Salı, Mayıs 10, 2011

Yalnızlığım dalgınlığımın suçüstü halidir...

Kaç gecedir aya bakıyorum.Bana bir şeyler söylemek üzere biliyorum ama duyamıyorum.Tıpkı hıdrellez gecesi gibi bu akşamda baktım ve göz kırptım.O beni anlar,bilirim.Kimse anlamasa bile o halimden anlar.Bu da bana güç verir.Beni ayakta tutar. Bugün, bu gece benim için özel.Fazla yazmayacağım.Sadece cümleler var bu gece.Hıdrellezde gül dibine çizdim isteklerimi.Bir insan ne isteyebilir ki..? Herkes ne istiyorsa onu :) Fazlası değil.
Bir kaç karalama , bir kaç cümle.Bir insanı ne kadar mutlu eder.Çok. 
Anlatılmaz, dokunulmaz ancak hayal edilir.
Böyle böyle alışılır. Evet tam da bu şekilde diyebilirim.

   Geçtiğimiz hafta chp kadın kollarının çayını yaptık,doldu taştı salon, çok güzel geçti ve çok kalabalıktı.Ben ilk defa bu tarz bir çaya gittim ama çok eğlendik.En son ıslık şarkısıyla bile coştuk işte o kadar neşeli ve güzel geçti.Oysa durumlar hiçte coşacak gibi değil, memleketin halini kastediyorum tabii ki.Sınavlardan tutun,internet yasaklarına kadar ağlanacak hallerdeyiz..!
Luis de Burnieres -Kanatsız Kuşların yazarı Kayaköydeydi.

Çok güzel bir pazar günü geçirdik Günays Garden da.(1 mayıs )Kitap imzalayıp, kitaptan paragraflar okuyup, sorulara cevap verdi yazar.

Salı akşamı da Kuyubaşı kahvesinde Mithat Bereket' in Kayaköy belgeselini izledik, onunla da sohbet ettik.
Çarşamba günü Hes protestosundaydık.Kargı çayına yapılacak beş tane hes için yürüdük köylülerle.

Sonra ayın sekizinde Fethiye Ticaret odasının kuruluşunun 110. yılını kutladık Aksazlarda. Sünnet şöleni vardı, kuruluşun anısına..Destek olundu ailelere..
Bu pazar anneler günüydü, annemden uzakta iyi gelmedi tabii ki.


Cumartesi evde temizlik yaptım, kendime yeni kaktüsler aldım.


Tadını beğenemdim dutlardan reçel yaptım.Birde nane topladım bahçeden,likör yapmak için.
Sabahları balkonda kahvaltı hazırlıyorum artık ve akşamları hala dokuzdan evvel eve gelemiyoruz işlerden.

Evden de bir kaç kaktüs getirdim ve sardunyalar en renklisinden.
Ares her zamanki gibi, daha bir isteksizce işe geliyor bizle.Gece de eve girmek istemiyor bahçeden.
Günays garden.Kayaköy.


Bugün benim doğum günüm....
Böyle böyle alışıyorum yaşamaya...Hayatın benim için kurduğu cümleler kadar hem de.

24 yorum:

Back to Black dedi ki...

doğum günün kutlu olsun hep böyle dolu dolu ve çok yaşaman dileği ile..

laleninbahcesi dedi ki...

Hep Akdeniz'de yaşamaya özenirim ama genlerim buna engel. Karadeniz'in serin havasına serin denizine kodlanmış bir kere...

Doğum gününüz kutlu olsun... hep iyi cümleleriniz olsun hayata...sevdiklerinizle , sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum.

pie kurabiye dedi ki...

Nice güzel yaşlar dilerim.Sağlıklı ,mutlu ve böyle enerjik.Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

iyi ki doğmuşsun..

Adsız dedi ki...

Hayatının en güzel yılları bundan sonrakiler olsun.Hep, sevdiklerinle ve seni sevenlerle birlikte çok uzun yıllar umduğun düşlediğin şeilde yaşa canım.

Sevgiler
Ece

Derya dedi ki...

Gerçekleştirmek istediğiniz tüm hayallerinize kavuşmanızı ve sağlıklı bir ömür geçirmenizi diliyorum sevdiklerinizle, nice yaşlara..

Leylak Dalı dedi ki...

Hep kendi kurduğun cümlelerinle yaşacağın bir hayatın olması dileğiyle, nice senelere...

acupofcaffein dedi ki...

Huzuru ve mutluluğu her yaşınızda biraz daha fazla bulmanız dileğimle nice sağlıklı güzel ve bol kahkahalı yaşlar dilerim.
Doğum gününüz kutlu olsun.
Sevgiler
acupofcaffeine

sessiz balik dedi ki...

sevgili asortik krep , bloguna uğramayıp bir süre sonra açtığım gün senin doğum gününe rastlayınca çok hoşuma gitti bu durum . doğum günün kutlu olsun , sevdiklerinle beraber nice güzelliklerle dolu nice yıllar diliyorum.Sana özeniyorum , ben de oğlumla aynı sizin anne oğul iletişimini kurmayı hayal ediyorum ya da eşimle bütün gün aynı işi yaparak birarada olsak bile akşam bahçede bir iki kadeh atma arzusu duymayı.

olduğun yerde güzel dostların var bir sürü faaliyete katılıyorsun ve üstelik dünya harikası bir cennet köşesinde yaşıyorsun , elbette hasretlik olmasa daha güzel olurdu sen de annene oğluan kardeşine yakın olsan ama Allah sağlık versin herkes yerinde iyi olsun ben de anneler gününü yalnız geçirdim moralim çok bozuktu hatta ağladım oğlumun yanında ama yanlış olduğunu da biliyorum fakat elimde değil
sevgiler ablacım

Adsız dedi ki...

DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.EN GÜZEL YILLAR SİZİN OLSUN.GÜLEN GÖZLERİNİZ ÖMRÜNÜZÜN SONUNA KADAR GÜLSÜN İNŞALLAH
KOCAMAN ÖPÜYORUM SİZİ

ÖZLEM

hüznün tadı dedi ki...

Yeni yaşını kutluyorum ve uzun sağlıklı bir ömür diliyorum sevdiklerinle...

Zehra Gürgen dedi ki...

Nice güzel yaşlara canm arkadaşım, dostum birtaneciğim :))
Yeni yaşın mutluluklar getirsin...

Adsız dedi ki...

gönlü ve kalemi çokk güzel hanım;sağlıklı,mutlu uzun yaşlarınız olsun.eylül

serpil dedi ki...

Ne güzel bir gün, çok seveceğin bir yaş olsun yeni yaşın, sağlıkla neşeyle geçsin :)

Tijen dedi ki...

Krepcim bugün sana bir sürpriz yapıp tam pastayı kestiğiniz zaman telefon edecektim ama olmadı. Gün geçmeden yeni yaşını kutlamak istedim. Her yeni yaşın bir öncekinden daha güzel, daha umut dolu olsun!

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

"I love you teyzeciğim. happy birthday.gene I love you. " tırnak içindeki cümle Atahan'dan sana doğum günü mesajı. o söyledi ben yazdım. nezle olmuş biraz keyifsiz o yüzden arayamadı seni teyzesi.

Doğum günün kutlu olsun
mutlu ol senelerce
sana boncuktan kuş yaptım
konacak pencerene

doğum günlerinde hep bu şarkı gelir benim aklıma. nice senelere...

bilge ve annesi dedi ki...

Doğum gününü kutluyor, nice keyifli ve sağlıklı güzel yıllar geçirmeni diliyor ve kucak dolusu sevgiler yolluyorum.

Asortik Krep dedi ki...

Black, çok teşekkürler canım.Seninde doğumgünün kutlu olsun :) Aynı günde doğduğum insanlardan birisin ve özel bir şey paylaştığımızı düşünüyorum hayatta.Bu yüzden karşılaşmış olabiliriz. :))

Sevgili Lale, bende yüzmeyi karadenizde öğrendiğimden hep dalgalı ve hırçın denizleri seviyorum :)) Teşekkür ederim yorumun için.

Pie Kurabiye, senin kurabiyelerin kadar güzel yorumun için çok teşekkür ederim.

Tibetin annesi dedi ki...

hafta başında izinli olunca kaçırmışım yaşgününü :( kutlu ve mutlu olsun. bolluk, bereket dolsun. huzur ve sevgi hep yanında yürüsün. sevdiklerinle birlikte ol hep... hep gülsün yüzün... nice seneler dilerim, sağlıkla...

Asortik Krep dedi ki...

Creep, teşekkür ederim :)

Ecem, ne güzel dilekler bunlar,çok teşekkür ederim :))

Derya, bende Ankara'da sizinle gezmek istiyorum :))

Leylak Dalı, aynen katılıyorum,teşekkür ederim :))

Acupofcaffein; yaşlardan korkmuyorum, ben hep yaşını söyleyen bir kadın olmak istiyorum :))

Sessiz Balık, hiç bir şey özlem kadar yakmıyor beni.Anladım ki seni de. Zor ama günler bir şekilde geçiyor, ben bir gelen olduğunda ya da ben gittiğimde hemen aklıma ayrılık saatine yaklaştık hissi geliyor ve birlikteliğin keyfine varamıyorum.Neyse böyle olmak bize yakışmaz, bi silkelenip kendimize gelelim hemen. Ben seni daha çok okumak istiyorum.

Asortik Krep dedi ki...

Özlemcim, çok teşekkür ediyorum.Görüşelim bir ara ya,özledim :)

Hüznün tadı, teşekkür ediyorum.Çok sağolun.

Zehracım, o ne pastaydı öyle :)) Anlatmayayım dedim ama çok zor,anlatacağım...

Eylül, çok teşekkürler .

Serpil,teşekkür ederimmmmm , ah bir görüşsek istanbula gelince ne iyi olur :))

Tijen, sağol canım,çok tatlısın :)

Burcum, sağol,konuşmalara doyamadığım... Canım kardeşim :)

Bilgenin annesi, teşekkür ediyorum Ankara kuşlarım :) Görmeden de sever insan :))

Cybil, çok teşekkür ederim.Yazılması önemli zamanı değil :) Bende iki gündür bloğa yorum yazamıyordum google açılmıyordu,blog açılmıyordu falan.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Sevgili Asortik Krep; boğa burcuymuşsun demek:) Ama enteresan bir biçimde aslan elektriği aldım ben senden:) Muhtemelen yükselenin öyledir, kimbilir..Canım, doğumgünün kutlu olsun, nice sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum, sevdiklerin ve sevenlerinle..

Unknown dedi ki...

Asortik krep,
o zaman biz de kutlayalım,nice sağlıklı yıllar diliyorum,öpüyorum,ikinizi de :)

gülsen VAROL dedi ki...

Nedense seni Yengeç burcu zannetmiştim.. hani ay'a göz kırpıp anlaşacak kadar yakın olduğun için... Meğer sen Boğa burcu imişsin gizli inat sevgili asortik krepim..
Güzel yaşa oraya neler yazdıysan neler dilediysen hepsi hatta yazmayı unuttukların da gerçek olsun.. Seni gıpta ile izliyorum..