Salı, Temmuz 24, 2007

Ben ortaokulu ve liseyi görme özürlüler ile okudum.Bizim okulda onlar yatılı öğrenci statüsünde okurlardı.Çok samimi arkadaşlarım oldu.Herşeyi paylaştık onlarla..Pırlanta gibi insanlardır..Onların içinde hiç kötü niyetli veya kötü kalpli birine rastlamadım da..Onlar sayesinde de hayata daha pozitif bakabilmeyi öğrendim ve ne kadar gururlu olduklarını..

Şimdi size yansıtacağım satırlar bana gelen bir mailden..İstanbulda bu temel eğitimlerini aldıkları okullardan birinin arsası yüzünden çıkan bir anlaşmazlık yüzünden okullarından olmak zorunda kalanlardan..Lütfen linke tıklayın ve kendilerini ve sorunlarını kendi sitelerinden izleyin..Hatta link verin ki daha fazla insanlara ulaşsınlar ..İmza verin ki bir an önce okullarına tekrar kavuşsunlar..Lütfen destek olun ki toplumda onlar için yapılmamış bir sürü şey için hiç değilse yapılanlar ellerinden alınmasın.

www.okulumadokunma.org


Teşekkürler Berna ..Bu maili benle paylaştığın için.

Hiç yorum yok: