Salı, Ağustos 30, 2011

Aklım duvar örerken aşka,duygularım tünel kazar*

Bu bayram evrenin bir mesajı olmalı yoksa niye  Şeker Bayramı ile Zafer Bayramı aynı güne rastgelsin ki..!  İki manada iki özel gün, birileri dikkat çekmeye çalışıyor bence, yeni yeni kanun hükmünde kararnameler çıktı ama biz Somali'yi takip ederken bunlar gibi çok önemli icraatları kaçırdık..!!!  Hatta bu düzenlemeleri de ...(son maddeler özellikle) Bu haberleri okurken kendimi resimdeki gibi bayram havasına kaptırmamış olmam kesinlikle benim suçum.
Zaten resimleri de bu bayram yapmak istediklerim için koydum.

Fethiye'deyim. Bayrama hazırlık yaptım herkes kadar. Aslında fazla yapmadım.Belki sonraki günler yakın çevrede takılabiliriz ama ilk gün büyüklerimizi ziyaret edeceğiz.Belki haftasonu bayram pikniğine gideriz.Bilmiyorum, keyifte alamıyorum ülkedeki gelişmelerden dolayı bir türlü bayram havasına giremiyorum.Belki de İstanbuldan uzakta bayram olmadığındandır benim için ,bilmiyorum.
Bugün yağmur yağdı, hem de öyle böyle değil,bayağı çok. Tatile gelen bir çifte iki gün önce burada yağmur mayıstan eylüle kadar yağmaz dedikten iki gün sonra şakır şakır yağmur yağdı,hatta ben çamaşırlarımı topladım balkondan.

Likörlerim hazır ,bekliyor.Nane,kahve ve vişne likörüm var bu bayram.
Bahçede Ares için bir düzenleme yapıyoruz.Sitede dolaşmasın sadece bizim kapının önünde gezebilsin diye.Bahçede yaşayacağından değil, biz otururken o gezinsin diye :) Her geçen gün onu daha bir çok seviyoruz, ne olacak bizim bu halimiz bilmiyorum. (hala tarçın rengi kirpiklerini öpesim geliyor :)  Bir köpeğin bu kadar mı eziyetiyeti olmaz.-maşallah- biz nereye o oraya ve çıt çıkarmadan,yaramazlık yapmadan bizimle olsunda ne şartlarda olursa olsun.

Cuma Ölüdenizde Belediye Başkanının  iftar yemeğinde ,cumartesi Alarga Restaurantta grup yemeğindeydik.Pazar günü Uzunbeyle yürüyüşe gittik.Oyuktepe koylarında gezindik biraz.Bu sabah Mutlu Restaurantta  da kahvaltıya götürdü bizi uzunbey,onlar denize de girdiler.Sonra biz Çağıl'la çarşıya inip alışveriş yaptık biraz.Kendimize deniz ayakkabıları aldık.Vardı ama eskittik bu yaz.
Bütün herkesi toplayıp bayram pikniğine gitme planlarım var :)) Uygulayabilirsem görüntülerim de.

Yaptığım likörleri tatmaya çalışacağım.İlk defa yaptığım kahve ve nane likörünü merak ediyorum mesela..

Bol bol balkon ve bahçede dolanasım var.Evin keyfini çıkarmaya çalışacağım.
Bayram sonrası çok güzel bir etkinlik var Kayaköy'de...Mimarlar Odasının etkinliği ama bizde asiste ettik.
Gezi hazırlıkları sürüyor, gelişmeleri daha sonra yazacağım. Gülsen Hocam bana çok güzel bir mail göndermiş.(Buradan teşekkür ediyorum) Tam da günün anlam ve önemine ait.Seyrederken etkilendim.Böyle bir günde paylaşmak isterim.Özel bir zamanda ileri geri alarak seyretmenizi tavsiye ediyorum.

Bu bayram herkese ülkenin  etrafında dönen dolapları unutturacak mutluluk versin, ülkemiz konumunu korusun,insanlar barış içinde yaşasın.Yeni şehitlerimiz olmasın, trafik kazaları yaşanmasın.Yarınlar güzel olaylara gebe kalsın, ülkenin bölünmez bütünlüğünü kimse bozamasın, uzaklar yakınlaşsın...
*  Başlık internetten.Yazanı bulamadım ama bu paylaşmamı etkilemedi :)