Cuma, Ekim 12, 2007

Bayram Kutlaması

İşte size mütevazi bayram kutlamamız..Sabah 11.5 ta kalkabildiğim için yorgunluktan kahvaltıda bayramlaştık ama olmadı..Sonra Çağıl'ı ve Uzunbey' i balkona çağırıp gerçek bayram kutlamasına davet ettim..Burgaz süper bu konuda ama ben naneli' yi değil de acıbadem likörünü çok beğenmiştim bir ara..(berna' da denemiştim ) Yine de nane likörüyle aynen çocukluğumdaki gibi hissettim :)) -Uzunbey başka çeşidini bulamamış migrosta-
Uzunbey çiçekliği kenara çek istersen dedi ama bence o herşeyden daha kıymetli..Anneannemin süt kabı o..Vuruk tarafı gelmiş ama başka yeri yok kötü gözüken.Olsa da kaldırmam zaten.Bence balkondaki en kıymetli şey o :))

Resimler çektim, hatta üçümüzü bir arada ..Nasıl becerdim..Çünkü kadraja en yakın ben gözüküyorum :) Doğal resimler bunlar.Öyle pozluk değil.Bunları daha çok seviyorum.Gerçi ölünce kimse duvarına asamaz bunları ama şimdiki gelinler zaten duvara kaynana resmi asmıyorlar değil mi ama ..? Amannn assalar bir türlü asmasalar bir türlü..Kimse kimseye yaranamıyor zaten bu dünya da..Çok içaçıcı bir bayram yazısı olmadı ama ne yapalım..Annemleri aradım ancak saat 1 de ulaşabildim..Şirincedeymişler..Bana Karadut almışlar..Çarli söylemiştir kesin dedim..Ne o telefonda kameramı var..Çarlinin seçtiğini gördün ! Burcu da Karadut Şarabı istedi dedi :))
Böyle büyüklerden uzak bayramları sevmiyorum..Eskiden bütün büyüklerini kaybetmiş bir arkadaşım vardı ..Anlamazdım bazen cümlelerini..Şimdi daha manalı geliyor bazı şeyler.Böyle uzak olunca ve arayacak az büyük kaldıkça bayramlar daha bir keyifsiz..Uzunbey'e gelecek bayram İstanbul'a gidelim dedim.Boğazında yumru ile bayram geçirmek zor geliyor bana.Tabi ki 2. cümleyi söylemedim.Bende bir anneyim ve yuvamda huzursuz bir eş ve çocuk barındırmak istemiyorum doğal olarak .Onun için size yazdım..(aramızda yani)

Burcu ile konuştuk, bende şimdi Lüleburgazı, Beykent'i , Fatih'i, Silivri'yi ve eğer bulursam annemin teyze kızı Sabiha Teyze yi arayacağım yani Demirköy'ü..Ha bir de Boyalık'ı..Orada bir komşum vardı bir zamanlar..Siz bilmezsiniz oraları..Denk gelirse anlatırım hikayesini..Ben size hiç yazlık hikayesi anlatmadım ..Denk getiremedim belki..Ya da hatırlamak bazen özlem duygularımı çok kabarttığından komşularımı da anlatmadım.Halt etmiş İstanbulda komşuluk olmaz diyenler..Her semtte müthiş hikayelerim var benim.Eğer komşunuz yoksa dönüp kendinize bir bakın derim.Belki de siz soğuk nevalenin tekisinizdir.(Gerçekten bayram yazısı olmaktan çıkıyor bu satırlar..Bitiriyorum artık korkmayın.)


Burcu'nun yolladığı yumurtalıklar :) Canım kıyamamış bana da almış ve kargo ile yollamış düğün elbisemle..Onu banyoda çıkarıp bıraktığımı yazmışmıydım..?
Bu arada geçtiğimiz haftalarda Depo'ya gittik ya Antalya'ya Çarli ile Arzu'nun aldığı mudo'dan tabakları gördüm..Daha da büyüklerini de..En güzellerini seçmişler bana..Denk gelince onları da çekeceğim.Böyle şeyler önemli benim için aslında çok kıymetli ama her seferinde yazamıyorum,aklıma gelmiyor saçma sapan şeylerin arasından..
Bu komşuların bamya sandıkları hani o bir parmak büyüklüğünde çelikten yetişen Pamuk Ağacım.Artık çiçek açtı..Arka balkonun önünde..Adını bilen varsa paylaşsın lütfen.Buradaki eski komşumda gördüm ve hasta oldum ben bu ağaca..Hem arkada hem de önde var mutfak camının önünde..Alta eski resmini de koydum göresiniz diye..Nerden nereye..



Gazel'in bloğuna yazdığımdan kimse okuyamamıştır diye tekrar yazayım dedim.Son günlerde adım Cesur..Hani şu Avrupa Yakasındaki..Aynen onun gibi saniyede konuştuğumuzu unutup tekrar soruyorum ya da hatırlamıyorum.Bir yerde okumuştum normalmiş aslında..Yani geçici bir dönem benimki de ..Biliyorum çünkü sonra geçiyor :)

Şu kızdıklarım yazısına ek yazacaktım ama buraya yazıyorum..Şimdi zor geldi o yazıya yazmak..En fazla sinir olduğum aslında kraldan fazla kralcılar..Yani olayı başkası yaşar ama onlar sahiplenir..Hatta yaşayanlar üstüne sünger çeker, bunlar ikide bir su yüzüne çıkarır.Benden kinci benden sorgulayıcı yoktur hayatta ama eğer biri -olayın üstüne konuşmak istemeyen gerçek kişi bunun üstüne gitmezse ben olayı sorgulamam hatta müdahale ederim düzeltmek için-bunları unutmak istiyorsa da olayın peşini bırakırım..Nokta

6 yorum:

Yonca dedi ki...

İyi bayramlar. Çiçeğin de, süt kabı da, likör ve çikolatalar da güzel bir görüntü oluşturmuş bence.

Sevgiler

Punto dedi ki...

Ailece bayramınızı kutlar, sağlıklı, mutlu günler dilerim.

Hülya dedi ki...

İyi bayramlar....

epsilon dedi ki...

mutlu,huzurlu nice bayramlar dilerim..

sofi dedi ki...

Siteyi açtım aaa benim süt kabımdan, nede fiyakalı çıkmış,banada bir arkadaşım Eskişehir'den getirmişti içine pirinç koyuyorum,kendisini bende çok severim.Bu arada maalesef Bayramlar eski tadında değil bakıyorum bu çoğunluk için böyle ama tatil olması bile güzel en azından geniş zamanlar yaşıyoruz.Sevgiler...

fikriminincegülü dedi ki...

Nice nice bayramlara, sağlıkla, mutlulukla erişmenizi dilerim...