Pazartesi, Nisan 24, 2006



İSTANBUL
Evin içinde bir oda, odada İstanbul.
Odanın içinde bir ayna, aynada İstanbul.
Adam sigarasını yaktı, bir İstanbul dumanı..
Kadın çantasını açtı, çantada İstanbul.
Çocuk bir olta atmıştı denize, gördüm.
Çekmeğe başladı, oltada İstanbul.
Bu ne biçim su, bu nasıl şehir.
Şişede İstanbul, masada İstanbul.
Yürüsek yürüyor, dursak duruyor, şaşırdık.
Bir yanda o, bir yanda ben, ortada İstanbul..
İnsan bir kere sevmeye görsün, anladım.
Nereye gidersen git, orada İstanbul.
Ümit Yaşar Oğuzcan
Uzunbey kıyamadı ..Bana birkaç gün izin verdi..Kısmetse çarşamba İstanbul' dayım :))

11 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Çağıl sonunda istediğim müziği de ayarladı..Ona tüm uğraşmaları için çok teşekkür ediyorum..
Aslan Oğlum Benim :)

Annelog Atölye dedi ki...

Çok sevindim, umarım güzel bir ziyaret olur:) Aman çantana dikkat et diye ufak bir uyarıda bulunmadan edemeyeceğim.
Sevgiler.

Deadora dedi ki...

:) siir cok guzelmis! asortik biz cry ile bulusacagiz bu hafta eger yes diyorsan mail tel felan alalim..
kivilerin olsaydi keske :))

Asortik Krep dedi ki...

Hellokitty, haziran 22-25 arası ölüdenizdeki festivalimize bekliyorum..
Annelog, senin yazını okudum..Ne yazık ki geçmişte bir tane yaşadım..Hem de arabada çaldılar..Hırsızın kolunu tuttum ve bırakmadım..Kimse yardım etmedi :( O an aklıma arka koltukta olan Çağıl geldi o zamanlar 6 yaşındaydı ve o dakika bıraktım gitti..
Deadora , çok isterim ama plan program işi daha hazır değil..Hafta sonu nerede ! olacağımız kısmı..Yine de bana cebini gönderirsen bende sana benim cebimi gönderirim..Eğer İstanbulda olursam da ararım :)
asortikkrep@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bir ara ben de ayni siiri yazmistim bloga.istanbul'un tadini cikar.
uzaktan

Age35 dedi ki...

İyi eğlenceler asortikcim...

zeyno dedi ki...

İstanbul'u hiç göremedim malesef.Birgün inşallah göreceğim ama şimdilik sen benim yerime de keyfini çıkar olur mu?

Asortik Krep dedi ki...

olur Sheker.. :)
Arzum, gidebiliriz..Hep beraber :)
Uzaktan, zevklerimiz aynı demek ne güzel :)
Age35, teşekkürler ..Eğlenmeye gidiyorum zaten :)
Zeyno, herkesin hayatında bir İstanbul dönemi olmalı diye düşünüyorum ama ben senin yerine de gezeceğim :)

Günce dedi ki...

İstanbul:))) Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını stayım,püfür püfür bir vapurun yan tarafında...
Yazıyı okuyunca bu şarkı geldi aklıma:)))

Adsız dedi ki...

asortik krep, bloğuna koyduğun müzik harika,,nerden hatırlıyorum nerden, diye hem dinleyip hem düşündükten sonra buldum'o an' diye bir bölüm var sanırım ntv de ya da başka yerde bilmiyorum, resim gösteriyorlar, hemde fonda bu müzik bayılıyorum, teşekkürler bunu dinlettiğin için bize, bu arada ben, sizi devamlı okuyan, ama hiç yorum yazamayan bi şahsiyetim:)))) olsun yazılarınızı okumak zevk veriyor....

Asortik Krep dedi ki...

Pygmalion, doğru hatırlamışsın bende ilk orda dinledim ve bayıldım..İşte insan programını da çok severim ayrıca..
Düşüncelerin için teşekkürler..
Fethiye den sevgiler..