Salı, Temmuz 19, 2011

Bu mudur..?

Kayaköyde Dolunay ne güzeldir :)
Hayatımda mutlu ve huzurlu olabilmem için bir kaç emareye ihtiyacım var.Bunlar eksikse ya da arka arkaya gerçekleşmiyorsa içimi huzursuzluk kaplıyor ve mutlu olamıyorum.Sonra gittikçe kapanıyor bu duygularım ve en sonunda hayatım çekilmez bir hal alıyor.Böyle zamanlarda ya hastalanıyorum ya da hayatı kendime zindan ediyorum.Dışarıdan anlaşılan ve görülebilen emareler değil bunlar. Kimseyle de paylaşmıyorum.Takıntı ya da içsel kavgalarda değil,sadece beni hayata karşı rahatlatan davranışlar diyebiliriz.Bazen bir müzik ya da bir duygu, bazen radyoda çalan bir şarkı, içime doğan bir his, ayışının gözkırpması, bir dalga sesi,bir şiir, denize açılan bir sokak, eski bir bisiklet görüntüsü, clematisler, ayışığı sonatı gibi  şeyler beni mutlu ediyor.Son yedi gündür böyle sıkıntılar içindeydim.Neyseki dün akşam bir iz yakaladım :)
not: Aslında yazı uzun ama bu gecelik bu kadar yazıyorum,devamını yarın akşam yazacağım.Yarın kısmetse sabahtan  Marmaris'e gidiyorum tatil yapan kız kardeşim mutfakcamı Burcuyu görmeye.Yarın yolda araba kullanacağımdan bu gece çok geç yatmak istemiyorum.Akşamüstü dönüşte Dalaman'dan karşılayacağım konuklarım da var.
Ve bilgisayarım hala tamirde ama uzunbey bana sürpriz yapıp nefis bir bilgisayar almış :)
Aşağıdaki fotoğraflar Kabak koyundan ve kayaköydeki kızlararası şarap gecemizden...
Bu gecenin şarkısı : Bu mudur..?  ya da Bu mudur..?  - ( bu şarkıyı da çok seviyorum.) 
Kayaköy gecesinden Rana (taş ve takı dükkanı olan arkadaşım) ve Fatoş
Şarap gecesinde evsahibimiz olan esrarengiz arkadaşımın köpeği :)









4 yorum:

Derya dedi ki...

Kesinlikle çok benzediğimizi düşündüm satırlarınızı okurken, kendimin kelimelere dökülmüş hali gibiydi okuduklarım, en kısa sürede bir iz de ben yakalarım inşallah, iyi yolculuklar dilerim..
Fotoğraflar yine çok keyifliydi.

İlhami Uyar dedi ki...

Mükemmel paylaşım için teşekkürler

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

yeni yazı?

sare dedi ki...

Tatil rotamızın değişmez adreslrinin resimleri ve ardından glen kahve fincanları yemekten sonra kesinlikle kahve içmem lazım.Teşekkürler.