Pazar, Nisan 23, 2006

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız Kutlu Olsun :))

Annem ve Babam öğretmen olduğu için ve her 23 nisan senelerce Annem' i, Çarli'yi ya da Burcu' yu seyretmeye gittiğim bayram yerlerine evlendikten sonra da Çağıl' ı götürmek için ilkokuldan sonra da Annemle aynı okulda oldukları için gittim..Devleti, özeli onlarca tören seyrettim bayramlarda..Babam lise öğretmeni olduğu için 19 mayıslarda görevli olurdu.. En çok Annemi seyrettim sanırım..Çünkü ilkokulda da beraberdik..Sonra bizim çocuklar Annemleydi..Kısa bir zaman sonra Çağıl Annemin okuluna, anaokuluna başladı..Bölümün yöneticisi Annemdi..Okulda da sağolsun buraya gelene kadar Annem ilgilendi hep..Bende onları bayramlarda zevkle izledim..Şimdi İstanbul' da olsam yine Annemi izlemeye zevkle giderdim..Resmi bayramlar benim için tatil günleri hiç olmadı..Bundan şikayetçi de hiç olmadım..Dün haberlerde bir istiklal marşı töreninde ayağa kalkmayan bir kadını görünce uyuz oldum..Bir şekilde saygısızlığının bedelini ödemesi gerekli diye de düşünüyorum..Gerekli özen gösterilmemiş törenleri izlemeye dayanamıyorum..Sırf yapmış olmak için yapılan törenlere..Onun için gittiğim törenleri eleştiririm ben ve böyle yapılsa daha iyi olurmuş derim..İnsanlar istedikten sonra o kadar imkansızlıklar içinde bile çok güzel şeyler hazırlayabilirler..Ve her bayram bayrağımı kapıma asarım :)

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bu arada Çarli benim erkek kardeşim ve adı Ç. harfi ile başladığından ve biz çocukken Çarlinin Melekleri dizisi çok sevildiğinden adı Çarli..