Cuma, Eylül 08, 2006

Babamın bugün doğumgünü..O her zaman benim fırtınalarda koştuğum, ışığını her daim uzaklarda aradığım deniz fenerimdir..Bunu sanırım kendisi bilir..Çocukluğumdan beri aramızda hep ona güvendiğim, zaman zaman onu zorladığım ama herzaman bana destek olan bir ilişkimiz vardır..Hatta evlendiğimden beri de en iyi arkadaşlarımdan biridir..İşle ilgili kararlarda mutlaka karar verdikten sonra ona anlatırım..İzlenimleri benim için değerlidir..Ticaret yapmış biri değildir ama her olayla ilgili izlenimleri vardır ve ihtiyatlı insan ilişkileri huyum ondan geçmiştir..Gerçek duygularını belli etmeden ama kimseye zarar vermeden bir işi doğru yapıp yapmadığını sana söyler..Bunu ona anlatarak anlayabilirsin hangi yolda olduğunu..Eğer yanlış yolda isen bunu söyler..Eğer yanlış yaptı isen destektir ama yine söyler..Yanlış yapıp devam edersen de o an için tüm geri dönüş yollarını önüne serer.. Mükemmelliyetçidir..Takdir alırsın, senin için iyi ama İstanbul geneli için kaçıncısındır gibi enterasan karşılaştırma soruları vardır..Bir şeyi ele alırsa kolay kolay açık bırakmaz..Ona verdiğin bir iş kesinlikle sonuca ulaşır..Normalde disiplinli bir insandır ama en zor durumda en büyük destek yine ondan gelir..Çocuklarını çok sever bunu da hissettirir..İçki içme adabını bana öğreten odur ve hayatımda en çok sevdiğim olaylardan biri Babamla karşılıklı kutlamalar yapmaktır :) Herzaman hareketleri çok ölçülüdür..Saniye de sinirlenip saniyede sakinleşebilen ender insanlardandır..Annemi çok sever..Bunu da bize hissettirir..Yatılı okulda okuduğu için hiçbirimizi evden dışarı yollamama huyu bariz şekilde sınavlarda ortaya çıkmıştır..Herzaman evdeki huzura çok önem veren bir adam olduğu için bizi de öyle yetiştirmiştir..
Dedeliği de en az babalığı kadar başarılıdır..Hatta kendini aştığını da söyleyebilirim..Zor zaman insanıdır ve hiçbirzaman hatanı yüzüne çarpmaz..Sevmediği insanı hemen anlarsın..Bazen onun kadar demokratik olmayı istemişimdir..Düşüncelere saygı göstermesini bilir ve saygı gösterilmesini de ister..Sert bir kişilik olduğundan gösterirsin de..Okulda zamanında çok takıştık..Fakat zamanla ne yapmak istediğimizi anlayıp birbirimize izin verdik..İlk çocuk olarak bazen onları zorlasam da yolu açtığım için benden sonrakilerin daha rahat ettiğini düşünmüyor da değilim :)) İlk çocuğunun kız olmasını isteyen ve okulda masasının üstündeki camın altına Anneme adımı yazdırıp 70 lerde ultrason olmayan bir ortamda kız olmam için dua eden Babamı bu isteğinden dolayı kutluyorum :) ve bana kendi 10 yaşındayken öldüğü için annesinin adını ilk adım olarak veren babama teşekkür ediyorum ilk defa..
Hayatta ne yaparsam yapayım bana destek olduğunu bildiğim için ve herzaman doğru yolu gösterdiği için burdan ona teşekkür ediyorum..Hayata karşı o soğukkanlı tavrını hiç yitirmemen dileğiyle..Seni çok seviyorum Babacığım..Nice yıllara..

18 yorum:

kedi dedi ki...

Senin sayende bizde babanı ve anneni çok sevdik:)))

İlk çocuğu kız olsun isteyen,erkek çocuk takıntısı olmayan erkekleri herzaman taktir etmişimdir.(Eşim de 5 kızı olsun,6.sı da erkek olsun demez asla.Erkek çocuğun da yeri ayrı ama babaların 2.sevgilileridir kız çocukları,bal böcükleri)

Nice sağlıklı ve mutlu yıllarda karşılıklı kutlamalar yapmanız dileğiyle.......

enne dedi ki...

Babanı anlattığın yazıyı okurken gözümün önünde babam vardı, sanırım ben de babam için buna benzer şeyler yazardım. Nice yıllara diyorum, birlikte kadeh tokuşturarak kutlarsınız ileride inşallah.
Babam Pazar günü geliyor memleketten, gelsin, sarılıp öpeceğim hemen. Çok özledim çok.

Annelog Atölye dedi ki...

Babana nice sağlıklı yıllar dilerim Asortik. Maşallah da diyeyim. Çok şanslısın, baban da tabii:)

Aslı Cin dedi ki...

Burada yazıp okumaya başladığımdan beri farkettim ki, biz kızlar için hepimizin babası çok farklı ve özel. Burada çok kolay dile getiriyoruz sanırım.

Doğum günü kutlu olsun.

Dün aşağıdaki yazını okuduğumda bir an önce varendalı tek katlı bir eve geçmek için dua etmeye başladım :)

Bu arada blogumun adresini aslicin.blogspot olarak değiştirebilir misin?

Taşındım, diğerini sileceğim.

huysuz dedi ki...

evet, baba-kız ilişkisi bambaşka bişey kesinlikle. Allah onları başımızdan eksik etmesin...

hayal dedi ki...

Allah sağlıklı uzun ömürler versin babana

zeyno dedi ki...

Hep birlikte, daha nice sağlıklı, mutlu doğumgünleri diliyorum babana...Benim için de kutlar mısın...

gazel vakti dedi ki...

Asortikçim ne güzel yazmışsın insan seni okuyunca Allah babalarımızı başımızdan eksik etmesin diyor.Allah uzun ömürler versin babana.

Adsız dedi ki...

allahım keşke banada yaşatsaydı bunları ama ben hiç tanıtamadım babamı bu yüzden diyorum hep ben hayata 1-0 yenik başladım

Adsız dedi ki...

kızlar için babaları özeldir,babalar içinde kızları.bizim aramızda baba kızdan daha çok (saygı içinde)arkadaşlık,dostluk vardı.birbirimizin destekçisiydik.onun hep yardıma ihtiyacı olur,erkek fatmasıda hemen hallederdi.benden sonraki 3 erkek kardeşim benim yerimi alamadı hiçbirzaman.onu kaybettiğimden beri bir yanım eksik.bir problemim olduğunda ağlamayı,beni ağlar görünce onunda ağlamasını ve ben erkekler ağlamaz diyerek gülüşmelerimizi çoook ama çook özledim.
babanın doğum gününü kutluyorum.ç.kaleye geldiğinde tanışmıştık.eşi,çocukları ve torunlarıyla sağliklı ve uzun ömürler diliyorum kendisine

Gamzeli dedi ki...

Babanın doğum günü kutlu olsun..Allah uzun ömürler versin...

crystalsdreams dedi ki...

gerçekten kızlar için ne kadar başkaysa baba sevgisi,babaların kızlarına olan düşkünlüğü de hep farkedilir.
eş,çoluk,çocuk,torun,tombalak ve dostlarınızlaaa nice mutlu yıllaraaa,asortik krebimizin babası amcaaaa:)

crystalsdreams dedi ki...

ah bir de mutfak camı burcucuğun da babasısınız siz,o zaman bi kere daha iyi ki doğdunuz hep mutlu olunuz:)

blacklebron dedi ki...

iyki doğdun mutlu ol senelerce ..
asortik boncuktan kuş yaptı nazar değmesin diye .. (:
BABANA :)

Asortik Krep dedi ki...

Elif,cinsiyeti ne olursa olsun çocuk büyütmek zor iş.
Potansiyel Arıza, sağol canım..
Biyonikkedi, onlarda çocuklarının sevdiği herşeyi severler :)) sağol.
Enne, bir kere de benim için sarıl olur mu?
Annelog, evet aile yönünden çok şanslıyım :))
Aslı, sağol..Dün o da Lüleburgazda okumuş yazdıklarınızı :))
Huysuz ve Tatlı, hiçbirzaman.
Hayal,sağol canım..
Zeyno, okuduğu için gördü canım..SAĞOL.
Gizlice, hepberaber canım..
Gazel Vakti, hepimize canım..
Anonymous,Allah başka yönlerden seni yalnız bırakmaz umarım..Hüzünlendim yazını okuyunca ve ne kadar güçlü olduğunu da düşündüm.
Marfan, seninde ilişkin çok güzelmiş.
Gamzeli sağol.
Kristıl sağol canım..Burcu adına da teşekkürler :))
23 cebron, one ki şimdi..Benim bildiğim onun devamı şöyle :
Sana boncuktan kuş yaptım
Konacak pencerene.. Sağol :))

Adsız dedi ki...

yalnızım hemde okadar yalnızki

Asortik Krep dedi ki...

Anonymous, yazdıklarını okuma olanağımızın olması bile yalnızlığına bir isyandır..Yaz lütfen..İster bir blog aç istersen sadece yorumlar yaz ama yaz..

Adsız dedi ki...

sağol asortik yorumlarımın karşılıksız kalmaması bile çok güzel çünkü yaptığım hiçbirşeyin karşılığını bulamıyorum