Salı, Nisan 03, 2012

O kadar güzel unutmuştun ki beni,hatırlatmaya kıyamadım*

Öyle bir haftaydı ki başım döndü.Sizde resimlerden anlayacaksınız zaten.Bu  resim son pazar gününden.

Bir önceki  pazar günü 2. el pazarı vardı Çalışta. (25 mart)Sabah bir uğradık,gezdik ve kahvaltımızı İnlice de bir gözlemecide yaptık.
Gözlemeciden Göcek D marine geçtik.
Hava güzel,keyfimiz iyiydi.

Göcek D Marin.
 tekneler

Ares hemen bir arkadaş buldu kendine göre.
 Oradan çıkıp arkadaşlarımızla Dalaman Akkaya Garden a gitmek üzere buluştuk.
 Önce çocuklar ata bindi.
At binme ücretleri buraya  göre pahalı ve sadece belli bir alan içinde olduğundan çocuklara sıkıcı geldi.

midilli

Burası baharda Monet bahçesini andıran nilüferlerle dolu oluyor, bu hali ile idare ettik.
Yüksekteki masalardan birine oturup etrafı seyrettik,sohbet ettik.

Salataları güzeldi.
Akkaya spesial söyledik çoğunlukla ama karışık ızgara daha göz doldurucuydu :)
Almadığımıza  pişman olduğumuz ızgara tabağı.
Köftesi. Genel yerlere göre yemekleri güzel, ortam harika bu yüzden Zeyneple ikimiz annemler  gelince de getirelim diye aramızda konuştuk.
Ares Bey :)
Büyük bir havuzu var,etrafta sular akıyor,bu evler satılık,  at kısmını yeni eklemişler ama çocuklar ata binerken kocaman bir köşk olmasına rağmen oturacak yerleri yoktu,duvarlarına ve merdivene oturduk.Oysa masalar çoktan konmalıydı.Bir daha ki sefere de yoksa uyaracağım ve manej ile restaurantlar kısmı arasında yol bozuk.Buralara bahar geldiğinden çoktan yapılması lazım,çocuklarla değil ama bebek arabasıyla zor gittik.Yine de o çevrede gidilebilecek en iyi mekanlardan.
Koca Çalış, gün batımı...
Cafe Derin Zehra'da çay toplantısı.
Gülderen'in yastıkları.Bu ayıcık Zen'in erkek torunu için.
Bu tavşan ve kedi arası yastıkta Gülce için.
Gülce ve küçük halası  bendeniz  Asortikkrep :)) bir kucaklaşma sonrasında.O günkü kıyafet tonlarımız bile aynı.
Zehra'nın etaminleri.
Bu da kuşlu örtüsü.
Bornoz için yapılmış bir başka işleme.
Kayaköy

Papatyalar açmış,her yerde halı gibiydi.
Biz cuma gecesi fasıla gittik Antik Restauranta.Aslında başka işlerimiz vardı ama kıramadığımız bir arkadaşımız yüzünden onları erteleyip gittik.İyi ki de gitmişiz.Önce yürüyüş yaptık Uzunbey ve Ares'le,
daha sonra fasıla geçtik.Uzun zamandır bu kadar güzel bir fasıl dinlememiştim.Her cuma Antik'te canlı müzik olacakmış.
Cumartesi ilk defa evdeydim.Gece geç dönünce sabah kalkmadım,dinlendim.Yatak odamın balkonunu yıkadım,bir çeşit bahara hazırlık temizliği yaptım evde.Sonra Uzunbey aradı ,işten çıkıyorum,pikniğe gidelim dedi.İkimiz Kargı Plajına gittik.Yürüdük,yedik,Ares'e de yedirdik

Kargı Karataş Plajı.Neyseki hala koruma altında.
Plajın taşlı girişi.

Aslında uzun bir plaj, hiç bir şey olmadığından kısa gözüküyor.
Hava yarı güneşli olduğundan bir ara esintiden üşüdük, arabaya binip eve dönerken Koca Çalış civarında güneş açınca yine durduk.Bu sefer arabanın müziğini açıp manzara seyrettik.
Burası Fethiye körfezinin sol tarafı...Ağzı açık büyük bir C harfi gibi düşünün.C'nin üst ucu görünen kısım, biz ortada bir yerdeyiz o anda..Bu yüzden yarısı görünen taraf Samanlık koyları. Sağ taraf açık deniz.
Sola baktığımızda önce Çalış,sonra Fethiye gözüküyor.Arası 4 km.boşluk yok.
Sağ taraf bulunduğumuz Koca Çalış plajının sağ ucu.Güneş batıyor.Arka kısımlar C harfinin diğer kısımları.
Tam kesmemiş olacak ki eve giderken bir manevra ile benim depreşen Türk kahvesi sıkıntımı bu sefer her sabah yürüdüğümüz Çalış Plajında yaptık.Güneşi batırırken Bursa'dan gelen küçük bir turla da karşılaştık.Uzunbey ne kadar kalabalık burası derken ben  "şehirli " bu insanlar  diye yorumumu yaptım :))  Tabii ki haklı çıktım :) Ares'i sevmek isteyen bir beyle sohbet eden Uzunbey öğrendi Bursa 'dan geldiklerini.
Pazar günü sabahı önce İzela Restaurantta buluştuk.Çok güzel kahvaltımızı yaptık. Sonra da Kayaköy İlköğretimin kütüphanesini temizlemeye gittik gönüllüler olarak.Orası için kitap kampanyası yapacağız,sadece ansiklopediler var ve binanında okul gibi bakımına ihtiyaç var.Biz orayı aslında sadece okul için değil, Kayaköy için bir kütüphane olsun istediğimizden her tarz kitap koyacağız.Pencere ve  sıralarını boyamaya, perde ve tül takmaya karar verdik birde.Yıkadık,temizledik,sildik, diğer hazırlıklar için başlangıç yaptık.

Okulun diğer kısımları tek tek elden geçti,anasınıfı açıldı.Bu sene diğer sınıflarda olacak.
Ordan çıkıp hep beraber köyde bir açılışa gittik.Oradan da biraz yürüyelim diye Afkuleye  gittik.
Afkule manastırı
Dönüşte Zen' lerin bahçede yemek yedik.Ben resim çektim,çayımızıda içip eve gittik.

Bu sene 4. kuzugöbeği mantar festivalinde görevliyim.İşlerim hem sezondan hem de bu işten çok yoğun. 13-14-15 nisanda üzümlüde olacağım.Stand açıp açmayacağım belli değil.İşim o kadar çok ki kendim için çalışmaya fırsat bulamayabilirim. Festivalde yemek yarışması var,yöresel yemekler.Birde şarap yarışması, her zamanki gibi mantar avı birde ,konserler ve yerel standlarda olacak.Doğal ve organikliğin yanına bu sene Üzümlü Yavaş Şehir kısmını da eklemeye çalışacak.Bunun için başvurdular. Bu yüzden festivale çok titizleniliyor. Ben bu işlerden çok yoğunum,arkadaşlarla olan tüm randevularımı  15 inden sonraya veriyorum.

Birde bu hafta turizm,turizm  ekipmanları  fuarında stand açacağız üç-dört gün.Perşembeden sonra da ordayım. 5-8 nisan 2012.Fethiye Patlangıç pazaryeri.
Yarın 2. el pazarı var, salı pazarı yerinde.Yemek işi Mavikuş'ta.Sabahtan pazardayız.Kekleri börekleri yapıp satış yapacağız.

Bu haftaki yoğunluk yüzünden yazı yazamadım, yazamıyorum,kafam meşgul.

* Başlık: Küçük İskender.

siyah kuğu dedi ki...

çok güzel geçmiş resimlerden belli
hele sondan ikinci resime bayıldım ,sevgiler.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

OOOO SEFAN OLSUN ŞEKERİM

cenebaz dedi ki...

Her şey çok güzel ama başlık bambaşka, vurdu beni

Selen dedi ki...

Asortip Krep'cim, yeni kitaplar mı alıp koyacaksınız bilmiyorum ama eğer uygun görürseniz ,okul kütüphanesine ben de çocukluk kitaplarımı bağışlayabilirim. Senelerce gözüm gibi baktım, çocuklarım okur diye ama benimkiler dönüp yüzlerine bile bakmıyorlar kitaplarımın. Bari kıymetini bilecekler sevinsin. Adresi bana mail atarsan tüm çocukluk kitaplarımı (fazla bir şey değil gerçi en fazla 30-40 tanedir herhalde) göndermek isterim.

NzlGl dedi ki...

Ben size komşu olmaya gönüllüyüm:) kafa karışıklığınızada ortak olmaya:))))
sevgiler, kolaylıklar

beste dedi ki...

vallahi unutmadim;) sana her gecen yil dahada yakinlasiyorum 7/24 nisan'da ist'te olacagiz oglumla simdi uzumlu'ye gelebilme yollarini arastiriyorum hayali bile guzel. dur bakalim dusuk bir ihtimal ama ya hersey rast giderse;)

gülsen VAROL dedi ki...

Hem yazıların geciktiğinden hem de ziyaretleri ertelediğinden anlamıştım meşgul olduğunu..
Hep böyle güzel işler için yorul ama yükün sadece "huzur" olsun güzel Asortik ktepim..
Resimleri seyre doyamadım ve ne kadar oralarda olmak istedim anlatamam..

Adsız dedi ki...

size;güç kuvvet veeeeee mutluluğunuzun daim olmasını diliyorum))

Siyah Kuğu, kapak resmi ve son resimler Zen'in bahçesinden.Bahar burada kendini iyice hissettiriyor artık.

Bir kase lezzet,öyle diyorsan öyle olsun :)

Çenebaz, bende seviyroum başlıklarımı ;)

Selencim, eski yeni ne bulursam koyacağız çünkü kitaplar orada nuh nebiden kalma.Bana mail atarsan adresimi yollarım.Çok teşekkür ederim.

Nzlgl, herkes kafa karışıklığımın peşinde zaten :)) Sizi de bekleriz efendim.

Beste, ben buraya bayılacağını düşünüyorum,gelirsen kendin görürsün artık.Üç gün orda olacağım.

Gülsen Hanım, sizi endişelendirmek istemezdim ama çok yoğunum.

Adsız,teşekkür ediyorum ama küçük bir isim hakettiğimi düşünüyorum.Yorum yazıyorsanız isimde yazın lütfen.

bilge ve annesi dedi ki...

Asortiğim valla Ares'in yerinde olasım geldi, siz nereye ben oraya o kadar orada olmak istedim ki, anlatamam:))

Bilgenin annesi, O çok sosyal bir köpek, değil mi..? :))

Blogger Bolat dedi ki...

Arkadaş hayat var bu Asortik Krep postlarında bir de benimkine bak var mı yok mu belli olmayan bir sürü Titan yada Kahraman :((

Adsız dedi ki...

ismimi yazsam..paylaşmıyacaksınız.doğrucu davut desem))

Hamarat Kontes dedi ki...

Resimlere,işlere,yemeklere,manzaralara,çiçeklere,Ares'e,Fethiye'ye ve sana Asortik krebim sana bayılıyorum.Seni seviyorum.

Bolat, senin kadar gezmiyorum ben :))

Adsız, aramızda gizli bir anlaşma var,siz sataşmayacaksınız ben kızmayacağım :)

Hamarat Kontesim, bende sizi çok özlüyorum, en çok da seninle konuşmayı ve gezmeyi..

Adsız dedi ki...

lütfen...haksızlık yapmayınız..size hiç bir zaman kırıcı bir şey yazmadım..

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel bir gezi oldu benim içinde..Anlatımın, fotoğraflarınla gitmesek de görmüş kadar oluyoruz. Ki son kısımlarda birlikteydik :)

Adsız, evet ama sevdiklerime sataşmak da aynı değil mi?

Zehra, evet geçirdiğimiz güzel günlerden biriydi :))

Adsız dedi ki...

yapmayınız..))sizin ifadeniz ile;hiç kimseye sataşmadım ve hakaret içeren şeyler yazmadım.sadece düşüncelerimi açıkça yazdım.herkesin çapını bilmesi gerektiği düşüncesindeyim.sizin nasıl yazma özgürlüğünüz varsa,bizlerinde yorum yazma özgürlüğümüz var.tabiki
sınırlar dahilinde.

banu dedi ki...

bu fotoğrafları görünce tası tarağı toplayıp sizin oralara yerleşesim geliyor. kısmet olur inşallah.

Adsız, fazla uzatmayacağım.Onu yakından tanımıyorsunuz ama tanıdığınızı sanıyorsunuz.Bence sizin Burcu takıntınız var :)) Hatta bizce :) ama annem sizden rahatsız oluyor,sizin de çocuğunuz var, bence bu takıntınızdan kurtulun.Yorum yapmak zorunda değilsiniz! Sizin yorumlarınızı ne yazarsanız yazın doğru değerlendiremiyorum bakış açınızdan dolayı.Bu yüzden de bir noktadan sonra kesiyorum.

Banu,inşallah.. Beraber kahve içeriz artık denize doğru :))

Adsız dedi ki...

sizleri sadece yazdıklarınızdan tanıyorum..bir çok blogu okuyorum.güzel yazma yeteneğim olmadığını düşündüğüm için blog açmadım.akrabalarınızdan biri çok güzel bir yorum yapmıştı..tabiki siz satır aralarını okumadınız((niye benim takıntım olsun,tanımam
sizleri.sadece yazılanları okuyorum
yapmayınız...sizde objektif olarak bir okuyunuz lütfen.sağlıkla kalınız

Tamam diyelim mi sizin dediğiniz gibi o zaman, bu ısrar niye,onun kötü ya da iyi bir blogger olmadığını kabul etmek size ne kazandıracak..? :) Sizinle dönüp dolaşıp aynı muhabbeti kaçıncı yapışımız,bu kadar blog sayısı varken beğenmediğiniz bir blog için bu kadar çaba niye..? Okumayın gitsin.Hepimiz burdayız,gelecekte yüzde binbeşyüz bahse girerim lafı çarpacak bir yorum yazacaksınız,artık sizi tanıyorum.Tıpkı bu yazıda olduğu gibi beni haklı çıkaracaksınız.Bende her seferinde olduğu gibi bundan sonra sizden gelen olumsuz yorumları paylaşmayacağım.