Cumartesi, Mart 07, 2015

Canımla besliyorum şu hüznün kuşlarını.*

Perşembe sabahı İstanbuldaydım :) 5 martta yani.geldiğim gün erkek kardeşim Çarli yeğenimi alıp beni ziyarete geldi, çok sevindim.
 Bugün Berna ile Bahçeşehir üniversitesinde okuyan ve Ihlamurdere caddesinde  yaşayan oğluna uğrama maksatlı küçük bir gezinti yaptık. Ortaköyde yedik,gezdik,dönüşte Muratcan'a uğrayıp eşyalarını aldık,onu gördük.
 Akşama Büyükçekmece Çevre Derneğindeki Annemin doğum günü partisine anca yetiştik... Şimdi oradan geldik, ben yazıyorum çünkü fırsat bulamayabilirim bir daha. Yarın sabah küçük bir Trakya turuna çıkacağız :))
 Bu akşam Beylikdüzü bu renkti...
Uzunbey'in Anneme Doğum günü kutlaması böyleydi Facebookta. Annemin çok hoşuna gitti.
Bunlar Mutfakcamı Burcu için aldığım hediyeler... 

Diğer havadisler ve resimler diğer yazıya kalsın.... İyi geceler :)
*Başlık : Cemal SÜREYA.
Bu gecenin ŞARKISI..



Hiç yorum yok: