Çarşamba, Ocak 16, 2013

Salvador Dali İzmir'de


SALVADOR DALI İZMİR'DE...

17 OCAK 2013 / 2 MART 2013 AHMED ADNAN SAYGUN SANAT MERKEZİ / İZMİR

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ VE FİL ADAM TARAFINDAN 17 OCAK 2013 TARİHİNDE AHMED ADNAN SAYGUN SANAT MERKEZİ'NDE AÇILACAK OLAN SERGİ, SALVADOR DALI'NİN 1960 İLE 1969 YILLARI ARASINDA YAPTIĞI "ZODYAK" ADLI ÇALIŞMALARI OLUŞTURAN 40 ORJİNAL ESERİNİ İÇERMEKTEDİR. SERGİDE AYRICA DALI'NİN 23 YAŞINDA SENERYOSUNU LUIS BUNUE İLE ORTAKLAŞA YAZDIĞI VE YÖNETMENLİĞİNİ YİNE LUIS BUNUEL'NİN YAPTIĞI VE DÜNYADAKİ İLK SÜRREALİST FİLM KABUL EDİLEN "ENDÜLÜS KÖPEĞİ"NİN GÖSTERİMİ DE YAPILACAKTIR.. 40 ADET LİTOGRAFİK ESERDEN OLUŞAN ORJİNAL ESERLER 2 MART TARİHİNE KADAR İZMİRLİ SANAT SEVERLER TARAFINDAN GÖRÜLEBİLİR.

*Yazı için kusura bakmayın kopyaladığım gibi yapıştırdım,düzeltmeye zamanım olmadı.Şubat ayında bir izmir -ikea gezimiz var , zaman yaratabilirsek uğramayı düşünüyorum,yoksa sergi İzmirlilere kalacak ..  :)


Not: Birde bu kahve keyfi var..http://fincandakimucize.blogspot.com/2013/01/kitabevinde-kahve.html

5 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

İzmir'de olup da bu sergiden haberim olmadığı için utanayım mı ,kendime kızayım mı bilemedim!
Teşekkürler haber verdiğiniz için!
İkea fikri de güzelmiş. Eğlenceniz bol alışverişiniz hesaplı olsun:)

Asortik Krep dedi ki...

Colette,Çok yeni bir bilgi de onun için haberiniz olmamıştır.Biz her ay bir gezi yapıyoruz ama uzak yoldan geleceğimiz için ancak ikea ve forum gezilecek, bir otobüs insan alışverişe geleceğiz :) Haritaya baktım, sanat merkezi uzak kalıyor,bu da bizim zamanımızdan yer,alışverişe gidenleride-ki çoğu yabancı- nasıl götürürüm bilmem.Turu ben düzenlediğim için de kaçabilir miyim bilmiyorum,Uzunbey bu konuda pek kaçmağa izin verecek biri değil :)) İkimiz kaçamayız, dur bakalım... :))

Adsız dedi ki...

belki birlikte kaçarız çaktırmadan arkadaşım fatoş

ÇAĞATAY dedi ki...

Bloğunuz çok güzel, iyi vakit geçirdim. Aranan her şey var, ellerinize sağlık.

Asortik Krep dedi ki...

Fatoşçum, söz vermiyorum,bakarız artık :))

Çağatay Bey, teşekkür ederim.