Cumartesi, Nisan 18, 2009

Mine Hanıma..

Şimdi ben gerek ailem gerekse kendi ailem tarafından çok güzel hediyeler alınan , arkadaşları tarafından şımartılacak kadar çok sevilen ve kollanan biriyim.Bu konuda yani insanlar konusunda şanslı olduğumu düşünürüm hep,yani benim işlerim kötü de gitse etrafımdaki insanlar hiçbir zaman beni yalnız bırakmamışlardır. Bu öyle bir duygu ki bazen bu konuda çok şanslı olduğumu düşünüp ,Allaha şükrederim.Beni önemseyen ve seven insanlarım olduğu için.Bu benim için önemli bir kavram ve hep dostlarım,arkadaşlarım,akrabalarım çevremde olmuştur. Şimdi geçenlerde öyle bir mail aldım ki bunun sadece yaşadığım çevre de değil,internette de böyle olduğunu anladım.. Burada anlatmak istediğim bana hediye gelen bir kaç çeşit çiçekten değil sevincim..Burda anlatmak istediğim bazı insanlar aslında o kadar kibar ve o kadar nazikler ki gönderdikleri bir kargo ile insana kendini dünyanın en şanslı kişisi olarak hissettirmeyi biliyorlar..

Şimdi burada gördüğünüz ürünler ve daha çok çiçekler, özellikle kaktüslerden(sukulent) Lithops, benim tohumdan üretmeye çalıştığım..ama çok zor olduğu için başaramadığım ve çok zor büyüyen sabır isteyen bir bitki. Bu nasıl empatidir ki lithops kelimesini duyduğumda daha beni kendimden geçirdi ve mutlu etti anlatamam.Bu kargo o kadar özen gösterilmiş ve düşünülmüş bir hediyeydi ki içinde Ares'e bile pay biçilmişti :)

Kendisine buradan beni düşünüp ,böyle güzel hediyelere beni boğduğu için Mine Flora'nın sahibi Mine Hanım'a sevgilerimi yolluyorum. Yazdığı o samimi nota teşekkürlerimi sunuyorum. Beni düşünerek derlediği o güzel kaktüslere ve böcek yiyen ( nasılda merak ettiğim ve edinmek istediğim bir bitki idi anlatamam, seçimi beni şaşırttı, yani beni okuyor biliyorum ama bu kadar mı doğru seçim olur türlerde ! bilemiyorum) üstüne yazdığı notlara, ve küçük kabındaki o şirin şeye :) bayıldım.. Uzunbey beni bu kadar sevindiren bir pakete ve heyecandan açışıma tanık oldu ve seyretti, kıskanmışta olabilir laf aramızda :))


İşte Lithops'lar..

Bu da böcek yiyen güzellik :)) Eskiden hayat ansiklopedileri vardı , o zamandan beri bu güzelliklerin hastasıyım ama fırsat olmamıştı.. Ünlü bir sitede bilgileri var ama son zamanlarda ben giremiyorum pek.Hatta orada da adres (Mine Flora), size çıkıyor gördüğüm kadarıyla bu türde :)

Bu da öyle sevimli ki bu kap ona çok yakışmış :)


Kargonun ikinci paketi süper enteresan geldi bana.. Doğal sabun yaptığınızı bilmiyordum..Hatta sığla yağını buradan aldığınızı :))

Bir daha ki gelişinizde mutlaka bekliyorum..
doğal sabunlar

Ares için :)


Tekrar teşekkür ederim..

9 yorum:

Pinar dedi ki...

Lithops'lari ben de yenilerde ogrendim. Bir kaktus/succulent grubuna uye oldum. Orada cicek acmak uzere olan bir lithops gormus bayilmistim. Gule gule buyutun.

Asortik Krep dedi ki...

Pınar, kaktüslere daldıkça her gün yeni bir şey öğrenip ,etkileniyorsun doğal olarak..Ben de şahsen öyle oldu :))

Adsız dedi ki...

Хотелось бы что-то наваять в комментах креативного, но мысль не складывается, так что просто “зачОт”

Adsız dedi ki...

Спасибо автору!

Asortik Krep dedi ki...

Adsız, yorumunuzu çevirdim, bu haliyle çok bir şey anlatamasa da en azından Türkçe olsun istedim..
"Ben navayat yorum yaratıcı, ama bir şey istiyorum fikir oluşmuş değil, sadece "зачОт. " çeviri rusça ama son kelimenin anlamı Ukraynaca da "serin" ancak bu kadarını bulabildim.En yakın zamanda çeviri programını ekleyeceğim..Teşekkürler yorum için..
2. yorum da "yazar sayesinde" diyor, bende ona..
teşekkür ettim :)

спасибо..

Adsız dedi ki...

Очень было интересно читать, спасибо!

Adsız dedi ki...

Немного медленно грузится сайт, может потому что я из израиля Но главное что не зря ждал, интересно.

Adsız dedi ki...

Спасибо за Ваш труд!!

Adsız dedi ki...

Только +5