Salı, Mart 16, 2010

Mavi Kuş Kargo 4 / SudeDuru

Öncelikle üzgünüm, kaç gündür zaman ayırmaya çalıştım ama ben debelendikçe blogdan uzak kaldım ve kargoları görüntüleyemedim bile.Bu arada kargolar gelmeye devam ediyor..

Bu güzellikler hiç kullanılmadan gönderilmiş, iki ceket ve beş pantolon. Eğer Sudeduru itiraz etmezse bu etiketleri üstünde ceket ve pantolonları bizim yüksekokulda okuyan öğrencilerimize vermek istiyorum. Seve seve ve bayıla bayıla giyeceklerdir. Geçtiğimiz hafta arkadaşlarla görüştük, gönderilen ürünler o kadar güzel ve bakımlı ki bu konuda yazmadan Gülen'e de danıştım, biz bu ürünler için ya özel kermes yapalım dedik ya da bunları 2. el pazarlarda değil El sanatları pazarında değerlendirmek istedik. Yani bu bağışlarınızı 1-2-3 liralık satışlar yapılabilecek pazarlarda değil, direk olarak özel bir şekilde değerlendireceğimiz şekilde paylaşalım, böylece değerine gitsin diye karar verdik.
Güzel ve özel bir tarih bekliyoruz.Bu konuda sizleri bilgilendireceğim,hatta davet edeceğim. Yakın yerde olanlar ve gelmek isteyenler bizlere katılsın istiyorum. Gördüğünüz kuru çiçekler kargonun içinden çıkan ve kokulu kuru yapraklar. Nasıl açtığımı ve geldiğini siz tahayyül edin artık :) Böyle güzel paketler açmak insanda alışkanlıklar yapabiliyor, her yeni kargo da heyecenlanıyorum ve içim sevinçle doluyor.İşin bir kısmı halledilmiş oluyor ama diğer bir kısmı var ki o daha sorumluluk isteyen ve olayıcı kısım.Allahın izniyle hep beraber
altından kalkacağız diyelim. Son toplantımızda Berna arkadaşlara sizin gönderdiklerinizi anlatıyordu, ben bile görmemiş gibi hayran hayran dinledim ,düşünün artık sizleri nasıl anlattığını :))
Büroda masamın olduğu köşe yavaş yavaş dolmaya başladı, gelenleri üçe ayırdım, görüntülenenler, yayınlananlar ve görüntülenmek için bekleyenler.Hepsini ve herşeyi sizinle paylaştığımızdan sakin sakin bekliyorlar şimdilik..
Bu yazıya sebep olan SudeDuruya teşekkürler, birde Gülen'e teşekkürler. SudeDuru diyorum ama blog ismini bulamadım. (Çok üzgünüm, yazıyı evden yazıyorum kargolar ofiste bu yüzden telefon numarası da yok ulaşabileceğim) En yakın zamanda bana bildirmesini rica ediyorum. Mavi Kuş Hareketine devam ve Yurtiçi kargoya gönül dolusu teşekkürler..


Bu güzelim eşyalar içinde mutluluktan kayboluyorum, desteğiniz ve güzellikleriniz için tekrar teşekkürler..
SudeDuru, bir an önce linkini bloğuna yönlendirmek üzere bekliyorum.. Yeni bir kargo da görüşmek üzere..

9 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

hayırlı olsun canım...

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok güzel çok.gün ve tarihi bekliyorum bende...

Basak dedi ki...

Sevgili Asortik;

Bir süre düzenli takip edemedim, sanırım bir şey kaçırdım, hem de hayırlı bir şey... Nedir Mavi Kuş kampanyası? bir desteğim olabilir belki?

bilge ve annesi dedi ki...

Sevgili Asortik krep,

Bugün ikinci paketimi kargoya vereceğim. Bu arada kargo numarası için sizin bloğa bakarken, yorumları gördüm ve biraz daha takı koydum. Umarım işinize yarar. Sevgilerimle...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hepinizden Allah razı olsun.
Sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Çelebi74, çok teşekkürler.

Funda, haber vereceğim mutlaka..

Başak, http://asortik-krep.blogspot.com/2010/02/orgu-destek-kampanyas.html bu linkte açıklamalarıyla var. Hayırlı bir şey :))

Bilge ve annesi, süpersin :))

Şanslı, bu maneviyatın ötesi yok, hepimiz için aynı düşüncelerdeyim..

Gülen Tezer dedi ki...

Asortiğim; çok güzel duygularla sarılıp sarmalanıyorum her kargo hareketinde.
İyilik sever bütün insanlara minnet duygularımla sevgiler..

sudeduru dedi ki...

Sevgili asortikkrepciğim
Ben teşekkür ederim,kime nasıl faydam dokunacaksa o şekilde kullanın ister satın ister ihtiyacı olanlara hediye edin.Elimden bu kadarı geldiği için üzgünüm,daha güzelini daha iyisini yapmak isterdim ama bu kadar oldu.
Benim bir blogum yok sadece 10marifetteyim.Cep telefonu yazmıştım kargomu gönderirken oda eşimin yani ararsanız bir erkek çıkarsa korkmayın:)
Sevgili Gülenbayancığım'da ne ince bir insandır ki 10marifetten bana ulaşmış ve güzel dileklerini iletmiş,tekrar teşekkür ederim.
Önemli olan güzel yüreklerle güzel insanlara yaptıklarımızın ulaşması.Beni arayıp teşekkür etmenize gerek yok Sevgili Asortikkrep ben teşekkürlerinizi aldım kabul ettim kendinizi sıkmayın,üzmeyin ben ve benim gibi insanlar her zaman yanınızda bunu bilin yeter.
Daimi Sevgiyle Sudeduru...

Asortik Krep dedi ki...

Gülen, herşey çok güzel gidiyor ..Teşekkür ediyorum desteğin için.En büyük yardımı da sen yapıyorsun ,teşekkürler tekrar..

Sudeduru,aslında üye oldum onmarifete sizlere teşekkür edebilmek için:) ama daha fırsatını bulup nasıl kullanacağımı öğrenemedim. Yakında yanınızdayım :)

Kargo için ,kuru çiçekli sunumun için teşekkürler..