Perşembe, Eylül 04, 2008

ortaya karışık :)

Dün Zen bakımındaydım yine. Bunun yazısını ayrıca yazacağım.Bugün de Hisarönünde ki kuaförümdeydim. Manikür-pedikür ve boya derken sohbet-muhabbet bayağı bir zaman geçirdim. Bunların yukarıdaki resimle ne ilişkisi var derseniz de şimdi de yürüyüşten döndük Uzunbeyle. Çalışta mehtap vardı bu gece aslında yeni ayı biraz geçmiş, hilale dönmüş ama etraf karanlık ve ay çok güzeldi.Bu gece iyice hava karardığında gittiğimizden daha kalabalıktı da. Malum ramazanda iftar saati etrafta Türk olmuyor.

Aslında bu yazı ":) den" için yazılmış bir yazı .. Normalde resimlerini ve internet sitelerini koyacaktım ama yetiştiremem diye de korktum.Hem adlarını yazınca semtine göre rahat bulabilir bence..

Fethiye'de yemek :

Fethiye de şehri özlediğim noktalardan biri yemek konusu..Burada servis hemen hemen her yerde aynıdır..Yedi senedir şimdiye kadar garsonla göz teması kurabildiğim bir yer oldu.Yine de hala keşfetmediğim yerler olduğunu da umut ederek yaşıyorum.
Güzel yerler de var ve servis ve diğer özelliklere takmazsanız arada güzel yemeklerde yiyebiliyorsunuz..

Fethiye merkez:

*döner için balık pazarında Cezayir Usta,-fiyatları uygundur-ramazan ya kapalı olabilir ama başka yerde döner yeme bence
*balık için balık pazarı,-pahalı ve servisi kötü-tavsiye ederlerse bilgin olsun.
*öğlen tencere yemeği -hanedan lokantası-fiyatı uygundur-oyakbankın yan sokağı,ben sebze tabağı yerim genelde..
*mersin tantuni-güzeldir -yapı kredi arkası
*pizza için pizza tomato-finansbank yanı
*kahveler , (paspatur ) cafe oley,cafe boaters( nefis pide yanı) , cafe penguen( gima yanı)
*salı ve cuma günü merkezde pazarda gözleme,
*manzaralı bir yerde oturmak istersen sahilde boğaziçi var..cafe olarak ..
*kebap için paşa kebap..çarşı caddesi.
*ptt arkasında lokmacılar var orada ayaküstü lokma yiyebilirsiniz..
*fethiye kültür merkezi yanında yine ptt arkasında da tostçumuz var..sıkma meyve suyu ve tost öneririm.. (ketçap ve mayonez koyabilirler içine, uyarın siparişi verirken)
*şaraphane, şarapevi..
*Kaleparkta tiramisu(özel istek üzerine ilave edilmiştir) teşekkür ederim Nurdan, ben orda sadece böğürtlenlere takıldım da :))

Çalış;

*BellaMamma's- deniz ürünleri
*cafe Bambu içmek için
*kılçadır -gözleme ve sıcak soğuk içecekler, türkü dinlemek için
*Suatın yeri 1881 , deniz kenarında kahvaltı,yemek,

Kargı da yörük müzesi-hep yazıyorum zaten, mutlaka orada kahvaltı, yöresel kahvaltı hem de..

Saklıkent ya da yakaköy civarına gidersen de alabalık ya da gözleme yiyeceksin..

Ölüdenizde ;

Help beach bar, denizürünleri ve yemek,cafe,bar.
crouse japon restaurant , ölüdeniz minübüsleri durağı karşısı

Kayaköy;

kendin pişir kendin yesi meşhur olan köyümüz..
*oba
*cinbal
*poseıdon

gözleme için
*bülentin yeri

şarap evi ve yemek
*levissi
*sarnıç

Kızılada, deniz feneri.. özel manzaralı yemekler için..

Benden bu kadar..

ÖZEL NOT: Aysetuncum, doğumgünün kutlu olsun..Yoksun, buraları sensiz çok zor.

8 yorum:

:)den dedi ki...

Verdiğin restoran-cafe bilgileri için çok ama çok teşekkür ederim:)
Tavsiyelerin doğrultusunda kendimizi planlayacağız.
Sevgiler...

HAYAT dedi ki...

gitmek isteyen herkes için bu bilgiler çok faydalı olucak eminim..

Asortik Krep dedi ki...

:)den ,iyi gezmeler sana..

Hislerim ve ben, umarım olur :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

bu aralar pek bakımlı geçiyor sanırım.

Asortik Krep dedi ki...

Sihirli eller,görmediğin için normaldir,pek bakımsız gezmem :)
Sadece zamanı geldi..2 ayda bir boya ve aylık zen bakımı,manikür ,pedikür zamanları..

Zaten 35 yaşında ilk saçımı boyattım ama beyazlarla gezemem kesinlikle..
Zen de masaja da başlayacağım haberin olsun :)

Aysetun dedi ki...

Canım arkadaşım, doğum günü kutlaman için teşekkürler, ama benim doğum günüm 1 ay önceydi:))

Asortik Krep dedi ki...

Olsun ben her ay kutlayacagim :))

Aysetun dedi ki...

Harikasın Asortiğim:-)