Cumartesi, Eylül 23, 2006

Atı alan Üsküdarı geçer mi? Geçip geçmediğini Mutfakta Zen ' in bloğundan http://mutfaktazen.blogspot.com okuyabilirsiniz..
Bu konuyla ilgili düşüncelerim de hala aynı :
Etik olmadan kazanılan paraya ve işe saygı göstermemizi nasıl beklersiniz!Dünyanın hangi markası olursa olsun insan emeğine saygı göstermeyen birşeye her yerde karşı olacağız tabiki.Bu şekilde para kazananlara HAYIR..Bunu dünya kuralı haline getirmeye çalışanlara tamamıyla HAYIR.
Cuma, 22 Eylül, 2006

5 yorum:

Tijen dedi ki...

biliyorum canim. bu olay hepimizi gereksiz yere gerdi. su anda siteye gelen yorumlari yayinlamayi düsünmüyorum. bir kaç gün sakinlessin ortalik olur mu?
sagol burada oldugun için!

hayal dedi ki...

Atı alan herkes Üsküdar'ı geçerse, bu Üsküdar Ümraniye çöplüğüne dönmez mi? Biraz karışık mı anlattım ne?

Asortik Krep dedi ki...

Hayır karışık anlatmadın Hayalcim ben seni anladım..
Gelecek için buna izin vermememiz lazım..Bizim uğraştığımız işlerle eğer gelecekte insanlar uğraşmasın istiyorsak..Çünkü dönüp dolaşıp herşey bir gün hepimizin başına gelebilir !

Asortik Krep dedi ki...

Tijen hn, ben olsam size yolladığım son yorumu yayınlardım :))

Tijen dedi ki...

yayinladim yayinladim.. rican üzerine! biliyorsun söyledigimiz her sey bize kat kat geri geliyor. seninkini yayinladigim için karsi taraf benimkini de yayinlayin diyecek.. zaten adam bana yine hakaret dolu bir yorum yollamis ama onu yayinlamadim. derler ya söz gümüsse sükut altindir!