Çarşamba, Ağustos 05, 2009

Bugünlerde..

Yazmadığım zamanlarda kötü değildim aslında.Yazacak zaman bulamadım. Bir çiziktirip iyiyim desem diye düşündüm ama olmadı. Ben sevdiklerimi çok özleyince başkalarıyla geçirdikleri zamanı kıskanır oldum yaş aldıkça .. :) İşte böyle. Söylemezsem ya da yazmazsam rahat edemeyecektim sanırım. Bu duygu beni arada sırada rahatsız ediyor.Yani gelecek günlerde herkesten uzak olmak duygusu beni rahatsız eden.. Kim artık nasıl yorumlarsa yorumlasın.. Bugünlerde açık sözlülüğümden herkes nasipleniyor nasıl olsa.Bundan da hiç rahatsızlık duymuyorum. Yirmi yaşımda bir karar verdim evlenirken..Yalan söylemek istemiyorum.Gerçekler acıtsa bile duygularım hakkında yalan söylemeye çalışmak beni daha fazla yaraladığından tarzım bu.Sanırım insanlarda beni bu yüzden seviyor.. Bende onları beni anladıkları için seviyorum. Genelde tüm duygularım gözlerimden okunurmuş :)) Bu güzel aslında ama bazen saklamak istediklerimi de saklayamıyorum bu yüzden..



Bu fotoğraf benim değil, bizim diğer makineden.. Arkadaşlardan biri çekmiştir ya da Uzunbey, bilmiyorum.. Çalış Plajı gün batarken.


Pazar günü Ölüdenize Belceğiz Plajına gittik Uzunbeyle.. Çağıl gelmedi. Benim için tanıtım özellikle yaşadığımız yer çok önemli ama bizim Belceğiz Plajının işletmesi mahkemeyle aslında belediyeye geçti,yine de işletme terk etmediği için sanırım aynı.. Fakat plajda yemek siparişimiz tam olarak 70 dakikada geldiğinden yemekler geldiğinde açlık falan kalmamıştı.. Mesela Uzunbey bana salata söylemiş çatal yok..! Hamburger iğrenç..! Bu yüzden tavsiye ettiğim insanlar gittiklerinde lütfen karınlarını plaj kenarındaki cafelerde doyurup plaja insinler..Boşu boşuna küfür yemiyeyim..İşte böyle kendim memunun olmadığım bir şeyi başkalarına da tavsiye edemiyorum,ne yapayım ,huyum bu. İçim ezildi yalnız, burada genelde turizm çalışanları kendilerini Marmarisle kıyaslar ama İçmeler Plajındaki servis nerede biz nerdeyiz..? Oradada deniz güzel değildi, yani biz beğenmedik.. ama servise içimiz gitti Uzunbeyle.



Pazartesi ya da salı günü Migrosta Back to black'le karşılaştık.. Evet daha önceden festivalde tanışmışız,o da benim bloğu okuyormuş ama festivalden önce konuşmadığımızdan anlayamamış.. Bugün 2. el pazarında görüşürüz artık. Ben şimdi evde balkonda yazı yazıyorum. Öğlende Talin'i ve annesini alıp pazara geçeceğim..Öğleden sonra pazardayız efendim,bekleriz sizi Mavi Kuş standına.. Biz bugün satış yapıp gelirini mavikuşa bağışlayacağız :)

Ares balkon keyfinde.. Yanındaki plastiklerde boyanıp saksı olacak..Görüntülerim bir ara.

Geçen seferki 2.el pazarından aldıklarımdan.. Bakır sanırım. Arkadaki susakta (su kabağı aslında ya da ondan yapılan bir maşrapa demek) bir arkadaşımızdan .İçini açıp kaktüs saksısı yapacağım, dekor olsun diye. Beklemede..


Bu terlikleri de Çekmecedeki gece pazarından almıştım.Bazen havuzbaşı için lazım oluyor.. Topuklu terlikleri seviyorum ben.Oysa bu sene her yer hala parmak arası şıpıdık terliklerle dolu.İyi de ben zaten parmak arası giyemiyorum.Ve çok düz terlik mayo altına hiç güzel durmuyor.. Yani ben denize giderken genelde plaj elbisesi giyiyorum.. Elbise altına da böyle terlikler. Ayaklarım 39 numara bu arada :)

Bunu da yeni aldım.. Yine deniz ve ev için.. Birde oranj terliklerim var deniz için bu sene..


Artık hangisi kıyafetime uygunsa onu giyip gidiyorum denize :)



Burası Günlüklü koyu ,yine fotoğraf makinesinden.. Girişi ücretli ve son zamanlarda güzelleşen plajlardan..
Bu da benim bahçemden buz çiçekleri..


Geçen sene aldığım böğürtlen bu sene meyve verdi saksıda.. Onu hani kaktüs bahçesi yapacağım ya,onun için saklıyorum :) Bu bahçeye dikmedim zaten yerde yok, sarılıcı olduğundan ya bir yere sardırmak lazım ya da duvar çiti gibi kullanmak, şu an bahçe her ikisine de müsait değil, ama bunun cinsi çok iyi ve Fethiyede büyük bir üreticisi var.Ben de ondan aldım.Bu tarz ihtiyacı olan varsa çok iyi kalite ürün veriyor ve oldukça da iri böğürtlenler oluyor.. Benden telefon numarası alabilirsiniz :) Bu tarz işlerden komisyon almıyorum eğer merak eden olursa :)) Birde çok iş paslarım, iş bulurum, işçi bulurum o işlerden de komisyon almam . .

Geçtiğimiz pazar akşamı evimize yakın olduğundan açıldığını farkettiğimiz ama gitmek için fırsat bulamadığımız Roka Restauranta davetliydik arkadaşlarımız tarafından.Restaurantı Fehmi Bey ve eşi Tülin Hanım açmışlar. O gece kendileriyle de oturduk, sohbet etme imkanımız oldu. Pazar pazarının tam karşısında ve merkezi bir yol üstünde aslında..Muhtemelen böyle güzel yerleri yabancılar daha iyi keşfediyor diyecektim ki o gece biz hariç her masa da yabancılar vardı. Onlar için süper zaten çünkü Dünya mutfağı konseptli restaurant menüsünde iddialı et yemekleri ve sosları vardı. İsveçte uzun süre yaşadıklarından İsveç mutfağını ve Dünya mutfağını iyi biliyorlar.. Türk yemeklerini zaten bildikleri içinde ortaya karışık her türden güzel bir menüleri var. Biz o gece nefis biftekler yedik.. Önce içli köfte ve salata ile açılışı yaptık, sonra "Rose peppersos" ve "Bearnaisesos " adlı özel yapım lezzetlerle biftekleri denedik. Yanında patates cipsli tabaklarda.. ve en sonunda da nefis bir tatlıyla akşamı kapadık. Yanında da süper bir sohbet ki gece 12 ye kadar bizi oturtan.. Onlar önce İsveçten Ankaraya daha sonra da buraya yerleşmişler ve restaurantta kendileri birebir çalışıyorlar. Bizde yeni tanıştık ama benim evime yakınlığı dolayısıyla en çok ben sevindim sanırım.. Günün her saati cafe ve restaurant olarak kullanılabilecek mekanda resimlerden de göreceğiniz üzere hoş bir ambians var.


Bahçesi, balkonu ve içeride şöminesi olan mekan yazlık ve kışlık olarak hazırlanmış..


Bahçede şırıl şırıl küçük bir havuz ve armut koltuklar mevcut.




İş yerine aldığımız yeni makineyle çekim yaptığımdan daha makineye tam alışamadım.. Birde gece resimlerim güzel değilmiş.. Bunu da Uzunbey söyledi bugün. Bende bozuldum. Bundan sonra gece çekimlerini sen yaparsın dedim bende.. Makineye alışayım sen görürsün :P


Bahçesiyle ve mutfağıyla aslında Fethiye için güzel bir mekan yaratılmış..

O gece biz balkondayken birşeyler içmeye gelenler bu bahçede oturdular..
.... ... ... ...
Sarnıç Restaurantı hatırlarsınız Kayaköy'de .. Bu gece oraya gideceğiz canlı müzik dinlemeye.. Sumru Ağıryürüyen orada sahne alacakmış,ben de özel onu dinlemeye (Ayde Mori, Gece Sefası sevdiğim parçalar ) gidiyorum, yine davetliyiz ama esas pazar-pazartesi akşamı Erkan Oğur Fethiye'de.. Yine Sarnıç'ta. Bu geceden rezervasyonu yapıp onun için pazartesi akşamına yer ayırtacağım gidince :)
... ... ...
Biz pazar gününden beri Uzunbey'le sabah erken kalkıp ya yürüyüşe ya denize gidiyoruz Çalışa..
İki sabah yüzmeye gittik ,bu sabahta yürüyüş yaptık..
Sabah 7.00 civarı kalkıp 7.30 da hemen çıkıyoruz, 9.00' a doğru geliyoruz.. İş yerinde yeni değişimler oldu, eleman değişti. Bu yeni düzenlemeyle aslında 3.5 senedir yazları yaptığımız gece turları değişti.. Yani Uzunbey artık 11.00 de eve gelmekten kurtuldu diyebilirim.. Bu da iyi oldu.Çünkü mesaiden sonra bir mesai daha yapıyorduk, ya hepimiz büroda oyalanıyorduk ya da biz eve gelsek bile Uzunbey geç geliyordu. Yalnız kaldığımızdan bazen yemeğe onu bekliyorduk.. Yazları ki bu aylar bizim sezon aylarımız nisandan ekime kadar bu tempoda çalışıyorduk.
Bu yeni düzenleme iyi oldu :)
Öğleden sonra pazardayım..(Yaz kış her ayın ilk çarşambası-salı pazarının yerinde) Resimleri gelecek yazıya.. (az sonra :P)

6 yorum:

Özlem dedi ki...

ilk paragrafta yazdıkların benim şu an ki halimi anlatıyor,tek fark sen daha cesursun.sabahtan beri ağzımda geveleyip durduğum nasıl söylesem diye düşünüp hala söyleyememiş biriyim,ve kendime çok kızıyorum.
akşamdan beri sinirlerim alt üst olmuş durumda konuşamıyorum sanki konuşunda yanlış anlaşılcam diye korkuyorum.

Tibet'in annesi dedi ki...

Sen Fethiye'yi böyle tanıtmaya devam edersen, gözümü karartıp gelicem oralara! Bahçene de hayranım zaten :)

Ünver Bayramlı dedi ki...

Merhabalar;

Annem ve kardeşim 8-9 yıldır Fethiye'de yaşıyorlar. Ve ben her yıl tatilimin ikinci yarısında Fethiye'de onlarla olurum. Zaten sizin blogunuzu takip etmeme neden olan etkenlerden biri de "Fethiye" li olma hali. Şimdiden Belcekız plajını, tekne turlarını, Cinbal'ı özledim. İkinci el pazarından annem de telefonda bahsetmişti geldiğimde size de uğrarım tanışırız bu vesile ile. Buarada Fethiye içinde kaliteli canlı müzik yapan yerler var mı? Ben pek bilmiyorum.

Sevgiler.

Asortik Krep dedi ki...

Özlem, bence saklama ve yumuşak bir dilde paylaş..
Önceden kızsalarda sonra dürüst olduğun için anlayacaklardır.

Tibetin annesi,durduğun kabahat :)

Ünver Bayramlı, ne zaman isterseniz bir kahve içmeye büroma beklerim :) Hatta annenizle kızkardeşinizle de tanışmak isterim..Canlı müzik yapılan yerler var ama bu kadar kalitelisi herzaman bulmak mümkün olmuyor.Leman Sam cuma -cumartesi Gökçeovacıkta çıkacak diye biliyorum bu hafta..Erkan Oğur da pazar-pazartesi Sarnıç'ta.
asortikkrep1@gmail.com

gönül dedi ki...

Asortik sana yazmıyayım artık diyordum ama(sebebi feribottan Pendikte inip benim evin önünden geçip gittiğin içindir,bir kahve içebilirdik,kahvaltı edebilirdik)Sarnıç ı görünce dayanamadım dilerim yetişebiliriz canlı müzik gecelerine:))

Asortik Krep dedi ki...

Sevgili Gönül Hanım, Uzunbey'le nasıl zor yetiştiğimizi anlattım zaten yoksa sana uğramazmıyım..ama annemle gelmeyi düşünüyoruz ben istanbula ilk gittiğimde :) istersen..
Ben seni bekliyorum Fethiye de..