Cuma, Ocak 18, 2013

Ruj ve Duman

Kitap sevenler haberiniz olsun, kitaplık resimlerimizin yayımlandığı , yeni kitapların ve yazarların tanıtıldığı Kitaplık Kurdu açıldı... Benim ilk gönderim de yayımlandı. TIK


Aynı atmosfere değen iki çift burun deliğinden ibaretiz seninle.
Aynı anda aynı şarkıyı dinlemişliğimiz, aynı anda aynı şarkıyı dinlerken birbirimize küfretmişliğimiz vardır belki.
Belki de ikimiz de hiç bu kadar sevilmemişizdir, bu yüzden saçmalamış "seni artık sevmiyorum" demişizdir birbirimize, sonuçta her şey insanoğlu için.
Neyse sevgilim, benim için kendine uzun uzun bak şimdi aynada.
Şu an aynı anda yapamayacağımız tek şey bu çünkü.
Kendine iyi bak benim yerime ve şunu söyle lütfen aynadaki surete;
"Bir sigara müddeti daha kalsaydım keşke, sonra bir başka sigara daha, hatta birkaç sigara daha...
Elbette 'gitme' derdi bana, seven adam 'git' diyemez ki çünkü."

Oğuz Bal


Ruj ve Duman/Oğuz Bal
Kavim Yay./2011, 3. bası/120 sayfa
Şiir


7 yorum:

bücürükveben dedi ki...

hemen tıklıyorum:)ve tebrik ediyorum ne güzel:)kapaktaki öykünün ismi de çok hoş ruj ve duman...haberdar ettiğin için sağol...sevgiler

bahar006 dedi ki...

İlgi çekici, aldım listeye canım, sevgiler:)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Tanıtım için teşekkürler sayın sınıf başkanım. Güzel hafta sonlarına...

Asortik Krep dedi ki...

Bücürük ve ben, kitaplık kurdu alışkanlık yaptı şimdiden.Oğuz bal'da :))

Bahar006,umarım beğenirsiniz :)

Mehmet Bey, sınıf başkanı olduğumu iddia etmiyorum hala :) insanları yönetmekten hoşlanmam.Arkadaşlığı tercih ederim.
Size de güzel hafta sonları..

Sahildeki Ev dedi ki...

Bende o kurtlardan biri olduğum için hemen oraya gidiyorum..:))

Yüreğimin İklimi dedi ki...

bende göndereceğim yakında bu siteye:))
sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Sahildeki ev, orada buluşalım :))

Yüreğimin İklimi, merakla bekliyorum o zaman yazını..