Pazar, Şubat 17, 2008

Bahçe ve saksılarla başladık, balkonlarla devam edelim.Açılışı tabii ki Fethiye' den Karagözler mahallesinden yeni bir evin balkonundan yapalım.Tam karşısı Samanlık Koyları diye tabir edilen ve denize girmek için insanların Fethiyenin içinden girebilecekleri Çalış hariç diğer koylardan oluşan manzarasıyla bu ev içimizi açsın :)

2006 Ev-Bahçe dergisinin balkon 1.cisi..


Ev-bahçe balkon 2.cisi..



Ev-Bahçe Dergisinin balkon 3.cüsü..


Biraz karışık ama metaller güzel durmuş.


Beğendiğim balkonlardan...


Büyüklüğü önemli değil,güzellik her m2 de olabilir..


Güzelmiş :)


Eski tarz bir ev ve balkonu...


Nasıl farklı görünüyor değil mi..?


Bu kadarcık balkonum olsa ben de aynısını yapardım :))


Yemyeşil bir balkon..Favori balkonlarımdan...


Uzaktan çok hoş :) Yakın resmi yoktu..


Sanırım eflatun çiçekler sakız sardunyası..


Teras böyle olur..
Her m2 si hesaplanmış..

İtalyadan..


Yeşillik ...


Çiçek sokağı..

Müthiş kibar ..

Dün hasta hasta kalan son çekirdekleri toprakla buluşturduk..Hava sabahtan güzeldi..Sonra döndük ve akşam üzerine doğru yağmur başladı..Sanırım yağmur bizim çekirdeklerimiz için yağdı :)) Ayrıntılar ve resimler başka yazıya kaldı.Akşam yemeğine dışarıdayız.Boğaziçi restaurantta arkadaşlarla buluşacağız..
Resimler : flickr ağbiden yine..Ev-bahçe dergisi resimleri google'dan.

15 yorum:

Meyvelitepe dedi ki...

Yine çok hoş bir post olmuş, ev bahçeyi ben de severek okuyorum.
Link için ise daha önce teşekkür edememiştim, malum daha yeni sayılırım bu işte, yavaş yavaş öğreniyorum, kusura bakmayın. Şimdi teşekkür ediyorum, biz de sizi sormadan linkledik, umarım sakıncası yoktur.

Sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Meyveli Tepe, nette bulduklarımı paylaşıyorum ki yeni fikirler ortaya çıksın..
Link için bana sormanıza gerek yok,çoğu zaman ben de sormadan link veriyorum ve rahatsız olan varsa zaten şifreye geçtiğinden linklerin bir anlamı kalmıyor.
Cesaret gösterip yeni bir hayata başlayıp aynı zamanda bunları yazıya dökebilen fazla kişi yok.Bu yüzden yazılarınızı önemli buluyorum.
Takipteyim...
sevgiler :))

paticanlar dedi ki...

ne güzel - bahçe- ve balkon resimleri bunlar.
içim açıldı sayende, teşekkür ederim.
benim bahçe biliyorsun kedilere kiralı.:P
"doğal! görüntülü bahçe seviyorum" diye diye sonunda kocacım da beni sonunda kendine benzetti. yorum yazdığın yazıda bir resim var bahçeyi biraz gösteren.
şu anda karlara gömülmüş durumdayız gerçi.:))
bu arada sanda çok geçmiş olsun.:( dilerim kısa zamanda iyileşirsin.

Asortik Krep dedi ki...

Ben de her yeri çim bahçe sevmiyorum.Doğal görünümlü ama bitkilerin çok iç içe geçmediği bahçeler favorim..

Alphecca dedi ki...

Ayyyy Asortik,

Bu ilk balkon, hani seninle buluştuğumuz plaja bakan, benim beğendiğim evlerin olduğu yerde galibaaaa :))))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba:)) Balkonlara bayıldım:)) Benim balkonum olmadığım için ayrı bir özendim! Paylaştığın için teşekkürler! Karlı İstanbul'dan sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Çocuk Gibi, aynen yazarken sen aklıma geldin zaten..Kalp kalbe karşıymış :))

Kirpikteki Gözyaşı, balkonları çok severim,çocukluktan beri hem de..

Gamzeli dedi ki...

Ayy ne güzel bir hava var öyle, resimler yaz gibi çıkmış :)

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Balkon değil bahçe sanki hepsi. Çok kibar çok huzurlu gözüküyor hepsi. Güzel olmuş,çok beğendim ...

ginger dedi ki...

Bunlar çok güzel balkon resimleri .Teşekkür ederiz bu soğuk günlerde içimizi ısıtan resimlerin için.

Punto dedi ki...

Bir kaç gündür sadece beyaz gören bizler için balkon fotoğrafları çok güzel. Baharın müjdecisi gibi.

Sanem dedi ki...

Baştan üçüncü resimdeki çalı süpürgesi favorimdir efem :)

nilly dedi ki...

Ben cicek bakmaktan anlamam ama cok da severim kendilerini. Gri bulutlarla dolu olan bu karanlik gunde bu resimler nasil gozumu gonlumu acti bilemezsin.

karamelize dedi ki...

inanmıyorum yaaa,
bu kadar güzel balkon resimleri, çiçekler, yeşil, güneş pırıltısı...nasıl içime bir yaşama sevinci verdi anlatamam... bayıldım resmen..buralarda havalar berbat, bu resimler ilaç gibi geldi.
balkon yarışmasına ben de katılabilirim bu arada..;))
sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Gamzeli, Fethiyedeki balkon resmi internetten..Gerçi havalar bir kaç gündür böyle güneşli gidiyor :)

Böğürtlengözün annesi,beğenmediğim bir fotoğrafı koyamıyorum..

Ginger, benimde içimde baharlar açtırdığı için paylaşmak istedim :)

Punto Amca, beğendiğinize sevindim :)

Sanem, :))

Nilly, ilginç bahçeler görürsen Sam Amca diyarlarında resmini çekebilirsin bizim için :))

Karamelize,mayıs ayında balkon resimlerinizi bekliyorum o zaman :))