Salı, Eylül 19, 2006



Okullar açıldı..Tatil bitti.Burada havalar hala çok sıcak olsa da yeni bir döneme girdik..Çağılı okula babasıyla beraber götürdük.Sınıfa girene kadar da bekledik.Bir sürü tanıdık kişi gördüm ve Çağılda bir kaç arkadaşıyla karşılaştı..Sonra biz işe döndük..Genelde sakin bir gündü.Hatta bir ara telefon bile çalmadı..Öğleden sonra eski tempomuza döndük..Bugün birileri için ev baktık..Yani ona yardımcı oldum da..250 den 500 e kadar ev bulduk..Tabiki ona uygun fiyatlı ev lazımdı..Sonra akşam kızlarla otururken konuştuğumuzda 600 e oturduklarını öğrendim..Halamın kızı Nişantaşında 600 e onun arkadaşı Kozyatağında 600 e oturuyorlardı..Bizde 600 e eşyalı bir evde oturabilirsin..Bu bir dublex ve bahçeli bir evde olabilir..Eğer şehrin nimetlerinden faydalanmak istiyorsan merkeze yakın evler bulmak zorundasın.Bütün gün şehirden yakınıp orada oturmaya devam edenlere de dayanamıyorum..Kızlarla daha çok Fethiye yi konuştuk ve işleri..Ben dublex bahçeli bir evde şimdilik ocağa kadar 400 e oturuyorum..İlk geldiğimizde kiralar o kadar ucuzdu ki ev almak aklımıza gelmedi..Ben Sinanoban da ilk geldiğimde şimdi oturduğum evin kirası kadar aidat ödüyordum.Aidat parasına bir küçük villa kiralayınca hiç ev alalım diye düşünmedik doğrusu.Şimdi ise Çalışta evler 200 binden başlıyor..Zaten ev yerimizi aldık..Şimdi bir tek ev yapmak kalıyor bize..Biz aslında buraları için merkeze biraz uzak olan bir semtte ev yapmayı düşünüyoruz.Ama orası o kadar doğal ki ben artık gidip bir apartmanda yaşayamam..İnsan rahata çabuk alışıyor..Yaz-kış demeden işten gelip kendimi bahçeye atmak kadar büyük bir lüksüm yok..Doğayı ve doğal olanı seviyorum..Fethiye de zaten doğayı sevmemek mümkün değil.Bugün çok güzel manzaralı evler gördüm.Eski mahallelerin çoğunda deniz manzarası var ama biz turistik ve sahili var diye Çalışı ayrıca seviyoruz.

Bu gece halamın kızı ve arkadaşıyla balkonda oturduk en sonunda ve şarap içtik.Uzunbeyin işi çıktı ve geç vakit bize katılabildi..Sanırım Fethiyeyi beğendiler..Şarap- peynir- kuruyemiş üçgeninde keyif yaptık.Konuştuk, anlattık biraz..Sonra vedalaşıp onları kaldıkları yere bıraktık..

Çağılın ilk gün izlenimleri iyi.Umarım hep böyle gider ama ben 2.günden bir servis sorumlusuna ziyarete gideceğim..Sanırım servis öförümüz sokağın başına kadar gelip sokağın içine girmek istemiyormuş..Bende istersen bizim sokağa hiç girme gibi bir teklif yapmaya karar verdim :))

Hatta mümkünse çocuğu öbür mahallede bırak ki fazla benzin yakmasın araba değil mi?

16 yorum:

Nenoni dedi ki...

400 e bahçeli ev mi?Zonguldakta merkezde apartman dairesi 500 ile 700 arasında değişiyor.Zaten pahalılık konusunda büyük şehirlerle yarışıyoruz canım.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Kışın gelip sende kaldıktan ve şubatta verendada oturup paltosuz montsuz gezdikten sonra sıcak yerler hayalim, yazın kalıp bahçenin tadını çıkardıktan sonra da bahçeli ev hayalim başladı zaten. Her şey senin yüzünden!

Asortik Krep dedi ki...

Nenoli,aslında bizler de de evler pahalı ama ingilizler için öyle çok yeni ev yapıldı ki bazen kiracı bulamadıkları için fiyatlar uygun oluyor :)
Mutfakcamı Burcu, sebep olduğum şeylere çare olmakta beni bağlıyor sanırım :)
Boş kaldığında bekliyorum o zaman..

Deadora dedi ki...

cagil´a yeni egitim ve ögretim yilinda basarilar dilerim..
su evini bir göremedim ya insallah seneye :)
bu arada ne demisler ev alma komsu al :p

Asortik Krep dedi ki...

Deadora, sağol canım ..
Öyle ahım şahım bir ev değil İstanbuldaki evlerime göre basit hatta ama keyifçi biri olduğum için evde nasıl rahat edilirse öyle yaşamaya çalışıyorum..Akşam mesela suda yüzen mumlarımı yaktım ve karanlıkta şaraplarımızı içip sohbet ettik melisa kokularıyla :))

Annelog Atölye dedi ki...

Çağıl'a yeni yılında başarılar:)

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

çağıl a başarılar...

enne dedi ki...

400'e bahçeli ve dubleks ev ha! Benim oturduğum semtte (Bostancı) kapıcı dairesini bile tutamazsın bu fiyata. Gerçi biz de 4 yıldır oturduğumuz için az kira veriyor sayılırız ama sizinkinin yanına yaklaşamaz tabii.

En büyük hayalim bahçeli bir evimin olması. Şimdilik bir nalımız var, 3 nal ve bir at bulduk mu tamamdır:) Az kalmış değil mi?

cenebaz dedi ki...

Çağıl'a yeni ö ğretim yılında başarılar. İnşallah istediğin gibi bir ev yaparsınız o arsaya en kısa zamanda

Asortik Krep dedi ki...

Annelog, sağol ..
Yalnızlar Kraliçesi, sende sağol..
Enne, ne yapalım bulduk böyle ucuz ucuz keyfini çıkarıyoruz artık..
az kalmış gerçekten :)
Çenebaz, inşallah yaparız.O zaman işte gerçek keyfi yapacağım veranda da cam fincanda çay içerek..ya da şarap :)

Sera dedi ki...

Fethiye birçok yönüyle çekici bir yer :)
Yeni evinizde de keyifli günler dilerim.

gazel vakti dedi ki...

Asortik hemen sizin oralara geliyorum.Çocuklarımın çağıl abiside hazır zaten.

bkaya dedi ki...

bahçeli ve dublex ev...

bu akşam kesin rüyama girecek.

daha akşamüstü konuştuk eşimle şöyle bahçeli bir evde otursak diye.

apartmanın bahçesindeki küçücük bir alanda yetiştirdiğimiz domates, biber ve maydonozlarla yaptığım salatanın lezzeti ve her gün gidip yeni meyveler varmı diye heyecanlanmak muhteşem.

umarım bir gün...

Unknown dedi ki...

Merhaba,yazdıkların gerçekten harika şeyler.Benim de okuldan bir arkadaşım Köyceğiz de oturuyor. Eşimle bizde emekliliğimiz de tam da senin anlattığın gibi yerleşeceğimiz bir yer arıyoruz. Hatta alternatiflerden biri de Fethiye hernekadar ben İzmir civarını da düşünmüyor da değilim. Şu anda yaşadığım yerde çok güzel ve İstanbul'a rağmen hala bozulmamış. Domatesi, biberi dalından yiyorsun, her nevi meyve mevcut ama yine de güney başka...
Yazından anladığım eviniz yeni, hayırlı olsun.Yeni evinizde mutlu ve huzurlu yaşamanızı dilerim.

Adsız dedi ki...

Lütfen o evlerden birisini de bizim için ayırın :))K.

Asortik Krep dedi ki...

Sera, teşekkürler..
Gazel Vkti, bak şimdi hakkını yemeyeyim oğlumun çok iyi ağbidir :)
bkaya, yalnız ben çiçekten ve ağaçtan biraz anlarım sebzeden ve ekili yerlerden anlamam..sana sorarım :)
Tülay,köyceğiz fethiyeden de sakin bir yer..her ikisini de değerlendirmek lazım :)
K.... senin için bakarız geldiğinde..bekliyorum.