Salı, Nisan 22, 2014

Unutmak yıllar alır hatırlamak ise bir an.

                                           
Seçimden dolayı ben görev almadım ama bu hafta sonu festival var. Ayrıca Çalış 2. el pazarı da 27 nisanda yapılacak. Biz yaza hazırlık zamanı geldiğinden yoğun şekilde çalışıyoruz.

 Bugün ADD 'de kermes vardı, cuma günü akşamı Kitap Atölyemiz var.

Yazacak çok şey var, yazmak istediklerim çok farklı, düşündüklerimi konuşacak birilerine ihtiyacım var, ama herkesle konuşmak istemiyorum.Bazen hayatımda Fatoş olmasa kafayı yiyebilirim diye düşünüyorum.Uzun uzun konuşmayı özledim :) yazmayı da...


Kuzenimin oğlu okuyor, konseri var, yakın olsaydım çok gitmek isterdim... Daha hiç evlerine bile gidemedim.Oysa İzmit ne kadar yer? 
Daha önce yazdım mı bilmiyorum, voyage fm dinliyorum sık sık. İşyerinde ve evde hep açık.

 Karışık bir yazı oldu,farkındayım.Kısa kesiyorum.

Hiç yorum yok: