Pazartesi, Mayıs 21, 2007

Ben İstanbuldayken..

Nerden başlasam , nasıl anlatsam..Burcu'nun yazdığı gibi aslında..Pek de güzel oldu :) İyi ki gitmişim..

Bu manzara Annemlerin balkonu..Görünen yer tam olarak göl ile denizin birleştiği yer..Sol taraftan görünen ışık dizisi araba farları..Sağdan da görünen "Deve Bağırtan" dan çıkanlar..Daha önceden yazmıştım sanırım..Bu yokuşu çıkarken eskiden develer bağırırmış dikliğinden..Yokuş hala öyle anılır.Bizim hayatımız genelde gündüz bu kapalı balkonda geçer..Orda yer ,içer ve otururuz..Orda Annemin çiçekleri vardır, seyrederiz..Orda dertleşir, kafaları çekeriz :)

Gittim geldim dinlenmeden..Gezdim, akrabalarla görüştüm..Alışveriş yaptım bol bol..Bu resimde Küçükyalı Ulusoy ' dan Adalar manzarası..İstanbul' un sürprizlerinden biri işte..Nerden neresi nasıl görünür ancak bakarsan keşfedersin..Pazar gününü yazmamışım aslında..O gün Koca Çalış' ta 1881 var ..Kahvaltıya gittik Uzunbey ve Çağıl..Hatta bir gece önce misafir ağırlamışım akşamdan telefon geldi arkadaşlardan kahvaltıya gidelim diye..Hava nasıl güzel anlatamam..Bizde denize en yakın masalardan birine kurulduk ve bir güzel kahvaltı ettik..Sonra beni Colesseum' a bıraktı Uzunbey..Manikür için..Gelip aldığında saat 3 olmuştu bile..Eve gidip son toparlamaları yaptım ve biraz ütü yaptım..6.30 arabasıyla da yola çıktım..İşte bu resim İstanbuldan ilk çektiğim görüntülerden..
Boğaza bakayım mı yoksa fotoğraf mı çekeyim bilemedim..Trafik çok sıkışık değildi aslında..Okmeydanından sonra biraz zor geldik Merter' e.. Annemler bana kıyamadığı için Merter' den beni almaya geldiler..Arabaya ilk bindiğimde hatta ilk gün ve gece ben hala inanamıyorum beraber olduğumuza..Arabayı Annem parkederken evin önüne balkondan daha seslenmeye başladık Burcu ve Aatahan' la birbirimize..Kendimi tutmadan bağırarak sevmek geliyor içimden Atahan' ı..Ben de korkacak diye fazla bağırmadan sarıldım, kokladım onu..Yine de kendimi kaybetmediğimi söylemiyorum..
Burası Beykent'ten eve gidiş yolumuz..Görünen kısım deniz kısmı yani Büyükçekmece koyu..Arabada eve gidene kadar fotoğraf çektim..Hatta Fethiye ye dönene kadar..Kaç tane çektiğimi bilmiyorum..

Burası Beykent ten Büyükçekmece manzarası..Sağda görüldüğü üzere daha İstanbul için su mevcut :)) Sol taraf deniz.. Teyzem Beyken te oturuyor ilk kurulduğu zamanlardan beri..Onu ziyarete giderken manzarayı görünce çektim.
Geldiğim gün gündüz teyzeme gece ise Silivri ye dayıma gittik..
Burası Demirköy yolu..Burcu çarşamba günü döneceği için Salı günü hep beraber Anneannemle Dedemi ziyarete gittik.. Büyükçekmece den TEM ve Çerkezköy yolundan Demirköy e vardığımızda saat 11. 00 idi.
Hayat ne kadar garip..Kendisini görmesende mezarını ziyaret ettiğinde kaybettiklerini görmüş gibi oluyorsun ..Toprağını temizledik,çiçek diktik, suladık,dualar okuduk..Gördüklerini ve çok sevindiklerini düşündüm..Resim çekecektim ama bu konuda zaten beni çok uçmuş bulduklarından annemden korktum..Onları çok sevdim..Hala da seviyorum..Ölüm sevgiyi öldürmüyor demek ki..Ölümsüzlük çok sevilmek olmalı..
Hayatıma giren diğer insanları da seviyorum..Kaybettiklerimi yani..ama onlarla geçirdiğimiz zamanlar ve aldıkları hediyeler, yaptıkları, söyledikleri sözler onları unutturmayan..Hep öyle hatırlıyorsun..Demek ki çevremizdekilere, sevdiklerimize hep güzel duygularla davranmalıyız..Hoş ben bazen huysuzluklarıyla da sevdiklerimi hatırlıyorum..ama çok sevdiğin için huysuzlukları kötü gelmiyor..Yani onlar huysuz da olsalar çok kırıcı olmamak lazım ..herkese hem de..Çünkü o içteki vijdan var ya insanı rahat bırakmaz sonra..Tabii varsa .

Burası" güzellik çeşmesi " diye anılan bir yer..Bir çeşme var ve ordan su içersen güzelleşiyorsun diye de bir efsane..Neyse biz zaten çok güzeldik ama bol bol da içtik..Şişelerimizi doldurduk ve resim çekildik ..Tabiki internete koyamam çünkü kabak gibi çekilmişiz..Yani deşifre olmak istemem..Yeterince olmuşum zaten :)
-Öğlen yemeğe çıktık bugün Uzunbey' le..Turizm den Seda yı gördüm..Ne haber Asortik Krep dedi :) Sende mi keşfettin bloğu dedim..EMİTT ten yakalamış..Ben de vardım orada dedi..Üzgünüm bilmiyordum dedim -
Sonra Dedemin evine gittik..Komşular,akrabalar çıktı..Evi kiraya vermiş büyük dayım..Altta da teyzemin evi var,yazlık gibi kullanıyor onu..Kiracı eve davet etti ama biz gidemedik..Bahçeye girdik Burcu , ben, ve Atahan..Onların resimlerini çektim orada, ağlaştık biraz..Mezarlıkta bile ağlamamıştım oysa ki..Ağlaştık ama çaktırmadan..Annem bahçeye bile giremedi..Girmediği de iyi olmuş dayanılmıyor zaten.Bu yazı aslında eğlence yazısı olacaktı ama hayat bu işte..Birkaç gün hem eğlendik hem ağladık geçti gitti günler.
O gün Fethiye de tayin sebebiyle bulunan ve bize dost,akraba ya da en yakını gibi davranan bir ağbimiz vardı Demirköy de..Onu da ziyaret ettik..Yaşayan akrabalarımızdan bir teyze kızımız var Annemin..Onunda kızı ameliyatlı olduğu için Lüleburgazda olduğunu öğrenince yola çıktık..Giderken Pınarhisar ın son köyü vardır Demirköy e giderken..Yenice diye..Oranın sucukları, eti ve çevirmesi meşhurdur..Durup yemek yedik köyde, yol üstünde..Bu anlattığım yerler Istıranca dağları..Yani her yer yemyeşil ve bol oksijenli..Gönül istedi aslında gitmişken İğneadaya kadar gitmek ama akşama dönmemiz gerek çünkü hem çarşamba günü Burcu eve dönecek hem de Çarli salı akşamı bize gelecek..
Annem, Burcu ve ben.. Atahan da tabii yolda bazen dertleştik, bazen konuştuk ve çok hoş bir yolculuğu paylaştık..Babam işi olduğu için gelemedi..Hava çok güzeldi..Dönüşte direk Lüleburgaza babamın tarafına (dedemin evine) gittik..Orada amcam..(ve eşi),halam ..(ve eşi) ve babaannem tarafından karşılandık..O dedemi ben daha on yaşında kaybettiğimizden sadece ben hatırlarım..ve eski burgazı..Çarşı daki parkı, askeriye gazinosunu ve bahçedeki asmalar ile gülleri..E5 te inip caminin yanından hepsi bahçeli olan evlerin önünden geçip Dedemlere gitmeyi..Oturup bir gün eski Lüleburgaz yazısı mı yazsam acaba?) Hepsiyle resim çektirip biraz oturduktan sonra izin istedik..Annemin akrabası olan Nilgün ve hepimizin çok sevdiği Sabiha Teyze yi ziyaret edip, büyük dayımlara uğradık..Dönüşte ben kullandım arabayı çünkü annem sabahtan beri direksiyonda olduğundan yorulmuştu..Zaten gerek de yok onunla dönüşümlü kullanmayı seviyorum ben..
Salı akşamı Çarli ye yetişip onunla oturduk akşam..Bir gece önce çalıştıkları için görüşememiştik..Bol bol resim çektim ..Görüştük ve çarşamba sabahı Burcu ile Atahan' ı Silivriye bırakmak için erken çıktık..Önce annemin Atahan a sözü vardı Carrefour da onu arabalara bindirecekti, oraya uğradık..Resimdekiler Burcu ile Atahan..Ben gezmeyeceğime söz verdiğim için fazla bakmadım..Birşeyler yiyip Silivriye Babamı da alıp yola çıktık..Yolda ben biraz hızlı kullanmak zorunda kaldım çünkü orada olmamız gereken saati biz gezmeye ayırdığımız için geç kalma tehlikesi geçirdik..Burcu yu geçirip Çarlinin evine gittik..yani yeni yapılana..
Çarlilerin yeni evi benim eski oturduğum evin semtinde..Yani Sinanoba da..Üstteki resim Sinanoba dan bir görüntü..

Burası da benim eski evim..Sağ köşedeki mavi beyaz arabanın üsttündeki orta katta 6. katta oturdum ben..En sevdiğim evim burasıydı..Belki de İstanbulda oturduğum son ev olduğu için..Hiç resmi yoktu ben de Çarli ve Arzuyla buluşmadan önce resim çekip albümüme ekledim :)

Bu da Sinanobadaki evlerin manzarası..Yani benim eski evin..Annemin evi de karşıda bir yerde..

Bu da Çarli ile Arzu nun yeni evinin manzarası..(Haberin varmıydı resimden Çarli?) Evleri çok güzel..Yani hepimiz beğendik..Sanırım ağustosta çıkacaklar yeni evlerine..
Bir tane de Mimaroba resmi olsun dedim.. evin yanından..
Büyükçekmece de sahilden görüntü..O yeni yapılan ve söktürülen iğrenç köprü geçitin yanlarından bir yerden..Tam ben resim çekiyorum bir çift gördük annemle aşırı samimi olmuşlar kayalıklarda..Hadi anne gidecek yerleri yok ki buralarda kalmışlar deyip bakmadan arabaya bindik..Aynı şeyi bizden sonra gelen üç kişilik grup için söyleyemeyeceğim..

Büyükçekmece Öğretmen evinden meydanın görüntüsü..
Aynı mekanın tuvalet penceresinden annemlerin evin yolu gözüküyor..Turgut Özal Bulvarı..Caminin minaresinden görünen yol..Manyak gibi her yerden resim çektiğimin resmidir :))

Burası aslında özel bir yer ama ayrıntıları yazmayacağım :)) Bir tane de Beylikdüzü resmi olsun dedim..İnternette fazla resim yok da.. Acıbadem Tıp merkezi Beylikdüzü Piramit Evler..Yani sizin anlayacağınız Migros arkası..

Burası da Büyükşehir üst geçidi..Beş sene boyunca oturduğum semt..E5 e bakan ilk bloglarda oturdum ben..İlk zamanları yani..Çok güzel günlerim geçti..Çok hoş komşularım oldu..Marka manyağı insanlar pek beğenmez ama güzel semttir..Ordayken annemle önünden geçerken çamların altında yürüyüş yapanları gördükçe keşke o evimi satmasaydım diye içimden geçirmedim de değil..Beylikdüzü çok eser..Üst geçitte öyle..Kışın araba bekleyenin vay haline..Aklıma geldi yazayım dedim..Eskiden binalarda azdı ve o zaman esen rüzgar camlarda uğultu yapardı..

Yine Büyükşehir görüntüsü.99 depremini bu evlerin yedinci katında yaşadığımı anlatmışmıydım bilmem..Ya depremden sonra çıktığımızda herkesin evlerin dibinde oturduğunu..

Bu resim Büyükşehirden Bizimkent' e geçiş görüntüsüdür..Benim anneme ve çekmeceye gidiş yolum buradan olduğundan, E5 e yan yoldan girip Beko fabrikasının önünden, ışıklardan-ki o zaman ışıklar yoktu-geçiş yolum bu yol olduğundan en çok kullandığım yoldu bir zamanlar..Her hava şartında ve her zaman diliminde geçmişimdir :))
Bekonun önü E5 yolu..Arkada tv kulesi gözüküyor..Onun yanında Kaya Ramada..Bu resimleri eve hangi saatlerde döndüğümüzü göstersin diye koydum..Yani sabah çıktık akşam geldik gezmeden..
Bu yol Dallas Yolu..Yani biz eski Çekmeceliler öyle deriz..Çünkü yapılırken etrafta bir tane ev yoktu.Dağ başıydı..Asıl ismi daha önce yazdığım ve önceki resimlerde öğretmen evinden çektiğim resimde görülen Turgut Özal Bulvarı..
Hep Büyükçekmece olacak değil ya.. Daha bir kaç yazı öncesi sizlere yazmıştım Fındıkzade den Fatih' e yürürdük eskiden keyifli keyifli diye..Bu sefer çekmeceden Fatih e gittik..Annem,Teyzem ve ben.Arabadan çektiğim ve Hırka-ı Şerif okulu dağıldığı için ortalık öğrenci kaynıyordu..Orada annemlerin amcakızı olan ve benim de can dostum olan Nermin Abla da oturduk eskisi gibi, o bize kahve falı baktı, dedikodu yaptık, güldük,eğlendik ve resim çektim..Böyle bir muhabbet olmaz herhalde..Onların gençlikleri zaten beraber geçmiş..E bende ortayaşlarında yetiştim muhabbetlere..Çok tatlılar ve annem dahil bazı gençlik sırlarını öğreniyorum zaman zaman muhabbetlerden..Sanki yaşıtım gibi oldukları için de çok keyif alıyorum onlarla beraber olmaktan..Dönüşte Cennet Xbank ' a uğrayıp görümcemle görüştüm..Yaza bize davet ettim..Her sene annemle aynı günü nasıl beceriyorlarsa İstanbuldan aynı zamanlarda geliyorlardı..Bu sene annem emekli olduğundan artık bu düzen bozulur sanırım ama yine de bol bol bu tarz espriler yaptık durduk birbirimize :)
Biz ev bakarken de Uzunbey in emlakçıya ilk söylediği 2 misafir odalı ev istiyorum olmuştu..Ben ise ilk şömineye ve verandaya baktım :)
Fatih Akdeniz Caddesi..Burdan girip Hırka-ı Şerif ilkokulundan dönüyorsun..Nermin abla oralarda bir yerde işte :)) Eskiden yürüdüğümüz yol..Yani Şehremini den Başvekil caddesinden Çapa Hastanesine girersin ..Vatan caddesini dik geçip bu yoldan ilerlersin..Sonra sola dönüp...
Biz Demirköy' de otururken Nermin Abla da Lüleburgaz da otururdu yani ben çocukken..Sonra aynı zamanlarda İstanbula geldik..O zamanlardan beri sık görüşürüz..Onu çok severim.
Şimdide bir Bahçeşehir görüntüsü..Bir gün hayatımı yazacak olursam Bahçeşehir in hayatımda ne büyük bir dönüm noktası olduğunu anlatmaya çalışabilirim ..Şimdilik bu kadar..Hayalkırıklığımı deseydim aslında..

Burası da Haramidere..Avcılar Çekmece arasında..Carrefour dan hemen önce bu eski köprü durur bir köşede..Ben onu severim ve genelde her geçişte şöyle göz ucuyla da olsa bir süzerim..Eski adamlar gelir gözümün önüne ve tahminen o zamanların tek geçiş yeri olan bu köprüden geçmelerini hayal ederim..Güzeldir ve hala dimdik durur zaman karşı.
İstanbuldan ilk resimler..Boğaza giriş..Burası gerçi Fatih Sultan Mehmet Köprüsü..
Köprüden ikinci görünüş..Seyretmeye doyamadan geçtik hızlı hızlı.
Bu gezi boyunca bütün yeni açılan alışveriş merkezlerini gezmeye çalıştım..
D' Silva : Beykent ten Büyükçekmeceye inerken solda..Her yerini gezmedim, sadece Kiler e uğrayıp alışveriş yaptım..
Beylicium; adından dolayı soğukluk duydum ama annemle gezdik, yemek yedik ve alışveriş yaptık..Eğer evim hala duruyor olsaydı tam Büyükşehir girişinde olduğundan sık sık ziyaret edeceğim bir yer olurdu herhalde..Beğendim sayılır..
Migros Çarşı, çok severim..Yine gittim, gezdim hatta çıkarken de yorgunluktan ağladım :)) Sanki annem zorla gezdirmiş gibi..
Bahaus : favori marketlerimden..Her gelişimde mutlaka uğrarım..Gitmeden cumartesi sabahı gitmiştim..
Carrefour: Annem, Burcu ve ben gitmiştik..Sonra bir kere daha GS dükkanı için gittim..Çağıl a hediye aldım :)
İkea : Perşembe Fatihe gitmiştik..Cuma günü de Babamı da alıp İkea ya gittik..Çok beğenmedim..4 saat gezdirmişim bizimkileri..Bir de beğenseydim kaç saat gezerdim bilmem :)
Valla tık demediler ikiside..Çok sabırlı annemle babam var ne diyeyim :)
Sıkıldıklarında çağıracaklar yine gidip onları gezdireceğim :))
Koska: Avcılarda E5 kenarında fabrika satışı var..Kocaman pastaları indirimli alıyorsunuz..Ben eskiden hep Pelit e giderdim fabrika satışı vardır Kıraç sanayide.... ArtıkKoskaya gideceğim gittikçe..
Oraya gittiğimde gerek ev hediyelerim gerekse yaşgünü hediyelerim geldi yine..Çarli ile Arzu nun aldığı Mudo concept çerezlik ve fincan takımına bayıldım..Cuma akşamını beraber geçirdik..
Annemle Babam terlik aldılar hediye(topuklu ve marka bir terlik ama )..ve sadece ben istiyorum diye Demirköy e gittik beraber..Zaten her gittiğimde sağolsunlar arabayla nereye istiyorsam oraya götürüyorlar beni..Ya da bana arabayı veriyor annem geziyorum..
Cumartesi günü de yine pazara gittim çekmecede..Çok güzel şeyler aldım..Hem mutfak eşyası hem de kıyafet..Zayıflamayı düşündüğümden Faik Sönmez den birşeyler bakmadım..Zayıfladığım gibi özel giyim turuna çıkmayı düşünüyorum..Pazarla ilgili yazmak istediğim nokta da şu ki ..annemle geziyoruz doğal olarak yoruldu..Ben alışverişte hayatta pazarı sonuna kadar gezmeden yorulmam..Arap atı gibi de sonradan açılırım..Neyse bir tezgaha yanaştık..Nereye gidersem de orası acaip dolar..Pazarcı çocuk bizi erikle besledi..Hem kendi yedi hem de biz seçene kadar bizi besledi..Annem diyor ki seni hamile sandı ben de diyorum ki tezgahın bereketini arttırdığım için bizi besledi :)
Annem bayılmdan pazardan çıktık ..Tahminen 3 saatte bitti..Bizim pazarcılar adamı gözünden tanıyorlar yalnız...Ben birisinin tezgahına yanaştım o bana içeride çok model var gir özel seç kutulardan dedi..Öyle hoş ev ve plaj kıyafetleri buldum ki tanesi 3.5 tan 10 tane falan aldım galiba :)) ya da daha fazla..
Seyehatim çok güzel geçti.İlk aklıma gelenler bunlar..Dahasını hatırlayamadığım için geçiyorum..Bir gece Çarli ile Arzu nun geldiği akşam kafaları çektiğimizi yazmadım sanırım..Gitmek istediğim her alışveriş noktasına gittim..Yapmak istediklerimin çoğunu yaptım..Özlemişim oraları ne yalan söyleyeyim..Özlediğim şeyleri yapmaya çalıştım..Bol bol fotoğraf çektiğim için de çok memnunum..Onlara bakıp geçirdiğimiz güzel günleri anıyorum şimdi..
Atahan la ilgili yazmak istediğim ve burcuya illa yaz bunları dediğim bir sürü şey var..Bir tanesi alnının çizilmesiyle - ben harry potter oldum şimdi diye gezmesi..Hatta hani benim sihirli çubuğum demeye başladı alnı çizilince..Bana bol bol şiirler okudu ve şarkılar söyledi..gösteri yapacağı arı kıyafetini giyip dolandı ..bir gece sarılıp beraber uyuduk.. seni seviyorum dedi bana..sadece bunun için bile gitmek değerdi aslında..
İyi ki gitmişim :)
Annem, Babam ve beni Çarli geçirdi otobüse bu da ayrıca hoşuma gitti :))

20 yorum:

Age35 dedi ki...

Asortikçim,2 yıl Beylikdüzü Bizimkent de oturduğum için o civarları iyi biliyorum..Resimlerin sayesinde güzel bir gezinti oldu.aslında isterdim görmeyi seni =(

Asortik Krep dedi ki...

Age35, Bizimkent'inde resmi var aşağıda..Büyükşehire bakan tarafı..Hani Balıkçı Kenan' a bakan taraf..İnternette fazla resim bulamıyorum da özleyince bakmak için resim çektim hep..Oranın temeli atılırken Büyükşehirde evim vardı benim,çok severim Beylikdüzünü :)

cadı dedi ki...

Canım, Burcu da okudum, doğum günün geçmiş ama yine de kutlu mutlu olsun. Allh ağzınızın tadını bozmasın emi:) Beylikdüzünde bizimde evimiz var, belki ilerde bir gün görüşürüz..

Asortik Krep dedi ki...

Cadıcık, tabiki görüşürüz :)

cenebaz dedi ki...

Ne güzel bir tatil olmuş. Allah içine sindirsin.

Adsız dedi ki...

tatilinin guzel gecmesine sevindim.zaten aksi dusunulemez :) darisi basima...
uzaktan

Asortik Krep dedi ki...

Çenebaz, sağol ..Yine olsa yine yaparım :))

Uzaktan, darısı başına evet :))

zeyno dedi ki...

çok güzel bir tatil geçirmişsin sinanoba ve mimaroba resimlerini görünce içim cız etti benimde ilk evim ekinobadaydı her akşam oralara yürüyüşe giderdim

Adsız dedi ki...

Artık İstanbul'dan uzakta yaşayan biri olarak İstanbul'a duyduğum özlem, resimleri ve yazını görür görmez yine gün ışığına çıktı. Bu günlerde İstanbul'a gitmeliyim. Çok özledim.
Resimler çok güzel..

Nenoni dedi ki...

Hoşgeldin ve geçmiş doğum günün kutlu olsun.Ne güzel resimler.Güzel bir tatile benziyor.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

Hoş geldin, ne güzel zaman geçirmişsin..

Asortik Krep dedi ki...

Zeyno, ben ancak Sinanobadan Mimarobaya kadar yürürdüm..Hem sen kaç yıllarında ordaydın merak ettim :)

Anonim, bence İstanbula git..Çok iyi geliyor :)

Nenoni, teşekkür ederim..Tatil gibi değilde özlem gezisi gibi görüyorum ya neyse ..

Yalnızlar Kraliçesi, güzeldi işte :))

zeyno dedi ki...

ben 2000 yılında ordaydım

Adsız dedi ki...

Ama olmaz ki boyle Asortik'cim, bir tek Silivri'nin resmini koymamissin, ben de ha simdi cikacak, dur simdi gelir diye diye sonuna geldim yazinin. Neyse, yine de guzel resimlerinle oldukca ozlem giderdim, cok sagol. Ben de Agustos'a kadar bekleyecegim bu guzellikleri yeniden yasamak icin, kal saglicakla.

Esin, Londra

Asortik Krep dedi ki...

Zeyno, ben 1999 kasımına kadar ordaydım..

Sevgili Esin, senin için gerçek Silivri resimleri koyuyorum O halde :))
Son yazımı bekle lütfen...

nilly dedi ki...

Bana da Istanbul gezisi yaptirmis oldun. Gerci o taraflari ben cok iyi bilmem. Mimarsinan'da oturan bir arkadasima gidip geldikce gormuslugum vardir. Bunlari okuyunca Istanbul'un ne kadar buyuk oldugunu bir kez daha hatirladim ve hatta daha da buyumekte oldugunu.

Asortik Krep dedi ki...

Nilly'cim, ben çocukken kurslara giderdim İstanbul içinde, ne kadar uzaktan geliyorsun derlerdi..Oysa benim bir saatte tek arabayla geldiğim mesafeyi trafikten çoğu iki araba ve 2 saatten önce gelemezdi :)
Büyükçekmece uzak ama hala kendine özgü bir sakinliği vardır..

Yonca dedi ki...

İstanbul'a gelmişsin :)

uzun zamandır takip ettiğim blogları ihmal etmiştim. Bana yorum bırakman ve sana yanıt yazma isteğim iyi bir vesile oldu son yazdıklarını okumam için.

Bana bıraktığın yorum için teşekkürler.

Kuzenimin oğlu sayfaları her okuduğumuzda neden ağladığımızı anlayamıyor. Bizim yaşanmışlıklarımız olduğu için bu kadar duygusal davranıyoruz diye düşünmüştüm. Ama senin yorumunla gördüm ki bizim ortak yaşadıklarımız değilmiş bizi ağlatan

suspect dedi ki...

merhaba asortik. hep buralarda gezmişsin :)
ben de haftadabir beylikdüzü-fatih yolunu tepiyorum. okurken bir tuhaf oldum. bütün alışveriş merkezlerini dolşamışsın maşallah :)
ben de beyliciumu soğuk buluyorum nedense. d'silva da çok sosyetik geliyor :) bir daha geldiğinizde burcu'yu da seni de beklerim. hoşçakal..

Asortik Krep dedi ki...

Supect, bir daha geldiğimizde bizde seni bekleriz ne demek:)

Hepsini gezemedim devamı başka bir gelişte..Daha fabrika satışları gezmedim hiç..