Pazartesi, Ocak 10, 2022

Karavan Fuarı..

 

Bir şeyleri oturup beklemeye niyetim yok. Kendime göre yaşayacağım, bu yaz için planlarım olduğu doğrudur (kısmetse) 
Bugün biraz toparlanınca fuara kaçtım. Dinlene dinlene gezdim 🙂
Karavan Fuarı TÜYAP / BEYLİKDÜZÜ 
O kadar enerjisi düşük bir fuardı ki gezerken ara ara çıkayım mı diye düşündüm. Standlarda bir merhaba diyen  yok, broşür veren yok, ancak isterseniz veriyorlar. Bu davranışlarla bence firmanın fuara katılmasına gerek yok. Anlatırken heyecan duymayan biri zaten nasıl iyi tanıtabilir ki ? Bu bir yaşam tarzı. Ama son zamanlarda tatil yapmanın da bir ekonomik alternatifi. Belki  bu son ekonomik şartlardan belki de yaşam için  bir alternatif.. Bunları düşünüp ona göre insanları bilinçlendirebilecek bir fuar olmalıydı.Ruhu olmayan bir fuardı. " 
Ben kararımı verdim sanırım, favorilerim var 🙂




























2 yorum:

serpil dedi ki...

Swan'ı beğendim ben :)

Asortik Krep dedi ki...

En bilinçli reklam yapan o, benimde beğendiklerim arasında.