Pazar, Temmuz 22, 2012

Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir *

20 temmuz Burcu'nun doğum günüydü,yazamadım.Oysa ben onların doğum günlerini atlamazdım.Biraz yazmak istemedim birazda annem, babam, Atahan burada ondan yazamadım.Kalabalık olunca beceriksiz bir anneye dönüştüm evde :)) Ezberim bozuldu.Çok çocuklu olsaydım ne yapardım bilmem.Hava da o kadar sıcak ki gezmek bile bazen keyif vermiyor.Bizde daha serin olabilecek yerlere gitmeye çalıştık,çarşıya bile inmedik,zaten Çalış şehrin içine göre en azından esiyor,özellikle de benim ev ve çamın altı.Kendimizi çamın altına atıp neresi serinse orada oturuyoruz.Klima belli bir zaman sonra rahatsız ettiğinden fazlada oturamıyoruz.

Üst balkon, arka balkon ve bahçe de her türlü serin alanlar keşfedildi,en ufak esen yerler farkedildi, arada sabah ve akşamüstü bahçe sulandı ki biraz serinleyelim. Annem bir daha temmuzda gelmem diye yemin etti :) Artık mayıs -haziran ya da eylül -ekim dolaylarında geleceklermiş.Bizler de sıcaklardan bayıldık, öğle saatleri kimseyi sokaklarda göremez olduk.Akşamüstü 4-5 ten sonra denize gidiyoruz.Babam daha erken güneşe çıkmıyor,çok beyaz tenli,Atahan'da öyle.Annemler buradayken ben işe gitmiyorum, Uzunbey beni izinli sayıyor :)) Bu yüzden bende onlarla zaman geçiriyorum.
Geçen pazar günü Uzunbey bizi Kayaköy Jazibeye kahvaltıya götürdü önce, mekan zaten güzel, serpme kahvaltısı da nefisti,çok güzel zaman geçirdik.Canlı müzik de vardı.Resimler çektik, annem Face 'e koydu :)

Jazibe 'de kahve keyfi.

Jazibeden çıkıp öğleden sonramızı geçirmek üzere Kabak'a Olive Garden'a gittik. Annemler yemekleri çok beğendi ,biz zaten çok seviyoruz.Bunlar hep geçen hafta tabii ki..
Klasik kabak koyu keyfi resmi :)
Klasik Ares pozu.
Arada bir gece yaş günü kutladık geçen sene bebek karşılama partisi yaptığımız bebeğimize yeni açılan "deniz yıldızı" adlı  sahil cafesinde. Pastası Mfırın' dan :) kendisi de pasta gibi tam yemelikti, zor zaptettim kendimi. Bizde geç vakte kadar oturup sohbet ettik.Herkes deniz kenarında ya yürüyüşte ya da cafelerdeydi.

Kahve ve likör keyiflerini atlamadık.
Annem bana hediyeler getirmiş yine..
tutacaklar
Değişik boyda örtüler...

Sıcaklarda Çay Kenarı 'nda keşfettiğimiz yere gittik.Annemle Babam su içinde bankta çay içme fikrine ve Atahan'da suda gezme fikrine bayıldı.Uzunbeyle Çağılda oraya geldi, beraber oturduk sonra.Biz öğlen gidip,yemek yiyip ancak hava kararınca döndük oradan.

Köşklerde oturup sohbet ettik.

Suyun içinden çıkmak istemedik, Uzunbey ve Çağıl bize sonradan katıldılar.

Salı günü pazardaydık,o kadar sıcak o kadar sıcaktı ki fazla dolaşmadan işimizi görüp çıktık.
Atahan daha önce geldiğinde Hello cafeye gitmiştik,balıkları besleme fikrini çok sevdiğinden bu kez onlar bizi orda bekledi babamla, biz annemle işimizi bitirip onlarla buluştuk.
Çamın altında nescafe keyfi.
Balkonda sakızlı Türk kahvesi.
Atahan'ın doğum gününü de -10 temmuz da beraber olmadığımızdan yeniden kutladık- Cafederin Zehra ve ailesiyle kutladık ki Atahan bu kalabalık kutlama işine çok sevindi.

Burcu yaz artık diye yorum yazmış bana.Önceleri yazmak istemedim sonra da vakit bulamadım.Yazmayınca özlüyorum aslında.Kafamda kaç yazı yazdım ama bloğa geçene kadar olmadı işte.Aslında birileri konuşsa ben dinlesem,bu aralar çok dinleyesim var konuşmadan gayri.

Yine bir imza kampanyası ama bu sefer ki Çamlıca Tepesi için.Lütfen sahip çıkın, bir gün sahip çıkacak özel yerlerimiz kalmayacak bu ülkede.

Ankara'ya destek için, Atatürk Orman Çiftliğine Başkanlık Sarayı yapılmasın diye İmza Kampanyası:

Not: Resimler ramazandan önce,oruçlular için üzgünüm, yazının sonuna bu blog sahurda okunmalıdır! diye uyarı koymalıyım bence :))

* Başlık: Mevlana

Bu da şiir...

“İyi geceler canım” derdin.
Gecenin iyiliğinden çok,
Canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde…”