Pazartesi, Mart 03, 2014

Kanatlarım var ruhumda*

Bazı sabahlar yürüyoruz ya fotoğraf  bir şubat sabahından... Kahve bloğunda da çıktı :)  Bu konuda çalışkan olduğumu söylüyor blog sahibi.İnsanlara yardım etmeyi seviyorum. Bana keyif veriyor çalışmak,her konuda.. Politikada tam verimli çalıştığımı söyleyemem, bence çalıştığımın dört katı daha çok çalışabilirim ama orada başkalarına çok bağlısınız.Yine de seviyorum ve iyi gidiyor.Seçimlere 27 gün kaldı.Bu arada akşam mitinglerine, kadın kolu toplantılarına, seçim komitesi toplantılarına, cuma toplantılarına ve alan çalışmalarına katıldım.Bu yoğun tempoda kendi işimle ilgili az görev alabilsem de  seçim bürosu,benim bürom ve parti binası arasında mekik dokuduğumuz oluyor.En sonunda  cuma günü hastalandığımı düşünüp doktora gittim.Hatta Fatoş biraz zorla götürdü. Ben çok zor doktora giderim.Yani genelde hastalanmamaya dikkat ederim de ondan. Sağlık ocağı  eve çok yakın ama o kadar gitmişim ki- tahminen bir kere kendim için gittim.Bir kere de Çağıl için gittik rapor almak için. -Doktor- bu arada benimkisi kadın- sanırım eşi çünkü soyadları aynıydı kayıtlarımı zor buldu.Neyse boğazımı açmamla çok kötü şiştiğini  söylemesi bir oldu.Ciğerlerim iyiymiş ama bir öksürüyorum ki cumadan beri  ilaçlar fayda etmedi  diye düşünüyorum ve cumartesiden beri evde yatıyorum.

1 Mart cumartesi Fatoş'un doğum günüydü. Ben de onunla zaman geçirmek istediğim için  beraber kahvaltıya gittik.Daha sonra oradan Ümit Hanımla çıkıp Keçi Kitabevine gittik. Orada bizim kadın kollarından bir dolu arkadaşımız uğrayınca, doğaçlama bir doğum günü pastası kesip Fatoş'u kutladık. Ben bugün hasta olup evde yattığımdan bürodaki kutlamamız da yarına kaldı.
Aslında cumartesi günü ona özel  bir yazı yazmak istedim.Çünkü Fatoş benim için özel bir arkadaş. Uzunbey içinde öyle.Çalışma harici onu ayrıca seviyoruz.O da bizi öyle. Fakat 28 şubat cuma günü Şükran Teyze'nin doğum günü sebebiyle mezarı başında buluşup bir anma yapınca cumartesi gününe biraz buruk girdik itiraf edeyim.
Bu resimler katıldığımız bir sergiden.Bu benim arkadaşım Nilgün öğretmenin resmi. (Hatice Teyzenin kızı)
Bu CHP Kadın Kollarından Nurgün arkadaşımızın resmi.
Bunları da sergi hakkında fikriniz olsun diye koydum.
Bizim Beşkaza meydanımız. Burası parktı, meydan yapıldı.Yerler taş döşeli, parkın ağaçları başka yere dikildi deniyor, bu parkı yapanlar tvlerde ,her yerde geziye destek verdi ..! Bir ayrıntı da geziye destek veren belediye başkanımız Fethiye'nin ilk AVM sine izin veren kişi.Yorumu size bırakıyorum. Bence politika elmalarla armutları iyi ayırma işi.Sepete ne girdiğine dikkat etmek lazım.
FKM Önü.
Cuma toplantıları, her cuma kızlı-erkekli toplanıyoruz seçim bürosunda.
Burası Ölüdeniz Belcekız plajı , kahvaltı edenler Fethiye Belediye Meclis Üyeleri Adayları, aileleri  ve Çalışma Grubu aileleri ile birlikte.
Ölüdenizden Kargı Akmaz Plajına geçiyoruz. 1881 Suat artık Akmaz Plajına geçti, bizde hayırlı olsuna uğradık.
Akmaz Plajı.
Kahve keyfi bu sefer Akmaz da.
Bu güzellik Oky Garden Yanıklarda, kendine bir yuva arıyor...
Bu kahve keyfi yine Uzunbeyle oky garden da bir akşam yemeğinden.

Bir piknik yaptık Değirmenbaşında CHP olarak Fethiye siyasi tarihine geçtik :))  Jandarma 2000 özel araba saymış, en az 20 bin kişi geldiğini düşünüyoruz. Yolda yürüyenler mi istersiniz,minübüsle gelenler mi..? Değirmenbaşı, şehrin dışında Üzümlü yolu üstünde, piknik alanında, ağaçlar altında oturacak yer kalmadı diye de ekleyeyim.İnşallah sandık başında göreceğiz sonuçlarını.
Yol kenarında İstanbul gibi araç trafiği oluştu.

Biz, Şükran Teyzenin çocukları, onu toprağa 26 şubatta verdikten sonra huzurevinde buluştuk, dua okuduk ve onun şiir kitaplarından şiirler seçip, kendi aramızda onun anılarını tekrar anlattık birbirimize.Tıpkı yaş günlerinde onunla  kalabalık partilerde yaptığımız gibi.İki gün sonra 28 şubatta ise tekrar buluşup mezarı başında onu andık,onunla ilgili hikayelerimizi paylaştık.Herkes vardı o yoktu.Zordu.
Şükran Teyzenin huzur evinin girişinde asılı olan tablosu.

15-16 martta Şef Mavi Fethiye Ulusal Yemek Yarışması var.

Fatoş'un doğaçlama doğum günü partisinden bir kare.
Aynı gün kahve keyfimizden..
Bunu da Fatoş çekti.Balık pazarı.
Evden..
Laleler ve sümbüller..

Sevgi Hanım, bizim CHP Fethiye Kadın Kollarından arkadaşımız. Gördüğünüz hali Tuzla Mahallesi alan çalışmasında çektiğim fotoğraf..Yaşını bilmiyorum,çok önemli de değil ama biz 3 ev gezene kadar o ve ekürisi Ebru (mavi çantalı), 6 ev gezdiler.Tuzla mahallesi bizim genelde bahçeli apartmanlardan oluşan bir mahallemiz, tek tek çıktık valla her katı.Böyle zamanlarda nedense aklıma her şeye bık bık ötenler geliyor... :)
Size bir demet Çalış güzelliği yolluyorum,sabah yürüyüşlerinden.Bu aralarda hiç çıkamasam da. Neden?  Çünkü çok ayakta kalmaktan ayaklarımın altı şişti de ondan. Ekstra yürüyüş yapamıyorum.

Burası da Likya yolundan Alınca manzarası.
İki arada bir derede hayvanlar için basın açıklaması yaptık, imza topladık.
Ares günün  en aktvistiydi bence.

Uzunbey bana yaptığı bistirip' lerden kitapçık yapıp bana hediye etti sevgililer gününde.
Birde gelip gidip mor sümbül aldı bana marketlerden.
Ares büroda.. Fatoş'un masası arkada.
2. el pazarı - Çalış.
Çalış Plajı. Havalarda bir güzel gidiyordu sormayın gitsin.Yeni yeni yağmur başladı...
Çalış Plajı.
Şovalye Adası.

2. el pazarı- Çalış
Protestolardan...
Ares arkadaşlarıyla...

Yılbaşı çiçeğim yine açtı.Ben cumartesi akşamından beri hastayım ve genelde yatıyorum.Dün evin yanındaki çam ağacımızın dalları evin balkonuna ve çatıdaki borulara baskı yaptığı için bazı kısımlarını kestirdik.Bu yüzden ayağa kalktım.İşlem bitince de yine dinlenmeye çekildim.Bugün hiç bir yere gitmedim.Çünkü çok kötü öksüyorum ve beni yoruyor.Öksürmek deyince karda yatmış gibi tahayyül edin lütfen. Dr. artık nasıl gördüyse yine antibiyotik verdi.

Çok çalışacağımız bir haftaya daha girdik. Az kaldı. Biz, bir araba gibi daha da hızlanarak giriyoruz her bir haftaya.Çok yorucu ama keyifli.

5 mart Çarşamba günü  2. el pazarı var.
CHP Muğla Büyükşehir Belediye Başkan Adayımız Osman Gürün  sabahtan Göcek'te öğlende Fethiye'de olacak.
8 mart için ayrıca program ekleyeceğim.