Çarşamba, Mart 11, 2015

Dünya sevmek için çok küçük*

Kitap Önerisi..
Bu gece uykum kaçtı.Hatta annemle beraber oturduk bayağı bir  geçe kadar.Sonra ben duşta aldım ama uyuyamadım.Annem yattı. Facebook'ta gezindim durdum,uykum gelmedi.Eskisi gibi iç döküş yazıları yazayım dedim.
Uzun zamandır yazmadım gibi hayat, oysa yazıyorum,yaşıyorum,uyuyorum, yemek yeyip,işe gidiyorum....

"Dünya sevmek için çok küçük "   Furuğ Ferruhzad...  "sen yine de kimseyi sevme..."
diyen  bir kitap gözüme çarptı bu gece.En kısa zamanda alıp okuyacağım mesela.Bu geceki uykusuzluğun güzel sonucu da bu oldu..

 "yeniden nefes almak için", dünyaya sanki her an veda edebilecekmiş gibi çalışmaya başlayan ferruhzad'ın avrupa hayatına günlüğü ile tanıklık ediyoruz" diyor tanıtım cümlesi... Sevdim, şu kadarcık cümle ile birlikte hem de.Hatta başlıkla tavladı beni,baştan çıkardı.Onunla o yolculuğa çıkmak istedim...

Bunları bir kaç gece önce yazdım bloğa, İstanbuldayım.Bu akşam döneceğim artık kısmetse...

Fotoğraf Büyükçekmece sahilinden.Aşağıdaki video da Dünya Rekorundan :)

https://www.youtube.com/watch?v=9OjG5XNxIy0


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...