Cumartesi, Temmuz 19, 2008

HARİKAYDI - GERÇEKTEN ..







Mutfakcamı Burcu ve Atahan Bey İbrahimbey otelin havuzunda..





Dün saat beş itibarıyla son konuğum Annemi de uğurladım.. Atahan ve Burcu'nun gidişinden sonra zor geldi..Onlar burdaykenUzunbey sağolsun bana hiç dokunmadı ve işten kaytardım..Yani yaklaşık iki haftadır işle pek ilgim yok.İyi de oldu, ihtiyacımda vardı böyle bir şeye..Maillerime ve bloğuma da baktığımı pek söyleyemem..Zaten kalabalık olunca ev, bilgisayara bakmaya zaman kalmıyor, birde kimimiz bilgisayardan kimimiz tv den vazgeçtik birbirimiz için..

Yukarıdaki resim Atahan'ın doğumgününde havuza gitmek istemesinden dolayı gidilen otelde çekilmiştir :))




Bu resimde Burcunun bloğunda anlattığı kano gezileri..Bu kanoları Ölüdenizin içinde kiralayıp geziyorsun..Burcular geçen sene bu işi çok sevince her sene yapmaya başladılar..
İşte Mutfakcamı Burcu :)) O da ablası gibi her şeyin resmini çekti tatilde..Suat'ın yeri 1881 de kahvaltı edip denize girdik.

Atahan'la Çağıl..Kah oynadılar, kah yüzdüler sahilde..

Bu şahane şey Annemin Kırkyama'da öğrendiği ve yaptığı masaörtüsü..Bana hediye getirmiş :)
Arada tekne turuna niyet ettiğimiz iki gün boyunca denizde fırtına çıkması ve gidemeyişimizi saymazsak istediğimiz her yere gittik sayılır..Deprem öncesi 2 gün boyunca fırtına çıktı böyle ve geceleri köpekler uluyup durdular..Burcu bana abla bunlar neden bağırıyor dedikçe moral bozmamak adına birbirlerini huzursuz ediyorlar desemde içimde huzursuz olmadım da değil.
Evimin sağlamlığına güveniyorum ve ben 99 depreminden beri kaderci biriyim..Buranın deprem özelliği önce öncü depremler geldiğinden herkesi ki zaten uyanmışlardı sallantıdan, uyandırıp kaldırdık Uzunbey'le ve aşağı giriş kata aldık..Zaten o gün o kadar sallantıyla geçti..

Bu tontoş şeyde yine annemin yaptığı ve bize göstermeye getirdiği bir süs.



Bu da benim tüm tatil boyunca kafamdan çıkarmadığım şapkam ..Zaten koyu renk saçlı olduğumdan güneş tepemde dolaşmayı da sevmediğimden ,turistler gibi gezdim bu sıcaklarda.. -gözlüklü ben-
Mavi şapkalı Burcu Hanım :)) Bej rengi de Asortik Krep Anne :))

Ölüdenizde..
Rüya gibiydi ve bitti..

5 yorum:

sihirli eller dedi ki...

deprem için çok geçmiş olsun.hafif sallantılardı değilmi?şapkalar çok güzel.asortik krep annenin ellerine sağlık masa örtüsü şahane:)

hislerim ve ben dedi ki...

HARİKA BİR TATİL GERÇEKTEN.
ailenle kardeşlerinle olman kadar güzel bi şey yok.evinin her köşesi ayrı bir güzellik.burcunun bloğundada resimler vardı.
şapkanın altında ki 3 asortik bayanları da merak ediyoruz(:

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Allah kavuştursun...Bende kuzenlerimle minik bir tatil yaptım.Beni o kadar güzel ağırladılar ve moral depoladılar ki anlatamam.Gerçek hayata hiç dönmek istemedim...İnsanın ailesi gibi yok dimi?

nilly dedi ki...

Oooh, ne guzel yapmissiniz. Uzunbey'in sana kiyak gecmeside super olmus. Sapkalar icin birsey demeyecegim ama ten rengin muthis gorunuyor. Ben peynir gibiyim hala :)

Sus bebegi benim yaptigim pelus bebeklere benziyor. Benim Sipidik ve Tipsiztip'in uzaktan akrabasi filan mi acaba? :) Benimkilerin yaninda sizinkisi yali beyefendisi gibi gorunuyor tabi :)

Misssgibi dedi ki...

Çook güzel fotoğraflar..

Ama annenizin yaptığı kırkyama örtüye ve kapıda sallanan sevimliye bayıldım..

sevgiler.
www.misssgibi.com