânımızdı,göremedim bile :P Görüşmek üzereee!

Asortik Krep dedi ki...

Biyonikkedi çok üzgünüm..Bugün yoğun bir günümdü..Neti açamadım bile.Ben genelde gece açarım..Ev halkı uyuduktan sonra gündüz işim dolayısıyla çok müsait olmuyorum..
ama tatil bitmeden bir gün yazışalım iyi olur.
Çarli yarın ki yazımı bekle..
gelin- görümce ya da insan ilişkileri üzerine yazacağım:))
Sunthıng, bekliyorum görüşeceğiz kısmetse..6 ya 20 dakika var:)

Asortik Krep dedi ki...

Suthıng annesine ve halasına benziyor:)Tanımakta zorlanmadım..Çok şekerdi..Ay 'la da tanıştım..Çağıl da en az benim kadar merakla bekledi..2 saat nasıl geçti anlamadım..Çok konuştuğum için de anlamamış olabilirim..