Perşembe, Şubat 14, 2008

Bahçe- Balkon

Bu günlerde hastayım , süper kötü bir öksürüğüm var.Eskiler karda yatmış derler ya öyle.Hatta 3 paket sigara içmişim gibi..Üstüne burnumda akmaya başlayınca saat 3 te eve bıraktı beni Uzunbey.Yarın da sabah bir randevum var, öğleden sonra da Çalış Karnaval Toplantım..
"A-ferin" içip yarın kaldığım yerden güne devam edeceğim.

Burcu ile konuştuk telefonda, ben hasta olunca çok huysuz oluyorum ya da o zaman farkediyorum hasta olduğumu..Bunu ona da söyledim..Ben yatarak konuşuyorum ve arada öksürüyorum..Bana demesin mi sadece hasta olduğun da mı huysuz oluyorsun diye :P Ben de kurabiyeleri ben daha güzel yapıyorum yazdım diye benden intikam alıyorsun değil mi dedim :))
Neyse muhabbetiyle güldüm de biraz kendime geldim.

Bu resimler ne şimdi değil mi..? O kadar çok gündem konularından ve işsel konulardan sıkıldım ki biraz gözüm gönlüm açılsın diye ve artık balkon ve bahçe mevsimi geliyor diye de hazırlık olsun, fikir versin istedim.. Tabii ki en baştaki resim favorim..Flickr Abi sağolsun..Diğerlerinin de bazıları Google Babadan :))

Sizde keyfine varın aslında..Baharda en güzel balkon yarışması yapacağım bloğumda..Mayısta bekliyorum fotoğraflarınızı..1. ye sürpriz bir hediye yollayacağım :))

Kaktüslerimi elden geçirip,onlara bir raf almak istiyorum balkona..Azıcık bahçeyle ilgilenmek istiyorum.Burada hava çok güzel ama pazara kadar bahçeye çıkamam daha..

Kaktüs düzenlemeleri bahçede bazen çok enteresan olabiliyor.

Düşünün ki karşınızda böyle bir blok var.En zevkli balkon hangisi..?
Duvarı zenginleştirmek adına iyi bir çalışma ..
Yabancılar bu saksı adamlara bayılıyorlar :) Daha Fethiye de görmedim ama ..
Mavi ve balık,tam bana göre..
Değişik tarzı olanlara..


Bu resme çiçek delisi yazabiliriz herhalde..
Bahçe düzenlemelerinden bu sene bol bol bahsedeceğiz :)
Şu rengarenk saksılara bayılıyorum..
Saksılar güzel durmuş durmasına da kapılar oymalı ve beyaza o kadar güzel yakışmış ki ... Bayıldım.

Saksı adamlar camda :)

Gözüme çok doğal gözüktü..
Clematis pembe , sarmaşık.. Bu sene bahçeme almayı düşünüyorum :)

Clematis mavi, pembe bulamasam da illa ki mavi...

Sardunyanın günlüğü..

Karşıdan daha belli oluyor :)
Vitray saksı.

Bahçenin girişine böyle bir taç düşünüyorum,gülümde hazır.

Akdenizde :)) sardunyalar...

16 yorum:

Meyvelitepe dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun.

Bahçe fotoğraflarınız bu soğuk kış gününde içimizi açtı. İlk resimdeki mavi yeşil kontrastına bayıldım. Clematis'ler de harika görünüyor, bir de bahçe kapısını çok sevdim, benim de hayalimde böyle bir kapı var.

Sevgiler...

Age35 dedi ki...

Şöyle bir bakayım dedim de ne iyi etmişim Asortikçiğimm=)Bir solukda okudum bir kaç postunu üstüste,yine gelmişsin bizim buralara yakalayamadım seni..Eh tabi ben blog arkadaşlarımı ihmal etmekteyim..herkesden bi haber....

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Resimlere bayıldım,sabah sabah içim açıldı.Geçmiş olsun,bende daha kendime gelemedim.Öksürük devam...Bahar gelse artık,bu karamsar hava iyice içimi daralttı.Sevgiler...

Dilek35 dedi ki...

bayıldım bahçe dizaynlarına saksılara içimiz açıldı valla bahar gelsede şöyle çiçekler açsa artık rengarenk canım mail adresim

yelkencister@gmail.com

meal atarsan davetiye gönderirim

BENDENİZ:)) dedi ki...

Off şahane resimler bunlar,canım nası bahçelerde oturmak toprak kokusunu duymak istiyo ama bahar gelmesine daha çook var yaa:(
iyi bak kendine canım,sağlıcakla kal

Sardunya dedi ki...

Çok geçmiş olsun :(
Ama resimler sarhoş etti beni... Geliyor mevsimim yine...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Geçmiş olsun Asortik. Aman iyi bak kendine, şu araların meşhur salgını sanırım, grip ve arkasından hemen gelen öksürük, ıhlamur falan iç bol bol ama balla tatlandır, vitamini kaçarmış sonra .
Resimlerdeki bahçeler çokhoş, her bahar bende heveslenirim, giderim saksılar, çiçek tohumları alırım ama yetiştiremem, yazın pek evde durmadığımız için bakamıyorum ben ama şööyle geniş balkonlu bir evde çiçekler içinde akşam oturup çay-kahve içmeye bayılırım...

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

gecmıs olsun

sofi dedi ki...

Asortikçim, içim açıldı valla, ne güzel resimler, hadi iyileş, bahçende yapılacak çok işin var:)

figen dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun yat dinlen başka çaresi yok..bu yıl bende azimliyim balkonumu seraya çeviricem yine ..

Huysuz kedi dedi ki...

Çok geçmiş olsun, biraz bal ve zencefili ılık suda karıştırıp için, çok yararı var öksürük için.. Bahçe dekorasyonuna ödül olarak benim bahçemi düzenlesinler lütfen, çok ihtiyacım var :))
Sevgiler, Nurdan..

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Süper resimler. Blog adresimi çok az değiştirdim. Eski mutlukadın yeni mutlukumtaneleri.

bensivas_guzeli dedi ki...

gecmis olsun allah sifa versin;) resimler cok guzel yazi hatirlatti,cokta kalmadi aslinda yaza,bizim burada (belcika)hava bi kac gundur ilk bahar gibi. benim en cok hosuma giden su ilginc olani,ayakabili saksi:)

bensivas_guzeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gazel vakti dedi ki...

Geçmişler olsun Asortiğim. Bidenem demişim en son yorumumda ben sana. Çok mu sulu kaçmış sende bi şey dememişin ama.

Mest olduk efendim resimlere. Bayıldık, bayıldık. Zevk sahibi insansınız efendim söyleyecek söz bulmak ne mümkün.

Asortik Krep dedi ki...

Meyveli Tepe,
ben de mavi çitleri vemaviye boyanmış bahçeleri severim..Bu resim bana hayal gibi geldi zaten.Eğer bloğuna link vermemi istemezsen linki kapatabilirim.Mail atman yeterli..

Age 35, bayağı bir ihmal ettin bizi.. Çok özledim seni.

Suzi, marttan sonra buralara bahar gelir artık..Dün çiçek açan badem ağaçları gördüm.

Dilek 35,mail attım..

Bendeniz,az kaldı bahara bence :))En azından bu ay budanalara başlamak lazım.

Sardunya,evet gözün aydı :)

Böğürtlengözün annesi,kaktüs alsana sen eve..Hem yazın su vermediğinde daha çok coşacaklardır :) Hadi dene bak, çok seveceksin..

Aqua, sağol.Nerdesin sen bakiim..?

Sofi, budama zamanı geldi ama daha bahçeye çıkamadım hiç..

Figen,resimleri bekliyoruz..

Huysuz Kedi, ben sana uğramayınca sen bana hiç uğramıyorsun..Nasıl gidiyor hazırlıklar ..?

Mutlu Kum Taneleri, en kısa zamanda bende değiştiriyorum adını..

Bensivas Güzeli, bence de orjinal düşünce..
Gazel Vakti,hatırlıyorsan ben de sana bi danem demiştim de sen ilk defa ağzımdan böyle bir kelime çıktığını söylemiştin :))
Bi danem..Bak yine dedim :)