Cuma, Mayıs 09, 2014

ETKİNLİK TAKVİMİ

7. Fethiye Kültür Sanat Günleri başladı. İnsanlar benim bu tarz etkinliklerde çalışmama alışkın ve programları paylaşmama.Ben kendi işlerimden pek takip etmediğimden, birde Eskişehir Gezisi sonrasına denk gelmesinden sadece kendi ilgimi çekenleri takip ettim.Bu süreçte bana programı sormaları yüzünden buradan da paylaşmak istedim. Bir çok arkadaşım buradan takip ediyor.Bizde bugün Tuncay Özkan'ın imza gününe gittik.Cuma 17.00 de bir kaç kadın yazar ve Mine Söğüt için bende etkinliğe gitmek istiyorum.

Program : http://www.fethiyefestival.com/2014-programi/




Ay sonunda bale İzmir Devlet Opera ve Balesinden geliyor... Bizim ay sonunda ( 25 MAYIS) bir de İzmir İkea gezimiz var.Yapabilirsek bu haftasonu ( 11 MAYIS) bir Girdev Gölü kuşgözlem gezisi ve Sagalassos Antik kent gezisi yapılacak.


Hiç yorum yok: