Çarşamba, Ekim 10, 2007

Bugün telefonlarımız kesildi ama yeni büroda elektrik yok..Yine de yarın sabahtan taşınacağız.Bayram sonunda Tedaş'tan müdürbey tatilden erken dönerse elektrik belki bağlanır..Bizde bayram zamanı ancak büroya yerleşiriz dedik.Aslında benim planlarım farklıydı ama ne yazık ki bu bayram planlar değişti.Annemler Çarli ve Arzu ile beraber Pamukkale-Kuşadası turuna çıkıyorlar..Çok çalıştıklarından fazla zaman geçiremiyorlardı aslında iyi olmuş..

Ben de Uzunbey'le termal ya da kaplıca gibi bir yere kaçarız iki gün diye düşünmüştüm ama gidemeyeceğiz.Neyse hayırlısıyla artık bizde kendimizi yeni büroya atmış oluruz da elektrik ve telefonlarımız da en kısa zamanda bağlanır.Herşey bir anda olmuyor ne yapalım.
Bugün en az üj bej kere büroya inip çıktık.Eşye götürdük kırılacakları falan.Çok yorulunca çok acıkıyorum ben..Dönüşte bir ara çarşıya uğrayıp yemek yiyeyim dedim ama etraf aynen İstanbul gibi.Trafik felaket.Paspatur 'da bir arkadaşımın hediyelik eşya dükkanı var.."Rana " diye..Ona uğradım bir nefeslik, dönüşte de Cezayir Usta'ya gittim.O da yer değiştirmiş..Sonra bir tur daha yeni büroya..Uzunbey artık iyileşti..Dr. ziyaretimiz pazartesi son buldu.Aslında çok ayrıntılı yazmak istemiyorum.Zor bir dönemdi.Artık araba kullanmasına izin veriyorum :)

Bugün sanayi de tabelacıya gittik.Uzunbey çok güzel birşey çizdi..Arkasından ışıklı falan..mühendis olacak adammış aslında yine de o birrrrrrrrrr hesap adamı..İktisat mezunu neyse..Büronun şeklini de o çizdi aslında..Yani biz salonu ve planı değiştirdik biraz.. Planlı ,programlı işlerde çok beceriklidir eşim diye söylemiyorum.Benimde insan ilişkilerim kuvvetlidir ve çok inatçıyımdır ya..Asıldığım bir işten kolay vazgeçmem.Başkalarından da pek etkilenmem.Bildiğimi okurum.Yani beni ancak iyi konuşarak ikna edebilirsiniz..Başka türlü olacağı varsa bile olmaz.Niye bunları yazıyorum.Çünkü hayatım boyunca inatlaştığım ya da bırakmak istemediğim hiçbir şeyi bırakmadım ben.Vazgeçtim ve bitti.Özellikle iş konusunda bazen neden farklı olduğumuz sorgulanıyor da farkımız karakterimiz..Başka bir numaramız yok.Bunu burdan belirteyim dedim.Hani merak eden varsa :P


Çağıl bugün sınıf arkadaşlarıyla iftara gitti bize yakın açılan bir yere..Yani eski büroya..Hayal Sinemasına yakın. Anka Bistro..Çokta memnun kalmışlar.Çok eğlendik her ay bir yere gitmeye karar verdik dedi.Ben de bazen öğlen yemeklerine oraya gidiyorum.Aslında paket servis konusunda iyiler.Neyse normalde adresleri var ama nette bulamadım google dan bakınca.Bunu sahibine söylemem lazım.Bir şeyler yapsın.

Aslında yazacak kafamda bir sürü konu var ama gücüm yok.Gözlerim şimdiden kapanıyor.Geçen gece Uzunbey'i iftara çağırmışlar.Hem de süper manzaralı bir otel..Tüm Fethiye ayaklar altında..Bende beni de ayrıca çağırmadıkları için ve Uzunbey'in kankası daveti haber verdiği için ona bulaşıp durdum..Gidene kadar.Hem yorgundum hem de öyle erkek erkeğe eskiden benim müşterim olan müşteriyle güzel manzaralı bir yere gitmesine özendim.Bir saat sonra döndü ve bana çok özendin herhalde bak anlatayım dedi...Gittiklerinde çok kalabalık olduğundan ve manzaralı kısımda yabancılar ve otel müşterileri yemeğe oturduklarından açık otopark kısmında masalar hazırlanmış iftara..Gelen yiyip kalkıyormuş zaten..Ve sıkı durun..Burada adet kalabalık topluluğa tepsi içinde yemek getirip sofrabaşındaki kişilere çatal-kaşık dağıtıp yemeği öyle servis yapmak..Yani on kişi çorbaya kaşık sallıyor,diğer yemeklerde tabakta..Yani çeşit bol ama herkes aynı kasedeki yemekten almak zorunda..Şimdi onlar becerirde Uzunbey aynı tabaktan kimseyle yemez.Ne yaptın dedim..? Herkes çorbaya başladığında ben bir sonraki yemeği kaşıkladım dedi :) İyi taktik.Ben de köy düğünlerinde öyle yapıyorum hep :) Karını bırakıp gidince böyle olur işte deyip evli kadın mesajımı da araya sokuşturup görevi tamamladım :)


Herkese İYİ BAYRAMLAR dileyip, en güzel dakikalarını beraber geçirmelerini temenni ediyorum:))











9 yorum:

Aysetun dedi ki...

Sevgili Asortiğim,
Yazından anladığım kadarıyla keyfin yerinde,senin adına çok sevindim.Sevdiklerinle beraber keyif içinde geçireceğin nice bayramlara arkadaşım...

sofi dedi ki...

Bayramın şeker gibi geçsin ve yeni ofisin hayırlı,uğurlu,bol kazançlı olsun.SEVGİLERLE...

pamuk dedi ki...

iyi bayramlar....

Tabakta Lezzetler... dedi ki...

Senin ve ailenin damağını ve çevrenizi tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

serinmavi dedi ki...

Hayırlı bayramlar diliyorum....

Biyonikkedi dedi ki...

Mutlu bayramlar AsortiğimKrebim

aquamarine dedi ki...

iyi bayramlar...

Age35 dedi ki...

İyi bayramlar Asortikciiim..=)

ERDIL dedi ki...

Asortik kardesiminin ailecek bayramlarinin saglik esenlik icinde gecmesini dilerim.