Çarşamba, Haziran 17, 2009

bende saklı

Siz istediniz madem bundan sonra gördüğünüz ve göreceğiniz güzelliklerin sorumluluğu bana ait değil.. Fethiye zaten güzel bir memleket, e bende gördüğüm kadarıyla tüm güzellikleri sizinle paylaşmaya devam edeceğim :)) Burcu bile dün, yok resimsiz olmazmış diye dert yanıyor,olur kuzum ben sizi resimsiz bırakırmıyım.. En yakınından geçen gün balkonda yazı yazarken çektiğim fotoğraf.Kahve molası.Hani hafif esintili bir gündü diye yazdığım.Bu arada Uzunbey bana alan aldı ve artık yine istediğim kadar resim koyabileceğim :)
Bu çiçek Demirköy'den getirdiğim yılbaşı çiçeğim..Sabiha Teyzenin verdiği..

Ares artık su kuşu :)) Yalnız bir bebek gibi biz denize girdiğimiz an bize yapışıyor,biz yokken girmiyor.Sanırım büyüyünce vazgeçecek bu tavırlarından.. Denize girmek Ares'in yanında benim için biraz zor,ilk benimle girdiği için (suya ben alıştırdım)bana bir yapışıyor ve o bana dokunmayan Ares suda benim kabusum oluyor.Acıtmadan ama biraz sıkı ısırmalar, bana yapışmalar,tırnaklarıyla pençe atmalar.Boynuma atlamalar,her türlü yaramazlığı suda bana yapıyor. Onun yanında girmemle çıkmam bir oluyor ve daha beni suda gördüğü gibi bana atlıyor.Normalde ben sığ suda yüzemem ve açılırım ama o nerde görse oraya geldiğinden şimdilik onunla denize gittiğimizde bir bebeğim varmış gibi suya bir girip çıkıyorum ve onunla oynuyorum. Bu resimler tatilden önceki haftadan..Gemiler Koyu-Kayaköy.Umarım çabuk alışır denize..

Islak Ares.. Su kuşu, ben denize sopa atıyorum o da gidip getiriyor..

Geçen gün Uzunbeyle deniz kenarına bira içmeye kaçtık,arkadaşlarımızı da çağırdık.Aman Allahım,bütün gün büroda bizimle kapalı kaldı ya , biraz özgürlük bulduğunda bizi beş dakika oturtmadı sahilde..Oysa armut koltuklarda yayılıp bira içiyorduk denize bakarken..Gün batımını denizde yaptık ama plajda yapmadığı kalmadı..Ter içinde kaldım o gece ve akabinde Rahşan'la buluştuk. (cumartesi akşamı)

Başkalarını rahatsız etmemek adına genelde insanlardan biraz daha uzak bölgelerde giriyoruz denize..


Deniz böylesine güzel :) Gemiler Koyu-Kayaköy (Gönül Hanım su sizi bekliyor diyebilirim :))


Bu koyda su sporları da mevcut.


Bizim katlanan koltuklarımız .. Üçümüze bir ,birde katlanan uzun şezlongumuz var,onu da kim kaparsa.. Bunları yemek yerken de kullandığımızdan 3 tane taşıyoruz.. Bazen duruma göre katlanan masamızı da alıyoruz yanımıza.Mangal yapacaksak kesinlikle alıyoruz çünkü ahşap masaları boş bulmak her zaman mümkün olmuyor.Ben yerde oturupta yemek yiyebilecek biri olmadığımdan yani bana keyifli gelmiyor , böyle rahat ediyorum.. (Asortik yanım)

Gemiler Koyu manzarası..Arkada Babadağ (1969 m ) Önde St.Nicholas Adası..

Genelde Ölüdeniz tekne turu durağı olduğundan yoğun bir tekne trafiği vardır oranın.

Koyda teknelerde demirli..

Şemsiyesi ve şezlongu olmayanlar için..Girişi ücretli.Minübüslerle gelinebilir.

Burası da bu pazar gittiğimiz Kıdrak. Bence Fethiyenin Ölüdenizden sonra gidilebilecek en güzel yeri. Ancak özel araçla gidebilirsiniz.. Girişi Orman İşletme tarafından işletildiğinden araba başı 6 lira. Ölüdeniz Likya World Tatil Köyü ile yanyana.Bu sefer Ahmet Bey ve Talinle mangal yapmaya gittik, önümüzde aşağıda gördüğünüz üzere kilimlerini serilip yayılan aileler oluyor genelde.. Yerlisi çok geliyor ama idare ediyoruz.Genelde çok kalabalık ve gürültülü oluyorlar. Biz şezlong ve masa götürdüğümüzden rahat ediyoruz ama bank masa bulmak bir dert orada.. Böyle uzaktan denizin nasıl göründüğüne bakmayın denizi çok güzeldir,bazen dalgalı olur ve ben Karadeniz gibi dalgalı denizleri sevdiğim için oraya bayılırım.Turkuaz renginde ve derindir.Yine de çocuklarla gidilebilir..Plajı çok geniştir, şezlong ve şemsiye kiralama lüksünüz yok yalnız, götürmek zorundasınız.


Pazartesi günü tüm gün Çağıl FKM de görevliydi.Onların okulun sanat gecesinin teknik sorumlusuydu..Gece sonunda Müdürü özel teşekkür etti kendisine , benim de çok hoşuma gitti :)
Onu Uğur Dershanesine yazdırdık bu sene.Müdürü ve rehber öğretmeni İzmir'den gelmiş, iyi olmuş,daha önceki vizyonu ve durumu hiçte markaya yakışır tarzda değildi.. Bu sene zayıf gelen derslerimiz var, Çağıl temmuza kadar onlarla uğraşacak.Temmuzda da oss için dershaneye başlayacak.Umarım önümüzdeki sene istediğimiz gibi olur ve hayırlısıyla güzel bir bölüm kazanır..

Çarli sık sık tv ye çıkıyor, ben işte olduğumdan seyredemiyordum.Geçtiğimiz pazartesi yine çıkınca sabah seyredebildim en sonunda.. OSS ile ilgili rehber uzman olarak soruları cevapladı ve bende resmini çektim.Özledim ya bir an karşımdaymış gibi geldi :)


Dün Ölüdeniz Kültür Festivali için toplantıya gittik. Her zamanki gibi ikramlıydı.. Hem yemek yiyip hem de işlerimizi yapıyoruz böyle toplantılarda. Genelde keyifli geçer ve bu sene 6. sını hemen hemen aynı ekiple yapacağız. 4 gün boyunca görevli olduğumuzdan aslında işimizle ilgili zor geçiyor ama burada insanların belki de hayat boyu hiç karşılaşamayacağı insanları getirmiş oluyoruz.. Üstelik ücretsiz ve en güzel gösterileriyle ya da yazarlarla söyleşiler izliyoruz. Yukarıdaki tablo daha önceden yaptıklarını koyduğum Ümit Hanımın etamin tablosu.. Bürosunda asılı..
Bugün evdeyim Çağıl'la.Çağıl ders çalışıyor, ben de yazıyı bitirmeye çalışıyorum. Aslında yazacak çok şeyim var ama ne yazık ki hepsini sizinle paylaşmam mümkün değil.Bazıları kendime saklı . . Yüzyüze görüşürsek bir gün belki anlatabilirim :)
Not: Biyocan'la konuştum, iyi ve herzamanki gibi güzel geliyordu sesi.Bir problemi yok sadece vakitsizlikten nete girememiş.Okulda seminerlerdeydi, kendisi de açıklama yapacak sanırım bloğunda..

19 yorum:

burcu dedi ki...

merhaba asortikciğim :))
çok güzel yazıyorsun bence de adaşım haklı :)) resimsiz olmuyor alıp götürüyor beni oralara :))
hep yaz ve hep fotolu olsun...
umarım bir gün o fotolarda ben de sizinle olurum diye ümit ediyorum :))
sevgiyle kalın :))

Malla dedi ki...

Fethiye'ye yolum düşerse ben senin o balkonuna gelmez miyim:))

Tibetin annesi dedi ki...

Ne güzel görünüyor balkonundan manzara. Çok beğenirim Fethiye'yi, demek oradasın. Kıskanmadım dersem yalan olur :)
inşallah yolum düşerse, çalarım kapını :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

ahhhh o rüya gibi balkonda insanın derdi bile kalmaz.denizi geçtim senin o güzel balkonunda bir kahve içmek hayalini kuruyorum şuanda gözlerimi kapatıp.
sonrada aresi sevdiğimi hayal ediyorum ve mutlu oluyorum.

Bugra dedi ki...

Ahh, mekan tam benlik.. Sefa pezevenkleri için tam bir cennet gibi görünüyor.. Pek bi özendim :)

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

kıdragı bende cok severım gecenlerde ''yerlısı '' olarak bızde gıttık arkadaslarla ama hıc ıdare eden olmadı bızı asortıkcım;) yapmısın yıne asortıklıgını!!!! bızım memleketede cok yabancı gelıyor ama ıdare edıyoruz artık ;P (balkonun cok hos bu arada)

Asortik Krep dedi ki...

Burcu , ne zaman istersen beklerim.Bende keyif alırım seninle olmaktan :)

Malla,gelmezsen çok üzülürüm zaten :))

Tbetinannesi, gelen her kese kapım ve balkonum sonuna kadar açık :) Çok memnun olurum..

Sihirli eller, bekleriz, çok sevinirim hem de :)

Buğra, yukarılara göre burası çok farklı, görmek lazım.. Arkadaşını da al gel bence :)

Aqua, sadece bu tarz cümlelerle yuvandan çıkacaksan senin için bol bol yazarım ben merak etme :) Bunu bana ,beni tanıdığını söyleyip dört senedir kapımı çalmayan biri duyarlılığıyla mı söyledin şimdi..Ben seni tanımıyorum dua et, yoksa sık sık rahatsız ederdim dışardan gelmiş biri olarak :) Hocam, sevgiler ,saygılar,iyi tatiller..
Piknikte ses yapılmaz,bence okullarda sık tekrarlasanız iyi olur :)

aysegul dedi ki...

Offf yaa çok seviyorum burasını.
Her girdiğimde tatilim geliyor:)
İyi ki varsınız...Sevgilerrr

Asortik Krep dedi ki...

Malla ,gerçekten gel anlamında yazdım,küserim hatta..Gülücükleri koyunca farklı durmuş.

Ayşegül,tatil diyarı burası..Bekleriz efendim.

Zeugma dedi ki...

Ne güzel paylaşımlar yine..
Gözüm gönlüm açıldı..
sefanız daim olsun..
Sevgiler..

Piasea dedi ki...

Yaaaa çok özendimmm:) Geçen yaz tatilimde Fethiye'deydik. Atanırsam oraya atanayım, isteyeceğim en lüx şey bu olur sanırım:)

Mine dedi ki...

Yoğun ve yorucu günleri atlattık sayılır. Şimdilik herşey yoluna girdi gibi görünüyor. Yani iyiyim merak etme diye hemencecik bu yorumu yazdım. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle çok öptüm.

gönül dedi ki...

Evet Asortikim,Kıdrak dedin içim gitti,gemileride severim aslında, ben Fethiye yi çok severim ya,birde ordaki siz dostlarımla birlikte olmayı özledim,
sevgiler canım.

enne dedi ki...

Yok ya, şu dakika karar verdim ben, emekli olunca (veya daha önce zengin olursam) oraya yerleşeceğim. Sen yine aynı Asortik olursun kesin, çünkü orada kimse yaşlanmıyordur eminim:) Balkon ve mavi minderler beni benden aldı bu arada,belirtmeden geçemeyeceğim.

Resimli yazılar konusunda şunu söyleyebilirim ki: yupppiiii!

öz dedi ki...

Yazına da fotoğraflara da bayıldım, hele balkonun ömre bedel... Bizim yaşadığımız yer de Fethiye gibi bir doğa harikası değil ama küçük bir sayfiye yeri. Ben de birgün balkonumun fotoğrafını koyarım ama okuyan arkadaşların iyice tatili gelir :) ne yapsak bilmem valla asortikcim...sevgiler...Özlem

Asortik Krep dedi ki...

Zeugma,hayat bir şekilde geçip gidiyor işte ,bize kalan güzellikler sadece..

Piasea, bak şimdi senin için dua edeyim buraya atan diye :)) Ben çok sevinirim..

Mine,özledim hem, hem de merak ettim..

Gönül Hanım, dün sesinizi duymakta çok sevindirdi beni..

Enne, ben yaşlansam da içim genç kalacağından çokda umursamıyorum aslında nsıl göründüğümü :)) ama sen gel lütfen.. :)

Öz, bence koy balkon resimleri, millet büyükşehirleri bırakıp gelsin diyeceğim ama bu söylendiği kadar kolay olmuyor her zaman :)

lezzettabağı dedi ki...

Valla ne güzel yerlermiş oralar öyle...Oh keyfini çıkar ne güzel!İyi tatiller...

Punto dedi ki...

Geçmiş olsun. Bir şey olmasa da Deprem yine de depremdir.

Asortik Krep dedi ki...

Annevekızları,teşekkürler,güzeldir,bende severim :)

Punto, ben ayaktaydım Çağılla beraber ofiste Ares'i seviyorduk,hissetmedim.. oturan arkadaşım ve Uzunbey söyledi deprem oldu diye.Kaş açıklarında beş şiddetindeymiş..