Cumartesi, Eylül 06, 2008

Bazen özellikle eski yazılara bakarken neden böyle şeyler yazdığımızı düşünüyorum..Koltuğumuzun , kanepemizin , bardağımızın ,eşyalarımızın resmini koyup üstüne sohbet ediyoruz. Aldıklarımızı gösteriyoruz, kötü yorumlara ters cevaplar veriyoruz ama çoğunlukla kendimizi iyi hissediyoruz. Gerçekte eski yazılarımı beğenmiyorum.Ben de Burcu gibi bir ara hepsini arşive kaldırıp saklamayı ve canımın istediğinde çıkarmayı bile düşündüm..Bazen de arada sizin anlamadığınız gizli kodları olan yazılarımı ya da kelimelerimi görüyorum ve bu bana o zamanları hatırlatıyor..
Her nedense bazen de iş için kullanıyorum onları.. O tarihlerde nerdeydim ne yaptım bazen lazım oluyor.Sırf bu yüzden bile işime yaradığından kaldırmıyorum.
Çoğunlukla bunları yazmak bana mutluluk veriyor, yazmayı seviyorum.



Bahçıvan bahçenin her yerini vıcık vıcık suladığı için çoğu çiçeğim ve kaktüsüm kötü durumda..Uyardım ama düzelecek mi bilmiyorum.. Hatta Bodrum papatyaları bahardan kışa kadar açık kalırdı her sene , bu sene zamansız budandığından daha kendini toplayamadı. Açamadılar yani..Çok güzel eski bir çiçeğim var, çiçek eski değil aslında, kendisi yeni ama eski Türk çiçeklerinden.. Kaybolmaya yüz tutmuşlardan. Sizinle tanıştırmak için açmasını bekliyorum..

Acem borusu da en güzel mevsiminde.. Geçen akşam dayanamayıp fotoğrafladım :) Akşamları balkon kapısını açtığımda salona dolan melissalar ve yasemin kokularından da mest olmuş vaziyette oturuyorum geceleri.


Bu aralar geç yatıyorum..Çok geç. Okul zamanı bu kadar rahat davranamayacağımız için şimdilik keyfini çıkarıyorum.. Bu sene pazartesiden itibaren daha farklı bir uygulamaya geçiyoruz Çağılla.Artık eve erken gelip çalışmasına yardımcı olacağım ki seneye sınava girdiğinde zorlanmasın..Hedefler olunca ancak böyle başedebiliriz sanıyorum. Oturup ben çalıştırmayacağım tabii ki ama arkadaş olacağım evde..


Uzun süredir çok çalışıyorum, ev kadınlığını tabii ki yapıyorum ama daha çok iş kadınıyım diyelim. Kadınlar nerede çalışırlarsa çalışsınlar evi çekip çevirmekte gerekmiyor mu zaten. Hem ben annem çalıştığı için ve iki kardeşim olduğu için vaktinden önce bu işlere bulaşmış biriyim.. 6 senedir çok yoğun çalışan biri olarak aslında evimi özlüyorum.Evle ilgilenmeyi diyelim. İşte önümüzdeki iki sene sanırım bunun için bayağı bir zamanım olacak..
Neyse umarım herşey yolunda gider..


Bugün evdeyim ve yardımcı var temizlik için..Bende sabahtan beri onunla koşturdum durdum.Şimdi bir kahve molasında yazmak istedim..
Yarın kısmetse sanırım sezonun son tekne gezisine çıkacağız ailece :)

5 yorum:

HAYAT dedi ki...

çok haklısın asortik neden bunları yadım dediğim benimde oluyor hatta bazen yazmadıklarım sadece taslakta duranlar bile.hep acaba okuyanlar için fazla bir abartı olur mu yada kendi özel yaşantımı bu kadar ayrıntılı yazmak zorunda mıyım deyip yazmadıklarım oluyor.bazen hala ne yazmak istediğimi bile bilmiyor yada beceremiyorum...hepsi yavaş yavaş rayına oturacak biliyorum.
içten yazılarını okumaktan keyif duyuyorum biliyorsun:)
çağıla da başarılar yeni dönem için
ve sizede iyi gezmeler:)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Ben her ne kadar kaldırmış olsam da sen arşivini kaldırma bence. Dönüp dönüp okumaktan çok zevk alıyorum ben...

snms dedi ki...

bencedekaldırma Asortik.Ben de bazen eski yazıların arasında dolaşanlardanım.Sevgiler...

gönül dedi ki...

Asortik,
Keşke dün dönseydim alanyadanda bugün o teknede bende olsaydım vallahi çok iyi olurdu,bu arada ben şu anda Fethiyedeyim yine bir kaç günlüğüne görüşürüzüz inşallah,
sevgiler

hindiba dedi ki...

Kaybolmaya yüz tutmuş çiçeği merak ettim. Hatta bir an önce açsın diye dua ettim :))