Çarşamba, Mart 18, 2009

Hastayım, evdeyim, kötüyüm. .Dün işe gitmek bana iyi gelmedi ama özel işlerden gitmem gerekiyordu.. Boğazım çok kötü, karda yatmış gibi öksürüyorum.Burnum gibi gözümden de yaş akıyor.. Burnuma mendil dayandıramadığımdan şimdiden hassaslaştı. Bir tek gece uyuduğumda dinlendim. Gözümü açamıyorum ama uykum yok, sadece rahatsız ettiğinden kapatıyorum..

Neyse arada içim geçiyor, sanırım bu da beni dinlendiriyor.Şimdi iş telefonumu da kapatıp dinleneceğim..Hafta sonuna kadar iyileşmem lazım.

Not:
Buraya bir uğrayın, fikir çok güzel :)) (Lütfen bloglarınızdan da link verin.. En azından böyle bir katkımız olsun)

12 yorum:

pinarbk dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Keşke bir tas tavuk suyuna çorba ulşatırabilseydim şimdi sana. Bol limonla karabiber ilaç gibi gelirdi...

***Olağanüstü bir resim seçmişsin bu yazıya.Olanca görkemin içinde yalnız ama vakur, tekbaşınalığından hoşnut ama yine de konuk bekleyen...Senden izler var mı bilemem ama bana çok benziyor...

Asortik Krep dedi ki...

Pınarbk, benim seçtiğim bir resimde benden iz olmaması mümkün mü..? :) Sende okumuşsun resmi ama :))

cenebaz dedi ki...

Çok geçmiş olsun Asortik. Bol bol dinlen. Hafta sonuna kadar umarım iyileşirsin.

funda dedi ki...

geçmiş olsun sana.. hem de bana.. sesimi ben bile tanıyamıyorum..

HAYAT dedi ki...

bol bol dinlen ve file içindeki o güzel elmalardan yemeyi ihmal etme:)

engindeniz dedi ki...

Çok geçmiş olsun, dikkat edin kendinize havalar bizi aldatıyor bu aralar.Bir an önce iyileşirsiniz inşallah.Sevgilerimle.

ABİ dedi ki...

geçmiş olsun efendim.

pinarbk dedi ki...

Eh o zaman, davetsiz misafir olmayı isterdim şimdi:)))
Çok öperim ablamı...

Malla dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Dr. antibiyotik vermiyo ama onsuz da geçmiyor valla.

Malla dedi ki...

Pazar filesi linklenmiştir.

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun.öksürük için;bal+zencefil öneririm.eylül

Asortik Krep dedi ki...

Çenebaz,umarım iyileşirim..Sağol.

Funda, kötüymüş böyle, keyfim hiç yok.Sana da geçmiş olsun.

Hayat, elmalar çok güzel değil mi..? :))

EnginDeniz, teşekkür ederim.İyileşmek için herşeyi yapıyorum aslında..

Abi, teşekkür ederim ,sağolun..

Pınarbk, davetli misafirim ol :)

Malla, ben içiyorum antibiyotik..Başka türlü geçmez ki..Link için teşekkürler..

Eylül,Uzunbeyden zencefil istemiştim ama o bana hazır , ballısını almış :) İçiyorum sabah akşam.