Cumartesi, Şubat 28, 2009

Mutfakcamı Burcu Fethiye'de :)

Atahan :) Teyzoş'unun tatlısı..

Aslında nerden başlasam bilmiyorum.Geldikleri gün hava çok güzeldi ve ertesi günü yoğun yağmur altında yine de gezmedik yer bırakmadık pek. Kah şemsiye altında, kah arabayla Kaya' ya gittik gözleme yemeğe, yağmur altında Kral mezarına baktık, yine yağmurda resim çekildik..

Perşembe ve cuma yağmursuz geçti, bizde geri kalan gezmelerimizi tamamladık.Fhm daha önceden Fethiye'ye gelmediğinden sil baştan yeniden başladık Burcularla Fethiye keşfine.. Perşembe balık pazarında balık yedik, alışveriş yaptık, Aşıklar Tepesinde resim çekildik, Samanlık koylarından Fethiye manzarası seyrettik..

Paspaturda Boaters Cafe de oturup sohbet ettik ..

O gece şömine başında sıcak şarapta içtik.. Hatta gündüz de rakı, balık pazarında. Genelde yedik içtik, gezdik, sohbet ettik .

Cuma günü hava çok güzeldi, sabahtan çıktık kahvaltıya Yörük Müzesine gittik.. Ordan çıkıp Çalış'ta kahve içtik, fal baktık..Atahan' la salıncaklarda oynadık, manzara seyrettik.

Atahan' la salıncaklarda bağıra bağıra "Bu sabah yerini kimler almış " diye şarkı söyledik hem de onu sallarken.. O gerçi Ceza'dan Yerli Plaka ile Fark Var 'ı seviyor ama benim şarkımı da sevdi :))

Merkezde küçük bir kaç işimiz vardı onları halledip Atahan'ı tramboline götürdük.. Trene ve akülü arabalara binip gezdi.Bir eğlendi ki sormayın.. Öğlen de bir şeyler atıştırdık, Migrosta gezip benim büroma gittik, Uzunbey'le büroda buluştuk, onu da alıp tek araba Üzümlüye gittik gezmeye..Çağıl derse gittiğinden gelmedi. Ares te gelmedi, büroda kaldı.

Burcunun makinesiyle çektim..Oba kebap evi-Kaya

Döndüğümüzde hava kararmaya başlamıştı, hep beraber iki araba Kaya'ya Oba kebap evine gittik.. Bence çok keyifli bir yemekti.. Sohbet, muhabbet, yemek çok güzel geldi, mezeler ve rakı çok hoştu.. Çağıl biraz fazla içti ama öyle güzel sarhoş olmuştu ki gülmekten ona zor sahip çıktık. Keyfimiz yerindeydi anlayacağınız...

Üzümlü-Fethiye

Eve dönüp yatana kadar beraber oturduk.Bu sabahta güzel bir kahvaltıdan sonra Uzunbey işe, Çağıl okulla kar gezisine Karabel'e ,Burcular da yola çıktılar..

Samanlık Koyları civarından 2. Karagözler Mahallesi -Fethiye

Ben öğleden sonra Şükran Teyze' nin doğumgününe davetliydim.. Öğlene kadar oturup Uzunbey beni alıp götürene kadar bilgisayara girdim. Şükran Teyze nin doğumgünü yazısı ve resimleri daha sonra.

Bülent'in yeri -Kayaköy ( o gün yağmur altında bile Kaya çok güzeldi yalnız sobayı o kadar az yakmışlardı ki müdahale etmek zorunda kaldım :) Burcu üşüdü..

-fotoğraf Burcu' nun-

Yine samanlık koylarından Çalış görüntüsü..

Bu gezinin en enteresan yanı Burcunun su kaplumbağasını da yanına almış olmasıydı sanırım.Yalnız bir gün kendini Ares dokunmasın diye koyduğumuz gümüşlüğün tepesindeki kabından atmış, biz farkettiğimizde Ares evde olduğundan onunla oynayabileceğini düşündük ve panik olduk.Hem sudan dışarıda çok durduğunda kabuğu kurur dedi Uzunbey. Sağa sola baktık, yok, en sonunda Ares'e yemek olduğunu düşünüp üzülmeye başladığımda Uzunbey onu gümüşlüğün altında buldu :))

Beraberken zaman çok güzel geçti, onların burada olması çok güzeldi, keşke hep yakın olsak dedirtti..

Aslında yazabilecek çok şey var.Özellikle son gece yemekte çok güldük ve çok eğlendik. Fhm Çağıl' ı içki içmeye Çanakkale' ye çağırdı özel olarak :)

Samanlık Koylarının ordan bizim çekirdek attığımız tepenin yanına yazı yazılmış "şehitler ölmez, vatan bölünmez "diye.. Çekirdekler ve ağaçlar tepenin solunda.. Zaten belli oluyor oranın artık yavaş yavaş büyüyen fidanları olduğu.

Ares ve Atahan çok iyi anlaştı. . Ares teyzoşunu çok sevdi, ona karşı farklı davrandı hep.. Yukarı kata çıktığında merdivenlerde onu bekledi , büroya geldiklerinde ayaklarına yattı.

Üzümlü de Turgut Amcanın antika sobası ..Üzümhan-Üzümlü-Fethiye

Yolda bir ara arabadan Babadağı' nı çektik, çok güzel karlı görüntüsü vardı..
Ares, gece bizim odada yattığından zaten onları rahatsız etmedi ama son gece Atahan erken yattığından uyurken gidip onun yatağına çıkmış, Atahan bizi çağırıp haber verdi de aldık.

Samanlık Koylarından Fethiye..
Çok güzeldi ve bir rüya gibi geçti gitti. Darısı çok uzun süredir görüşmeyenlere ..
.... .... ....

Bu çekirdekler Pınarbk'dan.. Bloğu şifreli olduğundan onu göremeyebilirsiniz ama buradan ayrıca teşekkür etmek istedim. Çekirdekleri mavikuş ta ,atılmak için bekliyor..Bu ay sanırım onları genç temacılarla atacağız hep birlikte.. (kampanya da bize destek oldular hep, daha önce de beraber attık )
Çekirdekleri bize ücretsiz ulaştıran Fethiye Yurtiçi Kargo'ya da buradan teşekkürler..
... ... ...
12 yaşımdan beri çok iyi bir arkadaşım var Ankaralı, bana bu güzel sitenin adresini göndermiş maille..Ben de sizlerle paylaşmak istedim..