Çarşamba, Temmuz 11, 2007

:))

8 yorum:

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

:)) BEN KUMANDAYI KAPTIRMAMMMMMMM YA DA KÜÇÜK TV YE GİDERİM

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

kumandayı cep telefonu gibi anladım ben yaa.. hani eşine açtırmayan..köşe bucak saklayanlardan..

Asortik Krep dedi ki...

Bizim evde kumanda bende olur, Uzunbey başka odaya gitmeyeyim diye ben ne seyredersem onu seyreder :)
Yani bu numaralara gerek kalmaz..

hayal dedi ki...

biz evlendigimizde prensip kararı aldık, zaten birtek akşamları görşüyoruz onda da ayrı düşmeyelim diye tek tv aldık. altı yıl oldu, hala da böyle. (tabii o istedigini izliyor ben tv sevmedigim icin uyuyorum genelde o da ayrı bisey :))

Annelog Atölye dedi ki...

Piyale Madra nasıl gözlemliyor değilmi Asortik? Sitesi varmış bir de www.piyalemadra.com, süper:))

nilly dedi ki...

Ne guzel festivaller ve gezilerle dopdolu bir sure gecirmissiniz. Ben bu sene hic bir fetivale gidemedim. Bir turlu tutturamadim tarihlerini. Izmir yolculugnuzda cok keyfili olmus. Bizimde uzun yolda gerken belli ugrak yerlerimiz olurdu. Cocukken en cok Antal'ya yolu uzerinde bulunan dinlenme yerlerinin onundeki araba duslarini severdim. Sicaktan arabanin icinde pismisken, arabayla o duslarin altindan gectigimizde hem araba hem biz ferahlardik :)

Asortik Krep dedi ki...

Hayal, en azından tek tv de karar kılmışsınız..

Annelog,sitesini bilmiyordum ama bakarım..Zaten severek izlediğim birisi :) Sağol..

Nilly, Antalyaya ben de ilk defa çocukken gitmiştim ve o zamanlar Heidi oynuyordu tv.de..Kimse beni o dağların Toroslar olduğuna inandıramamıştı.Bence onlar Alp dağlarıydı :))

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Bizim evde kumanda bendedirr :)
Tabi bunda evdeki 2 erkeğinde futbolla alakadar olmamasının etkisi büyük :)

Bikaç kez yazdım sildim ve nihayet son yazdığım cevap umarım seni tatmin eder.. :) Sevgilerimle