Cumartesi, Eylül 07, 2019

Kanser değil biz güçlüyüz


Biliyorsunuz ki geçen kış kanseri bir kere yendim. Şimdi ne yazık ki karnımdaki lenflerde tekrar nüksetmiş. Bu yüzden bugün ilk kemoterapi seansıma girdim. 6 kür tekrar kemoterapi göreceğim. Sonra da tekrar ameliyat.Tedavi yüzünden Fethiye’ye de gidemiyorum. Şimdi İstanbul’da yaşıyorum. Tam kendimi iyi hissederken, toparlanmışken, zor gelmedi değil. Şoke olduk, itiraf ediyorum. Birde o kadar iyi gözüküyorum ki hastanede hasta nerede diyorlar 😃 Nazara geliyorum.. Yine de vazgeçmedim, moralimi bozmadım. Direnmeye devam ediyorum. Zaten moralle yenilen bir hastalık olsaydı, çoktan yenmiştim. Ara ara buradan  yine yazmaya çalışacağım. Yalnız iletişimi kaybettiğim bir kaç arkadaşım var, son durumdan haberdar edemediğim. Görünce burdan  bana yazmalarını istiyorum. Ya da telefondan direk arasınlar. Twitter olur, Facebook olur, instagram olur. Bir şekilde bana ulaşsınlar.
Bol bol geziyorum, kitap okumaya döndüm. Etkinlik, gezi, çarşı pazar atlamıyorum. Parti işleri devam, ölene kadar çalışacağım :)
Asi gece kuşu modunda dolanıyorum. O hastalıksız, tek derdim özlem ve ayrılık olan günleri özledim. Fotoğraflarımı ilk defa bu kadar net paylaştım. Kendimi inadına iyi hissediyorum. Yine de siz güzel düşünceler ve enerjiler gönderirseniz sevinirim. Daha yaşanacak çok şey var, hayalimdekileri yapacak zamana ihtiyacım var...  #kanserdeğilbizgüçlüyüz.

Asortik Krep
Not: Fotoğraflar geçen haftadan. Tam da saçım uzamışken. Ayvalık ve Sokakağzı (Assos) tan. (Maşallah diyelim lütfen)   :)

23 yorum:

Gül Akça dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Maşallah çok moralli ve iyi gözüküyorsunuz bu seferkini de atlatırsınız inşallah. Acil şifalar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Rabbim şifa versin inşallah geçip gitsin kötü bir anı olsun o kadar

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Güzel enerjiler her daim sizinle olsun.Sevgiler...

colette dedi ki...

O kadar güzelsin ki ... 🧿🧿🧿

hüznün tadı dedi ki...

Şifa dualarımı yolluyorum. Ayrıca çok güzel ve iyi görünüyorsun. Kocaman bir Maşallah.

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun. kolaylıklar dilerim... Yine atlatacaksınız, dualarım sizinle...
İki defa kanseri atlatmış okurunuz....
Şadıman Elmalı

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Tekrar gecmis olsun Ablacığım bunu da atlatacaksın inanıyorum. Sen enerjinden bir şey kaybetme sadece gerisi gelecektir. Sevgiler,

cometa dedi ki...

dualarım sizinle.

fatma dedi ki...

Aklıma geldikçe iyi dileklerimi dualaştırıyordum, inşallah iyileşirsiniz

serpil dedi ki...

Sen bu hastalığı yendiğinde eskisinden daha da güzel oldun, yine yeneceksin az kaldı.

parıldayan çiçek dedi ki...

Geçmiş olsun.Acil şifalarMaşllah size.Güzel dileklerimiz sizin için evrene gönderiyorum.Sevgiyle kalın.

tülin dedi ki...

Bu gülüş her hastalığı yener bence :)

Irmak dedi ki...

Masallah Subhanallah..rabbim sifaalar versin.hayirli saglikli uzun omur ihsan etsin...Gokce

bilge ve annesi dedi ki...

İyi olacaksın dualarım seninle...

Chakra Series dedi ki...

Dualarım sizinle,geçmiş olsun.

kadriye dedi ki...

Maşallah. 41 kere maşallah. Tez zamanda güzel haberlerinizi alalım inşallah.

Beyaz Yakalı dedi ki...

Bizden güçlü olup da bizim vücudumuzu ele geçirecek başka bir gücü tanımıyoruz. Yüzünüzdeki gülümseme zaten meydan okuma değil de nedir, madem kaybetmeye doymadı tekrar yaşayacak kaybetmenin çaresizliğini. Yalnız değilsiniz, inancımız sizinle.

Adsız dedi ki...

Yine bitecek tekrarsız inşallah, acil şifalar.. Sıcacık güneşli Fethiye ve kaktüslere kavuşacaksınız.. Sevgiler, Nurdan

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Dualarımız seninle çağla, gez dolaş eğlen... bu da geçecek inşallah.

kitalaratlasi dedi ki...

Masallah ve cook gecmis olsun. Hayat enerjiniz bol olsun. Sevgiler

Manxcat / KuyruksuzKedi dedi ki...

Acil şifalar diliyorum. Nasılsınız? Güzel haberler paylaşırsınız umarım yine.

Asortik Krep dedi ki...

3.kemoterapiyi aldım. Dinleniyorum bu hafta. En kısa zamanda yazmaya çalışacağım.

Akela dedi ki...

Gönülden bir maşallah diliyorum. Güzel haberlerinizi merakla bekleyeceğim, artık takibinizdeyim bende.