Çarşamba, Mayıs 09, 2007

Uzunbey beni bugün zorla kardiyolojik check-up için Esnaf Hastanesine yolladı..Kampanya varmış ve kontrolden geçiyormuşsun kalp için..
Akciğer filmi ve kalp elektrosu çektirdim ,kan tahlili, kolestrol ve tansiyonum kontrol edildi..Çok zor damarım bulunduğundan en az bir kaç defa delinir kolum genelde..Artık akıllandığım için direk sol kolumu uzatıverdim ve hemşire bir kerede buldu bu sefer..

Kilo vermem lazım..Tansiyonum da biraz yaşıma göre yüksek..Onun harici Dr bana dedi ki çok iyi bir kalbin var senin içi de dışı gibi :))

3 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

İyi bir doktormuş hemende anlamış yani :) Yüksek tansiyon ne kadar yaygın bir hastalık oldu kimi duysam var. Rejim en etkili yol sanırım yine de önemli bir şey yok ne mutlu sana.

Asortik Krep dedi ki...

Yüksek tansiyon genetik..
Kilo vermek şimdi hedefim..Artık her gün denize gitmem lazım zayıflamam için :))

Sanem dedi ki...

Haddim olmayarak bir sey tavsiye etmek istiyorum; keten tohumu ( flax seed). Tansiyonu inanilmaz duzeltme etkisine sahit oluyorum. Burada cok yaygin ve cok tuketiliyor. Orda da vardir eminim, hergun iki kasik ye lutfen.