Salı, Nisan 29, 2014

Gökyüzüne karşı hayallerim var...

Bir terslik olmazsa hafta sonu Eskişehir'i turluyor olacağım.Fethiye Cumhuriyet Kadınları Derneğinin düzenlediği  3- 4 mayıs (2 gün 1 gece )Eskişehir Gezisine Fatoş'la beraber kaydolduk. Normal şekilde gezilebilecek her yeri eklemişler geziye..O kadar uzun zamandır gitmek ve gezmek istediğim bir yerdi ki anlatamam. O şehri gitmeden seviyorum gezince ne olacak bilmiyorum :))

Cuma günü  Ziraat Bankası arkası  CHP Kadın Kollarının Kermesi, 1 Haziran akşamı bale gösterisi organizasyonu  için bir toplantım var, hafta yoğun hafta sonu gezme, hadi bakalım... Broşürler babamın benim için her sene gittiği turizm fuarından, elimde rehber kitap  olmadan gezmeyi sevmediğimden ,boş zamanımda bakıyorum.

5 yorum:

tülin dedi ki...

Gezince daha çok seveceksiniz inanın. Sonra bir daha, bir daha gitmek için içinizde hep bir arzu olacak. Benden söylemesi :)

Asortik Krep dedi ki...

Daha once bir kere gittim ama bir kac saat kalabildigimizden gezemedim.Bu sefer kısmetse tadını çıkaracağım.
Birde yukarıda düzeltemedim ama okulun kermesi lise bahçesinde diye düzeltti Fatoş. Ona da buradan teşekkür ederim.

laleninbahcesi dedi ki...

Ben de çok yıllar önce gitmiştim. Şimdi havalar çok ısınmadan tam gitme vakti.

Oglak Kizlari dedi ki...

Haydi hayırlı yolculuklar.
Gezmesi gelmiş anne

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Büyükçekmece'ye de gel :O).